47

338 46 24
                                    




Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.








תינוק: (בוכה)

לוקי: (מרים את התינוק) זה בסדר . . . אתה עוד תלמד איך לעשות את זה בפנים כשתגדל.

ברוס:

ברוס: אחי אתה בסדר?















עובדה אחת שאולי לא ידעתם על:

המעניש!

ביקום 666 הסיפור של פרנק קאסל דומה לשל היקום המרכזי 616, שם משפחתו של פרנק נרצחת מול עיניו והוא הופך למעניש לבסוף פרנק נהרג בקרב נגד ת'אנוס ונשמתו הגיעה לגיהנום שם הוא עושה עסקה עם מפיסטו (השטן) שהופך אותו לגוסט ריידר אך כשפרנק חוזר לחיים הוא מגלה שת'אנוס הרג את כולם בכדור הארץ. באותו זמן גלקטוס (נבל עוצמתי שצורך פלנטות על מנת לשרוד) מובס בקרב מול ת'אנוס הוא מוצא את פרנק והם מסכימים להרוג את ת'אנוס ביחד, גלקטוס ממנה את פרנק להיות העוזר שלו, מעניק לו כוחות קוסמיים מה שהופך אותו
לגוסט ריידר קוסמי.
לאחר שת'אנוס הרג את גלקטוס הוא מציע לפרנק להפוך לעוזרו, פרנק מסכים על מנת למצוא דרך להרוג את ת'אנוס אך לבסוף הוא נהרג על ידי האחד הנופל - הגרסא של היקום 666 לסילבר סורפר.
פרנק מגיע לוולהאלה שם אודין מציע לו לחזור לכל נקודה בזמן שירצה, פרנק בוחר להגיע ליום שת'אנוס נולד ומנסה את מבט הכפירה של גוסט ריידר על ת'אנוס לראות אם הוא חף מפשע או לא, שם הוא גילה שת'אנוס נולד ללא טיפת רוע בתוכו והוא חף מפשע. פרנק מרחם על ת'אנוס התינוק ומחליט לגדל אותו בעצמו, כאשר פרנק קפץ לעתיד הוא גילה שהת'אנוס הזה הפך למעניש בעצמו, לבסוף פרנק הורג אותו ומחזיר את ת'אנוס התינוק למקומו בציר הזמן.



אוקיי סליחה על החפירות על המעניש, אני באובססיה עליו כרגע.
תקראו את המעניש 2011. זה מדהים.

Xoxo

The Big Comic BookTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang