74

329 45 24
                                    



Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


באטמן: אז מה אתה עושה?

אקווהמן: אני נלחם בכל הנבלים של הים.

באטמן: אני מעולם לא שמעתי על אף אחד מהנבלים של הים.

אקווהמן: כן...

אקווהמן: בגלל שאני עושה את העבודה שלי.



















עובדה אחת שאולי לא ידעתם על:

קאטוומן!

סלינה קייל הופיעה לראשונה ב1940 בבאטמן #1 והיא כונתה בתחילה בתור "החתולה" (The Cat) והתחפושת שלה הייתה בכלל אישה זקנה, היא לבשה פאה לבנה ומשקפיים, היא נתקלה ברובין בעודה גונבת שרשרת ברקת. רובין מזעיק את באטמן וסלינה מספיקה להימלט, היא חוזרת לאחר 2 גיליונות והפעם בתור קאטוומן ובתחפושת שונה, היא לבשה שמלה צהובה בעלת גלימה אדומה ומסכה זהה להחריד לראש של חתול.
המראה המוכר שלה לא נכנס לקומיקס עד שהסדרה הטלווזיונית של באטמן מ1966 הציגה את קאטוומן בכיכובה של ג'ולי ניומר, היא לבשה את חליפ העור ומסכת העיניים שהפכו לכל כך אייקונים שבקומיקס נאלצו לשנות את התחפושת שלה למראה המוכר שלה כיום.










אז אני חושבת לפתוח עוד ספר, אני לא יודעת איך להגדיר אותו בדיוק כרגע...

אני חושבת שאני אקח נושא שמציק לי או שאני סתם רוצה לדבר עליו ובחלק הראשון אכתוב את הדעה שלי ובחלק השני אני אתן לכם את הבמה ואכתוב פרק נוסף עם הדעות שלכם ואם תרצו אגיב עליהן.

לא ממש אכפת לי אם יש מישהו בעולם שכבר עשה משהו דומה כי מדובר בדעות שלי ולכל אחד יש דעות שונות ובכללי רציתי לפתוח ספר סוג של חפירות אבל לא רציתי שזה יהיה סתם עוד ספר שאין לא מטרה אז חשבתי על הקונספט הזה.

השאלה מה הדעה שלכם, האם הקונספט מעניין אתכם והאם נראה לכם שתקראו אם יצא לפועל?

בהצלחה בתקופת הבגרויות לכל מי שנבחן!

נ.ב. הסדרה החדשה של הארלי קווין פשוט מדהימה, ממליצה בחום.

Xoxo

The Big Comic BookWhere stories live. Discover now