91

292 40 27
                                    


Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


פיטר פ': *נחנק*

דדפול: הצילו! אני צריך להתקשר ל911 אבל
המקש של 9 לא עובד!

ונום: תהפוך את הפלאפון מלמעלה למטה ותשמש במקש של 6.

דדפול: גאון!

פיטר פ': *לרגע מפסיק להחנק* מה לעזאזל.

















עובדה אחת שאולי לא ידעתם על:

דדפול!

לוויד ווילסון יש כוחות על מרשימים אך הוא גם בעל מספר חולשות.
בין החולשות שלו אפשר למצוא פוביה מליצנים ופרות. הוא מוצא את הליצנים יותר מידי קריפיים (הוא מחשיב אותם ליותר מאיימים ומסוכנים מגלקטוס) וחושב שהעיניים של הפרות נראות כאלו הן יודעות-כל וזה יותר מידי. בנוסף וויד הודה שיש לו פוביה מתרנגולות.
בין אחד הדברים שדדפול לא יכול לעמוד בפניו זה חתולים, לוויד הייתה חולשה חזקה כלפי חתולים עוד מההתחלה וכאשר נאלץ להתמודד עם חתול הוא מצא את עצמו חסר אונים לחלוטין והודה כמה פעמים שחתולים הם באמת חולשה שלו בגלל שהם כל כך מושלמים ומסיחים את הדעת.
בדומה לזה יש לו חולשה לילדים, הוא יעדיף את חייהם על פני כל אחד בעולם. וויד לא יודע הרבה על ילדותו או על הוריו אך הוא יודע שהוא הגיע ממשפחה הרוסה ולכן הוא מזדהה עם ילדים ויעשה הכל למענם.
אחד הדברים שמאוד משפיע על דדפול זה המצב הבלתי יציב של הנפש והמוח שלו. לפעמים זאת ברכה אך להתמודד עם סכיזופרניה, ADHD, ודיכאון לרוב מהווה קללה בשבילו, לפעמים הוא הגיע למצבים שהוא רצה לסיים את חייו.
כוח הריפוי של וויד הוא בין החזקים ביקום של מארוול אך אם הוא נחשף לכמות גדולה של קרינת גמא, כוחות הריפוי שלו נחלשים מאוד עד כדי כך שהוא צריך לקחת תרופה שברוס באנר הכין.
לא רק אחרים הם אויבים, גם דדפול הוא האויב הכי גדול של דדפול, ישנה קבוצה של דדפולים ממציאויות שונות בשם 'חיל דדפול' שמהווים סכנה משמעותית לוויד ואפילו חלקים שנכרתו מגופו ומצאו אחד השני מסוגלים להתאחד ולהפוך לגרסא אחרת שלו שמסכנת אותו לא פחות מאחר והוא יודע הכל על דדפול, חולשות וחוזקות. כי הוא דדפול.
אך אם יש משהו שיכול להרוג את דדפול סופית זאת חרב המוראמאסה. החרב הזאת נוצרה על יצרן חרבות יפני לפי בקשתו של וולברין והיוצר החדיר לתוכה חלק מנשמתו של וולברין. החרב לא רק חותכת את האובייקט אלא עושה את זה ברמה מלקולרית ונאמר עליה שהיא הדבר היחיד שיכול להרוג את וולברין ומכיוון שהכוחות שלהם דומים מאוד זה גם חל על דדפול.











אז Angel555Book ביקשה עובדה על חולשות של דדפול אז קיבצתי מספר (מכובד למדי) של חולשות (הזויות משהו)

נ.ב. אני אדם מאושר, הסדרה המדהימה של הארלי קווין חוזרת לעונה 2 ב3 באפריל השנה!
אז אם לא ראיתם...זמן מרתון.
אני אפילו יעשה בשבילכם את המתמטיקה...זה כמעט חמש שעות של כיף צרוף וסיימתם את כל עונה 1. אז קדימה עופו לראות.

נ.ב.ב. אני אדם עצוב כי הארלי ואייבי סוג של נפרדו בסדרת קומיקס האחרונה שלהם ו...מיאו.
זה כזה עצוב, כל הרגעים שהיו להם ביחד זה *ספויילר* לא היה אמיתי. זאת הייתה צל של אייבי או משהו כזה.
אני עצובה. אני רוצה אותן ביחד שוב!
דיסי פשוט תנו לי את הזוג הקטן הזה, תנו להארלי להיות במערכת יחסים לא מתעללת ולאייבי להיות עם מישהי שאוהבת אותה מאוד.
למה אתם צריכים להרוס כל טיפת שמחה שיש לי😭

נ.ב.ב.ב. שחררו את הקאסט של ליגת הצדק אפל: מלחמת אפוקוליפס ומאט ראיין יחזור לדבב את ג'ון קונסטנטין (אותו שחקן שמשחק את ג'ון בארוורס) ויציגו שם את דמיאן בן בערך 17 ונראה לי שהוא ורייבן באיזשהו קטע(?) אנחנו נקבל שוב את הארלי, זאטאנה וליידי שיבה. יאי.
אגב, זה המשך של ליגת הצדק אפל הראשון מ2017 ואני ממש מתרגשת כי אני ממש אוהבת את הסרט הראשון ואעאעאע.
סורי.

הייתי עכשיו בחתונה של חברה וזה עשה לי חשק מטורף להתחתן.
אני רוצה להתחתן אנשים. אני רוצה ילדים...וחתולים.
פפפט. לפעמים אני מרגישה כמו דמות בקומיקס, יש לי איזה כותב סדיסט עם חוק נגד שהגיבור יהיה בזוגיות מאושרת כי *טראומה* מפתחת את הדמות.

כשאני חושבת על זה, זה נשמע כמו אלוהים.




Xoxo


The Big Comic BookWhere stories live. Discover now