116

304 36 154
                                    

דדפול: אני הורג אנשים רק כשאני עצוב

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

דדפול: אני הורג אנשים רק כשאני עצוב.

ספיידרמן: הגליון הרפואי שלך אומר שיש לך דיכאון קליני.

דדפול:

דדפול:

דדפול: ^-^

ספיידרמן: וויד לא!

















עובדה אחת שאולי לא ידעתם על:

קפטן אמריקה!

סטיבן גרנט רוג'רס -קפטן אמריקה ידוע בזכות הכוחות שהביא לו הסירום. הסירום שבתוכו משכפל את עצמו ומסוגל לשמר את עצמו כך שתמיד ישאר בו מהסירום.
אבל בניגוד לדעה הרווחת סטיב לא צריך כוחות על בשביל להחשב החייל המושלם.
לסטיב יש זיכרון ורפלקסים צילומיים, בנוסף הוא לומד במהירות שנאמר עליו שהוא יכול להתמחות בצורה מושלמת בכל כלי נשק בכמה דקות, סטיב מסוגל להיזכר בטקטיקות ישנות שהוא השתמש בעבר או אפילו רק פעם אחת והוא נחשב ללוחם פנים מול פנים הטוב בעולם.
קפ מסוגל להילחם עם כיסוי עיניים או אפילו בלי חוש ראייה בכלל בדיוק כמו שהוא נלחם כרגיל והוא אפילו יכול להתגבר על החושים החזקים של דרדוויל שנחשבים אפילו יותר חזקים משל ספיידרמן.
באירועי קרוסאובר עם היקום של דיסי, קפ נלחם בפרומת'יוס שהוריד לתוכנה שלו את כישורי הלחימה של באטמן שאוחז ב127 סגנונות אומניות לחימה ועוד כמה גיבורי על חזקים - קפ הביס אותו במכה אחת.
אך הדבר שהכי מזוהה איתו זה הסירוב להפסיק להילחם, סטיב לא סתם קיבל את התכונה הזאת, הוא ואמו הוכאו על ידי אביו שהיה מתעלל בהם לאחר שאיבד את עבדתו והפך לאכוהליסט.
בכל פעם שסטיב שאל את שרה (אמא שלו) למה היא לא נשארת למטה, היא ענתה שהוא תמיד צריך לקום, תמיד. המשפט הזה נשאר עם סטיב לאורך כל חייו והוא מתקיים ומוגדר על פיו.

















בפינת הפוסטים שמצאתי שאני אוהבת במיוחד:

בפינת הפוסטים שמצאתי שאני אוהבת במיוחד:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
The Big Comic BookWhere stories live. Discover now