120

300 45 43
                                    



Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.




פיטר פארקר, חושב: אם מישהו מסביבי יכול לקרוא מחשבות, היי!

צ'ארלס אקסבייר, בראש של פיטר: שלום!

פיטר פארקר, בקול: אלוהים?!





















עובדה אחת שאולי לא ידעתם על:

אנטמן!

אריק אוגרדי הוא אחד משלושת האנטמנים וככל הנורא מבניהם, הוא היה פקיד שולי בשילד כאשר הוא הפך אנטמן. הוא הפך לאנטמן בעיקר בשביל להרשים את הבנות וכדי לנהל הונאות. הוא נהג להציץ למקלחות של נשים בניהן גם מיס מארוול.
בסיפור היקום של מארוול נגד המעניש, המעניש הרג את אריק כשהוא הפך לזומבי בכך שהוא כרת את ראשו ותקע אותו על מקל.
























באטמן נגד קפטן אמריקה!

דבר ראשון שמתי לב שיש לאנשים המון מידע לא נכון לגבי השניים אז אני מבקשת שתשחררו כל מה שאתם חושבים על השנים ותפתחו קצת את הראש.
דבר שני, אני לא משוחדת לגבי קפטן אמריקה, אני מסתמכת על עובדות ועל מה שאני יודעת על הדמויות וגם קצת הגיון בריא.
זאת הדעה שלי ויש הרבה אנשים שיחלקו עליה.
אם אתם רוצים יש באינטרנט די והותר סיבות למה כל אחד הוא זה שצריך לנצח ואם לדעתכם מישהו אחר היה צריך לנצח, זה בסדר כי בסופו של דבר הם מיקומים שונים ומעריצים מאוד אמממממ אדוקים.

אז נתחיל.

קשה להרבה אנשים להאמין אבל קפטן אמריקה ובאטמן נמצאים בערך באותה רמה, קפטן אמריקה אומנם יותר חזק אבל הגאג'טים של באטמן מחפים על זה, באטמן יודע 127 אומנויות לחימה מה שנחשב דבר מאוד מרשים והוא בין האנשים הכי מוכשרים בקרב פנים מול פנים אך יש כמה אנשים שמתעלים עליו (דת'סטרוק, קסנדרה קיין, ליידי שיווה וכו') באטמן עצמו הודה שהם יכולים להביס אותו אך אם נכניס את הפקטור שקפטן אמריקה יודע את כל אומניות הלחימה שקיימות ואף יכול להמציא מהלכים, נחשב ללוחם פנים מול פנים הטוב בעולם והטקטקאי הצבאי השני הכי חכם בעולם (לפי סטיב, רוקט ראקון הוא הראשון למרות שלא היה בניהם קרב שיוכיח את זה).
לכן כשאומרים שבאטמן יכול לנצח את כולם עם מספיק זמן הכנה הדבר הזה לא יחודי רק לו, קפטן אמריקה נחשב לגאון בעניין חישובי סטרטגיות, ניתוח שדה קרב ואמידת האויב והוא לא צריך זמן הכנה בשביל זה. בכל העניין של יכולות לחימה קפטן אמריקה לוקח את באטמן.

The Big Comic BookWhere stories live. Discover now