hi awak('∀')

124 6 0
                                    

First thank sebab sudi baca ff merepek saya (•ө•)♡ nad inggatkan nak buat next story of exo\(^o^)/ tapi dalam proses rancangan lagi. Kalau nad buat korang sudi baca tak?🙆 kalau sudi nad ucapkan banyak³ terima kasih kat awak² semua\(^o^)/

Ini kisahnya......

THE DEVIL
Hero; Oh Sehun
Heroin; reader
Genre; romance and thriller
Sinopsis;

Apa perasaan korang kalau korang dapat tahu korang diculik oleh seorang pycho yang tak cukup umur? No no.... I mean seorang psycho yang gila! Dahlah selalu cakap sorang². Pastu korang kena culik dan khawin paksa pula tu!

Tanpa korang sedari korang sedang hadapi seorang yang mengalami kecelaruan identiti yang mencintai korang. Tapi kprang tahu ke siapa yang cinta akan korang? Sebab ade dua dalam satu badan!

Paling teruk! Dia seorang pembunuh upahan! Apa yang korang akan buat? Tolong dia selesaikan penyakit dia? Ataupun lari terus dari hidup dia dan tidak muncul²?

Tapi Nad nak tanya. Korang cinta akan Oh Sehun ke tidak?

Cover masih lagi dalam pembikinan. Well nad dah buang picsart dan semua font² *facepalm* ia akan ambil masa yang agak lama untuk siapkan cover sebab Nad kena download balik apa yang patut(T^T). So...... Korang nak ke baca ff nie?

Sing For You✔✔©Where stories live. Discover now