Chapter 25 - Let me

2K 122 45
                                    

WARNING ; WARNING ; ⚠️

kan sambungan dari chapter ooh lalala tu so memula chapter ni dia MATURE ⚠️ tapi tak melebih lah. I know the limits. lagi satu, akan rasa awkward bila baca sendiri 😣😣



《♡》

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

《♡》

"Kiss me - touch me, baby cause i'm yours."

Dia ( Dahee ) yang sememangnya dikawal, hanya menurut. Mata dipejam dan bibir Sehun dikucup perlahan. Tidak lama selepas itu, kucupan Dahee dibalas lembut oleh Sehun. Dan perlahan tangan Sehun menyelinap masuk baju tidur yang dipakai isterinya. The way we're movin' like introducing us to a new thing.

Maybe..

Taking control of this kind of moment,
I'm locked and loaded,
Completely focused my mind is open,

All that you got, skin to skin,

You know how I'm feeling inside ,
Somethin' 'bout you makes me feel like a dangerous woman.

Makes me wanna do things that I shouldn't.

Tangan Sehun yang menyelinap masuk baju tidur Dahee lalu disentuh tubuh belakang gadis itu. Diusap penuh menggoda sehingga menyebabkan Dahee turut mengeluarkan bunyi yang aneh dalam adegan kucupan mereka.

"Ah..Hun."

Desahnya buat kali pertama dan kucupan pasangan suami isteri itu terlerai. Dahee dan Sehun saling bertatapan mata dengan deruan nafas yang boleh didengari masing - masing.

Masih dikawal dengan nafsu , perlahan tubuh Dahee ditolak ke tepi oleh Sehun dan kini dia berada di atas gadis itu. Tubuhnya yang menindih tubuh Dahee, ditampung dengan sebelah tangan di sisi si isteri. Anak mata Sehun yang hitam sepenuhnya merenung tepat mata Dahee. Wajah Dahee yang hanya dapat dilihat samar - samar disebabkan cahaya dari lampu luar namun bagi Sehun, gadis itu begitu cantik di matanya.

Malah dia rasa tergoda dengan Dahee walaupun gadis itu lengkap berpakaian.

" Baby, you're so beautiful "

Panggil Sehun bersuara sensual ,tetap menggoda . Matanya juga kekal pada mata Dahee. Tanpa membalas apa - apa, perlahan tangan Dahee mendarat pada pipi Sehun lalu dielus lembut. Hanya sentuhan kecil namun berjaya membuatkan Sehun rasa terbuai dengan kasih sayang. Mata dipejam , menikmati sentuhan itu.

" Sayang "

Sentuhan yang kini bertukar pada bibirnya ( Sehun ) berserta panggil romantis itu, menyebabkan Sehun kembali mencelikkan mata. Jantungnya berdebar.

Dia menatap Dahee dengan pandangan yang sukar dipercayai. Selama mereka berkahwin hampir 5 bulan, belum panggil Dahee memanggilnya dengan panggilan romantis . Dan malam ini, semuanya berubah.

[O.G] Mr. Hot Model And Me | j.de & o.shWhere stories live. Discover now