Chapter 17 - Another guy

1.8K 128 16
                                    

Si suami yang sudah tidur dibuai mimpi dipandangnya lama.

Comel, puji si hati

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Comel, puji si hati.

" Finally, tidur juga baby tua ni." monolog Dahee sendirian. Yelah, tadi dia dipaksa Sehun untuk menidurkan jejaka itu. Bermacam - macam lagu dinyanyikan Dahee hanya kerana mahu Sehun melelapkan mata. Namun tidak berjaya, malah dikutuk jejaka itu kerana suara yang tidak sedap didengari. Dah aku bukan penyanyi eiy, bicara si hati kecil. Kalau boleh , mahu sahaja Dahee menolak Sehun jatuh dari katil. Namun gadis itu hanya mampu menahan geram akan suaminya sendiri.

Akhirnya Dahee mengambil keputusan dengan menepuk perlahan belakang Sehun agar jejaka itu mudah melelapkan mata. Orang kata , sentuhan seseorang boleh membuatkan kita rasa selesa untuk tidur. Dan ya, perbuatan Dahee telah berjaya membuatkan Sehun melelapkan mata dengan begitu mudah.

Pandangan beralih pada tangannya yang masih dipegang erat oleh Sehun. Cincin perkahwinan mereka yang tersarung elok di jari manis masing - masing ditatap lama oleh Dahee.

It's so perfect

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

It's so perfect.

Satu senyuman singgah dibibir gadis itu. Namun senyuman itu hanya seketika pabila kata - kata Sehun yang mempunyai maksud tersirat terlintas di fikiran Dahee. Ia mengganggu fikirannya.

"Then let's make it forever, Oh Dahee"

".........."

'Forever? or never?'

'I can't be your wife forever , Oh Sehun. It will never happen.'















《 Mr.Hot Model And Me 》


"Hai wife kepada hot model, kekeke"

Lucas mengusik Dahee yang baru sahaja memasuki ruang kerja. Bona dan Soonae yang juga berada di situ turut mengusik gadis itu.

" Hey, Oh Sehun's wife"

[O.G] Mr. Hot Model And Me | j.de & o.shWhere stories live. Discover now