Prologue

5.5K 211 60
                                    

《♡》

< Mr

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

< Mr.Hot Model And Me>

Setelah tamatnya waktu kerja, aku segera menuju ke pejabat oppa aku, Kim Junmyeon atau nama popularnya, Suho.

Dia kata ada hal penting yang perlu dibincangkan dan kalau boleh nak jumpa dekat bilik kerja dia, bukan dekat rumah. Aku berlari ke arah lif bangunan pejabat oppa. Masih ada pekerja yang berada di sini walaupun jam sudah menunjukkan 7 malam.

Oppa kata pergi je bilik kerja dia . Jadi aku terus menuju ke sana. Perlahan - lahan , aku membuka pintu bilik itu dan aku dapati tiada kelibat oppa aku kecuali seorang jejaka yang berdiri menghadap tingkap kaca , berpaling dari aku.

Eh, siapa ni ?

Aku bergerak ke arah gerangan itu secara senyap dan perlahan namun lain pula yang terjadi . Rahang aku melorot ke bawah. Ya, aku terkejut pabila jejaka itu dengan bersahaja membuka jaket kulit yang mungkin bukan jenama sebarangan dari tubuhnya, menampakkan bahunya yang berkulit putih.

" What the hell..."

Dengan segera aku menutup mulut aku yang tiba -tiba bersuara tanpa sengaja. Serta merta langkah aku terhenti, terkaku pabila aku bertentangan mata dengan jejaka itu.

Lama kami berdua bertentangan mata sehingga aku tiba - tiba menyedari sesuatu perkara pabila melihat wajahnya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Lama kami berdua bertentangan mata sehingga aku tiba - tiba menyedari sesuatu perkara pabila melihat wajahnya.




Wait the minute.




Bukan ke dia ni.....






" Dahee sayang ~ "

Itu suara Junmyeon oppa. Belum sempat aku mengalihkan pandangan, oppa sudah menepuk lembut bahu aku dan dia terus berdiri di sebelah lelaki yang aku tak kenal ini.

Si dia kembali memakai jaket kulit miliknya dan dizip rapat sebelum memusingkan tubuh menghadap aku.

Sekali lagi, kami bertentangan mata namun hanya seketika kerana aku pantas mengalihkan pandangan. Bukan apa, tiba - tiba sahaja aku tidak sedap hati....dan pandangan dia tu buat aku rasa tak selesa.

[O.G] Mr. Hot Model And Me | j.de & o.shWhere stories live. Discover now