Kamu Sangat Nakal

16K 187 33
                                    


Hahahahaa...

Daemon merasakan tingkah laku Zandra sangat lucu dan comel. Dia suka melihat Zandra tercari-cari barangnya yang sengaja Daemon alihkan ke merata tempat. Daemon sentiasa berdiri di samping Zandra..ada ketikanya dia mengusap manja kulit Zandra, mengelus lembut dengan penuh keinginan dan ada ketikanya terus memeluk ghairah dari belakang Zandra yang sedang melakukan kerja-kerja rumah tanpa Zandra sedari. Hingga perlakuannya itu membuatkan Zandra sering meremang namun Zandra tidak dapat melihat Daemon. Daemon juga selalu berada di sekitar Zandra, namun yang Zandra boleh nampak hanya kelibat dan bayang Daemon kerana dia tidak memunculkan dirinya  yang sebenar-benar.

Setiap malam, Daemon akan menemani Zandra tidur. Bila dia merasa terangsang, dia akan menyetubuhi Zandra sehingga dia meninggalkan kesan lebam di badan Zandra. Daemon suka tinggalkan tanda tersebut di bahagian leher dan peha Zandra di mana tempat tersebut amat sensitif.  Dia akan masuk ke dalam mimpi Zandra. Menjelmakan dirinya di dalam mimpi Zandra. Bersama dengan Zandra di alam mimpi dan adakalanya dia membuatkan mimpi itu jadi indah dan adakalanya dia sengaja menjadikan mimpi itu satu mimpi yang buruk. 

Hanya tinggal satu saja lagi hajat Daemon yang belum terlaksana, iaitu Zandra membalas cintanya. Pada ketika ini Zandra masih belum memahami dan menyedari kehadiran Daemon. Susah sungguh nak buatkan gadis itu mengerti situasinya sekarang. Sudah bermacam petunjuk dan tanda yang Daemon tinggalkan supaya Zandra sedar akan cintanya namun masih lagi tidak tercapai. Baru Daemon tahu yang Zandra merupakan seorang gadis yang berani dan tidak 'superstitious'. Tapi Daemon memang sukakan gadis manusia yang sebegitu. Dia nekad akan tetap memiliki Zandra.

Malam ini, Daemon akan menggunakan kuasanya kepada Zandra. Zandra pasti akan tewas dan jatuh ke pangkuannya. Selama ini Daemon tidak mahu menggunakan kuasanya kerana dia ingin menguji Zandra terlebih dahulu dan ternyata Zandra merupakan gadis yang kuat sehingga memaksa Daemon menggunakan kuasanya juga akhirnya. Daemon tahu Zandra sedang berada di penghujung haidnya ketika ini, berada dalam keadaan kotor adalah masanya dan peluang untuk Daemon menggunakan kuasanya ke atas Zandra. Kuasanya akan lebih berkesan ketika ini. 

💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋

Ketika Zandra sedang baring-baring di atas katil sambil online facebook di telefonnya, dia rasakan sesuatu. Zandra rasakan seperti ada satu perasaan sensasi menyelinap di seluruh tubuhnya. Dia tiba-tiba saja rasa terangsang. Zandra cuba untuk tidak pedulikan perasaan itu namun dia tidak mampu. Dia rasa ghairah tanpa sebab. Zandra cuba lagi menahan perasaan itu tapi dia tidak berdaya menolak rasa sensasi itu. Zandra merasakan seolah-olah ada seseorang sedang mengusap kulitnya bermula dari betis, rasa itu kemudiannya naik perlahan-lahan ke pahanya dan Zandra makin terangsang. Bahagian sulitnya terasa berdenyut-denyut dan panas. Rasa itu terus menular ke segenap tubuhnya, naik ke bahagian dada. Zandra terasa payudaranya menegang dan putingnya mengeras. Sensasi itu menyelinap pula ke bahagian lehernya dan sekaligus Zandra merasakan ada sesuatu seperti angin memasuki ke dalam lehernya melalui bahagian belakang. Pada masa yang sama bahagian sulit Zandra masih berdenyut, panas dan agak basah. Dia rasa terbuai. Akhirnya Zandra menghayati perasaan itu sepenuhnya. 

Baru Zandra teringat yang dia sepatutnya mandi wajib sebab haidnya sudah pun kering. 

Zandra rasa malas sangat untuk mandi wajib. Entah kenapa dia rasa mengantuk selepas apa yang dia rasai sebentar tadi. Selalunya dia tidak mengantuk dan tak dapat tidur malah lebih kurang dalam pukul 3 pagi dia akan terjaga tanpa sebab. 

"Esoklah aku mandi wajib"


Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



⛔️⛔️⛔️ ALERT!!! MATURES CONTAIN COMING NEXT CHAPTER ⛔️⛔️⛔️

Goodbye Honey Lemon DemonWhere stories live. Discover now