PUNISHMENT

5.4K 139 6
                                    

Would you regret your wrongdoing or blaming others instead?

"Let's enjoy this show, babe" senyuman sinis terhias di bibir Noah Iskandar.

April Qaisara mengangkat wajahnya. Dia kebingungan. Namun dia segera menoleh ke arah dua orang manusia di balik dinding itu. Rasa takut bercampur keliru meresap ke dalam tubuh.

Noah Iskandar menghenyak punggungnya ke atas sebuah sofa empuk di sebelahnya.

"Datang sini, April!" jerkahnya. April Qaisara tidak menunggu lama, dia segera bangun. Noah Iskandar menarik tangannya hingga dia terduduk di atas ribaan lelaki itu.

Dagunya dicengkam dari belakang. Kepalanya dipaksa memandang lurus ke arah lelaki yang dirantai itu. Konco Noah Iskandar terlihat seolah-olah memberi isyarat. April Qaisara masih keliru dan kebingungan. Dia tidak faham apa-apa. Apa semua ini?

Lelaki itu diikat pada sebuah tiang besi. Tidak ubah seperti seseorang yang bakal dijatuhkan hukuman rejam sampai mati. Konco Noah Iskandar mendapatkan sebatang rotan yang panjang dan agak besar.

"Show starts in... 1, 2, 3" sebaik saja kiraan itu berakhir, rotan mula dihayun ke arah tubuh lelaki itu.

Tubuh April Qaisara tersentak. Wajahnya ditundukkan. Noah Iskandar tersenyum senget. Dia memaksa wanita itu untuk terus menikmati hukumannya.

"This is your punishment. Jangan nak tunduk or pejam mata" bentak Noah Iskandar.

"Please.. stop! Hukum saya, bukan orang tu semua" April Qaisara memberanikan diri. Dia tidak sanggup menikmati semua itu. Dia tidak mahu orang lain yang dihukum atas kesalahannya.

"No, sweetie. Ni semua wajah-wajah orang yang berhak di hukum. Aku dah lama tak buat semua ni and luckily.. because of your rebellion, we gonna enjoy this together. The more you rebel, the more they are getting"

Teriakan dari lelaki yang dihukum itu benar-benar menunjukkan bahawa dia kesakitan. Hukuman diteruskan. April Qaisara bangun dari duduknya dan dia melutut di hadapan Noah Iskandar. Air mata segera diseka.

"Please, Noah.. Just kill me if you want"

Noah Iskandar semakin berang apabila mendengar kata-kata wanita itu.

"Berapa kali dah aku cakap, jangan berani-berani sebut pasal mati! Kau duduk sini. Aku nak kau tengok semua ni"

April Qaisara berkeras. Dia enggan melihat semua itu.

"Noah.. please.. Jangan buat macam ni. Please stop this. Saya merayu..

Noah Iskandar tidak memperdulikan rayuan itu. Hukuman diteruskan. Tanpa perasaan, dia memandang. April Qaisara memejamkan mata. Tangannya dipekupkan pada kedua belah telinga.

Api kemarahan Noah Iskandar semakin marak. Ditarik lengan wanita itu untuk duduk semula di ribaanya, namun tubuh itu terkulai layu.

"April!" ditampar perlahan wajah wanita itu. Keluhan panjang dilepaskan. Tubuh kecil itu digendong dan mereka berlalu keluar dari bilik hukuman itu.

"You must continue to get your punishment. Aku tak kisah dengan cara apa sekalipun"

*********************

April Qaisara terjaga saat Bik Yanti datang ke dalam biliknya. Wanita itu memandangnya dengan pandangan sayu. Rantai di tangan April Qaisara mengehadkan pergerakkannya.

"Non.. Tuan nyuruh aku bawakkan Non ke bilik kerja dia" ujar Bik Yanti. Matanya merenung tepat ke wajah April Qaisara yang merah dek tangisannya tadi.

April Qaisara menggangguk dan membontoti Bik Yanti ke bilik kerja Noah Iskandar. Ini kali pertama dia menjejakkan kaki ke tempat itu. Untuk apa dia dipanggil? Semestinya untuk meneruskan hukuman. Pintu diketuk dan sahutan Noah Iskandar berkumandang. Bik Yanti meminta diri setelah menjalankan tugasnya.

April Qaisara menundukkan wajahnya. Pintu ditutup. Dua orang konco Noah Iskandar berdiri tegak di sebelah majikan mereka.

"Come here, sweetie"

Langkah longlai diatur. Terpaksa menuruti arahan itu walaupun dia agak takut dan gementar. Dia berdiri betul-betul di sebelah lelaki itu.

"Take off your cloth"

Terkejut. Gila!

Dia tak segila itu untuk menayangkan tubuhnya kepada mereka yang tiada pertalian dengannya. Dia masih membisu tanpa apa-apa tindakan. Noah Iskandar tersenyum sinis lalu memandang dua orang konconya.

"You still got your time, I'm waiting... Use your own hands or I'll use mine. If you don't want to proceed with this kind of punishment, we had to continue with the show".

Ugutan itu membuatkan April Qaisara bertambah takut. Dikumpul segala kekuatan untuk diteruskan semua itu. Matanya terpejam rapat sebelum dia melondohkan t-shirt nipis yang tersarung di batang tubuhnya. Angin dari pendingin udara menampar lembut tubuhnya yang terdedah. Darah panas menyerbu ke muka.

Dia malu diperlakukan begitu. Dia malu dua orang manusia itu memandang tubuhnya. Senyuman sinis dan jelingan nakal dari Noah Iskandar cukup membuatkannya rasa jijik dan terhina.

Jangan nangis, April. Please!

Noah Iskandar tersenyum senget lalu mengisyaratkan dia untuk turut melondehkan skirt labuhnya. April Qaisara menggenggam tangannya di sisi. Air liur diteguk. Terasa sungguh pahit.

Sebelah tangannya disilangkan ke dada yang hanya berbalut bra. Sebelah tangan lagi sedaya upaya melurutkan skirt labuh itu ke bawah. Sesudah itu, April Qaisara kembali berdiri tegak.

Hilangnya kewarasan seorang lelaki apabila ego dan amarah menguasai diri. Noah Iskandar puas melihat wajah April Qaisara yang berona merah.

"When I say take off, I mean everything. Not just your cloth, strip down"

"No! Saya masih ada maruah!"

Senyuman sinis saja yang dilemparkan Noah Iskandar. Wanita itu dipandang dari atas hingga bawah.

"You are talking about maruah.. Look at yourself! Murah! Kotor! Jijik!"

Serentak dengan itu, air mata yang ditahan akhirnya luruh. Timbul rasa bersalah di hati Noah Iskandar, namun rasa itu segera dihalau. Belum cukup! Belum cukup hukuman wanita itu! Dia harus teruskan.

"Choose, April! Maruah kau atau kita teruskan dengan hukuman tadi, kau suka kan?"

April Qaisara tidak menjawab tetapi tangannya segera mencari cangkuk bra di belakang tubuhnya. Dengan tangkas, cangkuk itu dibuka. Tali bra dilepaskan dari bahunya. Noah Iskandar meneguk air liurnya. Tidak sangka wanita itu sebegitu berani.

Tidak sanggup terus membiarkan haknya ditatap orang lain, dua orang konconya diarahkan keluar. April Qaisara terduduk sambil tangannya disilangkan ke dada. Rasa malu. Marah. Sedih. Benci. Semuanya bercampur.
.
.
.
Hm, walaupun sambutan tak semeriah mana.. sis tetap tabah up 4 chapters malam ni. Mana hilang semua readers eh? Followers 800++.. tapi reader 100 pun tak sampai. Cedih ah ceni.

Kalau sis cedih, sis moody tau. Bila sis moody, sis tak nak up chapter tau. So... apa kata korang ajak kwn korang join baca story sis ni. Jom!!

Mr. Devil's Love (ON HIATUS)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt