GAME 🔞

7.1K 95 4
                                    

Warning!! (18++)
Mohon skip kalau anda bukan  18 tahun dan ke atas. Jangan ckp author tak kasi warning ehhhh

April Qaisara terjaga saat dirinya dihempas ke atas katil. Pinggangnya terasa sakit. Matanya dibuka. Kepalanya masih sakit. Terkejut melihat suasana itu. Dia bukan di kamarnya sendiri. Jadi dia di mana?

Dia bangun menuju ke arah pintu. Diketuk berkali-kali. Jeritan berkumandang sehingga rasanya hampir hilang suara. Dia mengambil inisiatif lain. Langkah diatur ke arah tingkap. Dia terduduk apabila menyedari tiada apa dapat dia lakukan. Pintu berjaring besi itu tidak mungkin membantunya.

Dia mengangkat wajahnya apabila mendengar bunyi pintu dibuka dari luar. Sebuah lembaga hitam mendekatinya. Lelaki.

Lelaki itu menarik tangannya dengan kasar. Apabila April Qaisara cuba melawan, dia mengunci pergerakkan gadis itu. Dalam kesamaran, April Qaisara menilik wajah lelaki itu.

Wajah April Qaisara tersembunyi dek helaian rambut yang menutupi hampir segenap wajahnya. Sebelah tangan lelaki itu merangkul pinggang April Qaisara. Jarak mereka terlalu dekat sehingga dia dapat merasakan hembusan nafas lelaki itu.

"Lepaskan saya!"

Lelaki itu tergelak kecil. Pastinya gelak mengejek.

"Chill, kita tak sempat nak enjoy lagi" lelaki itu ketawa lagi di hujung bicaranya. Tubuh April Qaisara ditolak ke atas katil. Jarinya ditunding ke arah meja bersebelahan katil. Terdapat satu dulang dan tiga gelas air.

"Let's play a game. Pilih salah satu gelas tu, kalau kau bernasib baik.. kau dapat blah dari sini. Kalau tak..." lelaki itu tidak menghabiskan ayatnya.

April Qaisara masih terdiam. Tidak tahu apa harus dilakukan. Ikut serta dalam game itu? Adakah lelaki itu boleh dipercayai?

"Kau tunggu apa lagi? Nak kena aku paksa ke?" jerkah lelaki itu. Dek takut dengan lelaki itu, April Qaisara terus memilih segelas air. Diteguk air itu tanpa berfikir panjang. Dia terdiam seketika. Mungkin menunggu jika ada tanda-tanda airnya diletakkan apa-apa ubat.

April Qaisara menoleh. Wajah lelaki itu dipandang. Dia seolah-olah gembira kerana berjaya memilih gelas yang betul.

"You can go" lelaki itu membuka pintu. April Qaisara melarikan diri. Takut juga apabila melihat banyak lelaki di luar bilik itu.

Lelaki bernama Noah Iskandar masih berada di dalam bilik. Dia melabuhkan duduk di atas katil.

"5,4,3,2,1"

Noah Iskandar tersenyum senget apabila melihat anak buahnya memikul gadis itu. Ternyata gadis itu adalah seperti yang dijangka. Terlalu cemerkap dan bodoh! Dia tidak tahu, kesemua gelas itu telah dimasukkan dadah cuma kesannya tidaklah serta-merta.

"Keluar!" arah Noah Iskandar setelah tubuh April Qaisara sudah direbahkan ke atas katil.

Jemari Noah Iskandar naik bermain di bahagian bahu April Qaisara yang terdedah akibat pergelutan sebentar tadi. Gadis itu mula memberikan respon. Noah Iskandar membenamkan bibirnya pada leher April Qaisara. Rengekan dan desahan halus yang keluar dari bibir gadis itu membuatkan nafsunya bangun.

Kedua-dua belah tangan April Qaisara diikat menggunakan tali pinggang. Tangan Noah Iskandar naik meramas dada April Qaisara. Gadis itu mula menggigit bibirnya. Noah Iskandar terus menyambar bibir April Qaisara. Dicium hingga gadis itu hampir kehilangan nafas.

"You look so sexy, bitch!" ujar Noah Iskandar.

Noah Iskandar merentap baju yang tersarung di tubuh April Qaisara. Seluar jeans dilurutkan. Tubuh gadis itu separuh bogel. Hanya tersarung pakaian dalam. Sebelum menyambung aksi seterusnya, Noah Iskandar menyeluk telefon bimbit dari seluarnya.

Beberapa keping gambar diambil. Setelah berpuas hati, dia kembali meneruskan aksinya. Malam itu terlalu panjang buat Noah Iskandar. Dendamnya terhadap Dato Bakri akan terbalas.

**********************************

April Qaisara membuka matanya. Pancaran matahari dari arah tingkap benar-benar mencucuk pandangannya. Dia bergerak sedikit. Rasa sakit di bahagian ari-ari membuatkan dia yakin, apa yang terjadi semalam bukanlah mimpi. Dia diculik dan dinodai oleh seorang lelaki yang tidak dikenalinya.

Perasaan sayu dan lirih mula menyelubungi. Dirinya yang masih berbalut comforter dilihat kotor. Dia benci dengan diri sendiri. Dia benci dengan takdir hidupnya.

April Qaisara bangun dari pembaringan. Rasa hina makin menggunung apabila melihat helaian baju yang bersepah di lantai. Air mata yang ditahan akhirnya jatuh. Dia bangun dan cuba mengutip pakaiannya. Gagal. Rasa sakit membuatkan dia kembali ke arah katil.

Bunyi bising di luar menarik perhatian April Qaisara. Dengan kudrat yang masih tersisa, dia melangkah ke arah pintu. Masih berkunci. Dia memasang telinga, mendengar perbualan manusia di luar bilik.

"Apa maksud korang ni? Korang nak cakap, yang kat dalam tu orang lain? Bukan Intan Nurjannah binti Dato Bakri?" jerkah satu suara.

April Qaisara terkejut. Rupanya hal ini ada kena mengena dengan sahabat baiknya. Jadi bukan dia sasaran mereka. Intan! Intan sasaran mereka.

Pintu tiba-tiba dibuka. April Qaisara cuba melarikan diri dari terus berada di pintu bilik itu. Dia hilang imbangan apabila terpijak comforter yang berbalut pada tubuhnya.

Mr. Devil's Love (ON HIATUS)Where stories live. Discover now