פרק 12 - דייט

825 41 4
                                    

״אז בואי, בואי ניסע לתל אביב בלילה... נעשה כל מה שבאלך...״ אני שרה בקול חזק ברחבי הבית. הרמקול השחור מנגן שירים האוהבים. אני מגבגבת את המים מהסלון לכיון הדלת הפתוחה של הכניסה של הבית. עברנו לדירה הזאת לפני כמה ימים והחלטתי שלעומת הדירה הקודמת זאת הולכת להיות תמיד נקיה ואם יש לי זמן פנוי אני אנצל אותו כדי לטפח את הבית הזה. אני התחברתי לדירה הזאת. עוד לא שבוע בדירה וכבר אני מרגישה הכי בבית שהייתי בתקופה האחרונה.

״ואל תגידי לי זה לא כדאי אי אי...״ אני שרה את השורה הבאה, תוך כדי שאני גורפת את המים מדלת הכניסה למדרכה. ״ריף, מה את עושה?״ צעקה חזקה נשמעת מכיון הכניסה ואני מביטה לכיון הדלת. ניב עומדת שם והגינס הבהיר שלה נהפך בשניות לככה, כל הג'ינס שלה רטוב. היא עומדת בפה פעור. מביטה לכיוני בכעס ואני מתחילה לצחוק. לא מפסיקה לצחוק.

״אני באמת שמחה שזה מצחיק אותך.״ היא אומרת ועוקפת אותי. אני עדין ממשיכה לצחוק. מניחה את המגב על הקיר בכניסה לבית ותוך כדי הצחוק אומרת ״בואי אני אביא לך מכנס אחר.״ ומתקדמת לכיון החדר שלי כשניב הולכת אחרי. ״מה את עושה פה בכלל?״ אני שואלת את ניב כשאנחנו הולכות ביחד לחדר שלי. ״חשבתי לקפוץ לבקר אותך קצת.״ היא אומרת ואני מחייכת לעברה.

״איפה ים ונתנאל?״ היא שואלת בזמן שאני שולפת מהארון שלי מכנס בית שחור. ״נתנאל אצל סבתא שלו.״ אני אומרת לניב והיא מביטה בי בשאלה. ״איזה סבתא שלו? אמא של ים?״ אני מהנהנת בראושי לשלילה ״לא. אמא של נועה. היא התגעגע לנכד שלה, הוא אצלה כבר מהבוקר.״ אני אומרת והיא בדיוק לובשת את המכנס השחור שהבאתי לה. ״שניה ואיפה ים?״ היא שואלת אותי. ״את לא תאמיני אבל הוא בחדר כושר.״ אני אומרת ומתחילה לצאת לכיון הסלון.

״מה קרה שהוא בחדר כושר?״ היא שואלת אותי בהפתעה. מגיבה בדיוק כמוני כשהוא אמר לי בבוקר שהוא הולך לשם. ״חכי שתראי איך ים נראה החדר כושר כבר לא יהיה הפתעה בשבילך.״ אני מלמלת. ״איך הוא נראה.״ היא שואלת בבילבול. ״חכי תראי״. אני אומרת ולוקחת את המגב חזרה. ניב תולה את הג'ינס שלה על הכיסא בפינת האוכל ומכינה לעצמה קפה.

״לעשות לך גם?״ ניב שואלת אותי ואני מהנהנת לעברה בחיוך גדול. ״כבר אתמול באימון ראיתי שאת שמחה במיוחד. הכל בסדר?״ היא אומרת ומביטה בזמן שאני ממשיכה לגבגב. ״כי אני שמחה במיוחד. היה לי כיף כל השבת. חוץ מזה שהיום בערב יש לי דייט, ואני קצת מתרגשת וחוששת.״ אני משתפת את ניב בדייט שלי. ״דייט? עם מי בדיוק?״ ניב שואלת ומניחה שתי כוסות קפה על השולחן. אני סוגרת את הדלת כניסה ומתקדמת לכיון השולחן בזמן שאני אומרת ״עם מור. המלצר שסיפרתי לך עליו.״

״מה? ממתי את רוצה אותו?״ היא שואלת בהלם ולוגמת מהקפה שלה. אני מתיישבת למולה בשולחן ומחכה שכל הרצפה תתיבש. ״לא יודעת אם אני רוצה אותו בכלל. אבל החלטתי שאני חייבת לנסות, לבוא עם ראש פתוח לדייט.״ אני אומרת ומכבה את הרמקול שממשיך לנגן שירים. ״ואלה אני חושבת שזאת הזדמנות טובה באמת. את כבר יודעת מה את לובשת הערב?״ היא שואלת בהתרגשות. אני מהנהנת לשלילה ובמהירות היא קמה לכיון החדר שלי בריצה ואני אחריה.

מערבולתWhere stories live. Discover now