פרק 13

5.6K 272 65
                                    

החלטתי להפתיע בעוד פרק ❤️
נ.ב עשיתי סקר למטה בסוף הפרק;)

-נקודת מבט של מאיה-
התעוררתי למחרת בבוקר , שעדיין ראשי מפוצץ במחשבות על המניאק הזה. הנשיקה הזאת לא יוצאת לי מהראש
איך נגיב שניראה אחד את השני? אני רוצה להתחמק ממנו ולא לראות אותו פשוט. אני אפילו לא יודעת למה אני כועסת למה זה קורה לי? מה עובר עליי? כולה נשיקה מזורגגת .
אחרי התארגנות של שעה עברתי במסדרונות הקולג׳ ונתקלתי בג׳וני ״היי נסיכה״ הוא אמר בחיוך וקפצתי עליו בחיבוק ולא שיחררתי ״התגעגעתי אלייך״ אמרתי שידיו הגדולות עוטפות את גופי אני באמת התגעגעתי אליו הוא בחור מדהים.
״אז למה לא ענית להודעות שלי?״ הוא שאל מאוכזב
״היו לי ימים מטורפים הייתי קצת מנותקת כי התגעגעתי למשפחה וגם עוד בעיות והייתי חייבת קצת את הלבד שלי״  חצי מזה היה שקר. אסור שידע שישנתי אצל שון אבל הרגשתי כלכך רע לשקר לו ככה ,
״באלך גלידה אחרי הלימודים?״ הוא חייך שואל והגומה הקטנה שלו צצה ״כן כן ושוב כן בבקשה תודה!!״ צעקתי בהתרגשות קופצת עליו בחיבוק והוא צחק , רק גלידה תעביר לי את המצב רוח הדפוק הזה. ״על מה ההתרגשות״ שמעתי את קולו של שון וישר הלב שלי נעצר
הוא נעמד מולי עם הפרצוף האדיש והקבוע שלו
״היי אח שלי״ ג׳וני אמר לו שלום ,
״מה יש לך דברי כבר מה הפכת להיות בול עץ״ שון אמר צוחק וגלגלתי את עייני ,איך לעזאזל הוא יכול להיות כלכך אדיש אחרי אתמול ? ועוד מול ג׳וני כאילו מה לעזאזל?

״טוב אני חייב ללכת יש לנו אימון לפני המשחק החשוב שלנו לעונה אני אדבר איתך נסיכה״ ג׳וני אמר מנשק אותי בלחי
והוא ושון הלכו.

כוסאמק. איך עכשיו אני אתמודד עם הדפוק הזה
..

השיעורים להיום הסתיימו ואני רק חיכתי שיגידו מתי אפשר להירשם ללימודי המשפטים  כי זו הסיבה העיקרית למה באתי ללמוד פה, ניפגשתי עם פייטון בקפיטריה לאכול כי ג׳וני התעכב באימון ואמר שנלך יותר מאוחר לאכול גלידה.
מאט התקרב והיה מאחוריי פייטון וסימן לי להיות בשקט
והתאפקתי לא להתפוצץ מצחוק .
״בום!!״ הוא צעק ופייטון קפצה מבוהלת ונתנה לו מכה קטנה בזרוע
״היי קטנה יפה״ הוא אמר מנשק אותה בראשה והיא שילבה את ידייה ועשתה פרצוף כועס
״אני אוהב שאת כועסת אבל בואי תכעסי במקום אחר אולי בחדר שלי תראי לי כמה את כועסת עליי?״ הוא אמר לוחש לה באוזן בקול משועשע והיא לא התאפקה וצחקה ישר, רואים שהוא ושון חברים טובים.
״אתה דפוק״ היא אמרה קמה מהכסא וקפצה עליו ונישקה אותו נשיקה אגרסיבית
״באמת לכו למקום אחר״ אמרתי בקול נגעל מנסה להתעלם מהנשיקות המוגזמות שלהם.
״להתראות בייבי שלי״ פייטון אמרה שותלת לי נשיקה ארוכה בלחי  ״ביי בייבי״ מאט אמר מחקה אותה וצחקתי, הם יפים ביחד הם גם מתאימים הוא חתיך היא יפה שתיהם דפוקים ממש מין מצא את מינו.

CuriosityOnde as histórias ganham vida. Descobre agora