פרק 33 - "דברים השתנו"

3.3K 257 39
                                    


"זאת בת!" הצעקה של קיילי גרמה לי לחייך ולהתחיל לדמוע. הרופא הביט בקיילי במבט אדיש, ראיתי כמה שהוא לא אוהב אותה ואת הקולניות שלה. הבטתי ברופא בחיוך ודאגה "הכול בסדר? היא בסדר?" הבטתי בדופק הלב על המסך.

הרופא הנהן אליי בחיוך והביט במסך "תהיה לך בת בריאה לגמרי, את כבר בחודש שישי ובקרוב מאוד תוכלי לראות את הבת שלך"

עצמתי את עיניי ונשמתי עמוק. חיוך ארוך נקלט על פניי ולא יכולתי להימנע מלהוריד אותו. אני לא מאמינה שזה אמיתי. אני עדיין מתקשה לקלוט שעוד שלושה חודשים אני אהיה אמא.

~ ~ ~ ~

"עברה כמעט חצי שנה וכל כך הרבה דברים השתנו. אני כבר לא עובדת בדיינר, כמובן שזה זמני. באמצע החודש השני להריון גיליתי לג'ואי, אנה, אליס, הארבי ולכל הקרובים שלי על ההריון. ג'ואי כל כך התרגש שהוא החל לבכות. כל כך שמחתי שהם קיבלו את זה ברוח טובה, פחדתי שאנשים יפנו לי מבט בגלל שאני בשנות ה20 לחיי ואהיה אם יחידה. כמובן שבתקופה הזאת אני הכי הרבה חושבת על אמא שלי ועל כמה היא חסרה לי. החלום שלי הוא שהיא הייתה יכולה להיות חלק מהתהליך העצום הזה, יחד איתי. ג'ואי ואנה נתנו לי את ההרגשה הכי משפחתית בחצי שנה האחרונה. הם דאגו כל יום לבוא הביתה ולהכין לי אוכל, לדאוג לי ולבקר אותי וכל זה למרות העובדה שהם עסוקים עם השיפוץ המתוכנן בדיינר שלהם, הדיינר יוגדל פי שלוש. מה עוד? אני וקיילי הצלחנו לגרום לכך ששתינו הפכנו לאפוטרופוסיות של אליס, לכן עכשיו היא ממש נחשבת לבת ואחות שלנו. בחצי שנה האחרונה אליס רק תיזזה בכל הבית על מנת לגרום לי להרגיש הכי בנוחיות ורוגע. למרות שעברה רק חצי שנה היא גדלה כל כך הרבה, כבר ממש כמו אישה קטנה."

בחודשים הראשונים שבהם העלנו את הנושא שאליס תהיה בשמירה שלנו, אליס סירבה בכל תוקף. בהתחלה חשבנו שזה בגללינו ואחר כך היא הסבירה לנו שהיא יודעת שתהליך כזה מצריך אישור מההורים הביולוגיים. ובהתחשב בעובדה שאביה יושב בכלא, זה משאיר לנו רק את אמה. אליס לא רצתה שום קשר לאמא שלה יותר. הטיפולים של גבריאלה בשביל הגמילה שלה שולמו והיא הבהירה טוב מאוד שהיא לא רוצה שום קשר לאליס ואליס בעצמה הודיעה שגם היא לא רוצה יותר קשר לאמה. קצת אחרי הדיבורים שלנו על שמירה על אליס, קיבלנו טלפון שאומר שגבריאלה נקייה ויכולה לצאת מבית החולים. כמובן שאליס לא רצתה, אבל אני וקיילי נפגשנו עם אמא שלה והשגנו ממנה חתימה שמאשרת לי ולקיילי לשמור על אליס. אחרי שיחה ארוכה הבנו שלמרות שגבריאלה נקייה, היא לא מוכנה לשמור על בתה ושהיא רוצה להתחיל חיים חדשים בעיר אחרת. אני וקיילי נתנו לה קצת כסף בתור התחלה ובכך נפרדנו. כשחזרנו הביתה ישבתי כל הלילה והתפללתי."

"התפללתי בשביל אמה של אליס. למרות שהיא התייחסה בצורה הכי אכזרית שאפשר להתייחס לילד, היא עשתה זאת בגלל החיים שעברה, ועמוק בפנים גם אליס יודעת את זה. עוד הרבה דברים השתנו. לפני כחודש הודיעו לנו שהבנייה של הדירה של אליס הסתיימה. את הבנייה שיזם איידן המשיך ג'ייס, חברו הטוב. כשנכנסתי לדירה תקפו אותי זכרונות רבים ועצב גדול נגלה על פניי. אבל החלפתי אותו בחיוך כשראיתי את פניה המתרגשים של אליס. כמובן שבינתיים נשכיר את הדירה וכשאליס תגדל זאת תהיה הדירה שלה. ובקשר לג'ייס, בחצי שנה האחרונה למדנו להכיר אותו. הוא סיפר לנו כל כך הרבה סיפורים על עצמו ועל החיים שלו, ועל החברות שלו עם איידן, שגרמו לי לעצב ובאותו זמן לשמחה. ומה שגרם לי ליותר ויותר שמחה הוא המצב של ג'ייס וקיילי - עוד מהרגע הראשון הבנתי שהם יהיו ביחד. וכך עברה חצי השנה הזאת. הדברים נרגעו לאט לאט ועכשיו יש רגיעה מסוימת בחיים. אני לא מאמינה שכבר חצי שנה עברה."

My Angel Or My DevilWhere stories live. Discover now