פרק 14 - "עצות של חברה"

7.4K 593 178
                                    

ההרגשה הזאת, כשאתה מרגיש שכל העולם קורס תחתייך וכל דבר קטן נהפך לדבר הכי מייגע וקשה, איך שאינך מסוגל כבר לנשום מבלי לפרוץ בבכי. כל הכאב הזה מגיע אליי בבת אחת. אני לא מרגישה כלום חוץ מכאב, לא כאב פיזי שכואב לי ואחרי מספר ימים הכול יגליד כמו פצע. כואב לי נפשית, כואב לי כשאני חושבת על מה שקרה בשבוע שעבר. כבר עבר שבוע ואני עדיין מרגישה את הכאב הזה.

כל הרגעים הקטנים והקצרים שעברתי עם איידן אמנם נורא מוזרים אך גם רגישים, וזה מה שעושה לי אפילו יותר כואב. אני לא מסוגלת לעצום את עיניי מבלי להיזכר ברגע ההוא שבו האישה נכנסה לחדר והתחילה לדבר איתו על חתונה. פה כבר הבנתי שיכול להיות שהרסתי חיים של אנשים, חתונה של זוג ואת החיים שלי. הדבר היחיד שעבר במוחי השבוע בזמן שעבדתי בדיינר, או בזמן שביקרתי את אמא שלי או אפילו כשדיברתי עם קיילי ואליס, זה איך ולמה הוא עשה את הדברים האלה בשבילי? לשלם על הטיפולים, לעזור לי, לתת לי עבודה.
והמסקנה שהגעתי אליה היא בגלל רחמים, הרי הוא מנהל את העיירה הזאת, הוא ראה מישהי בצרה והחליט לעזור.

כנראה שכל זה היה משעשע בעיניו והוא החליט לשחק על הלב שלי. כמובן שלא סיפרתי לאף אחד, רק המחשבה על להתחיל לדבר על הנושא הכאיבה לי, וזה מה שהכי הפתיע אותי. העובדה שכאב לי אפילו לחשוב על זה. כל לילה במשך השבוע, כשניסיתי לעצום את עיניי ראיתי רק את איידן והאישה הזאת מתנשקים. האם זה מתישהו יעבור? אני מרגישה כל כך פגומה, כאילו אני זומבי מהלך שרק בוהה בתקרה בלילה ועובד בשאר היום. האם כל ההרגשה מתישהו תעבור? ההרגשה הזאת שאני נחנקת ומוותרת על הכול...

כשחזרתי בערב מהדיינר נשכבתי מיד על המיטה בחדרי ושמעתי שירים. התעלמתי מקיילי שישבה על הספה וראתה טלוויזיה, וכשראיתי אותה מגיעה לחדרי בפרצוף מופתע, הורדתי את האוזניות והבטתי בה. קיילי שילבה את ידיה ובחנה אותי בקפידה "למה זכיתי להתנהגות כזאת ממך?"

נאנחתי "קיילי אני מצטערת"

הרגשתי באמת רע. במקום לשבת ולדבר איתה כדי שהיא תבין אני רק התרחקתי מבלי להבין שכל מה שאני צריכה זה חיבוק מהחברה הכי טובה שלי. קיילי התיישבה על המיטה וטפחה על ברכיה וסימנה לי לשכב. חייכתי חיוך קטן והשכבתי את ראשי על ברכיה. "תתחילי לספר את הכול" קיילי דרשה.

"אין מה לספר אני פשוט מטומטמת" עניתי בפשטות.
קיילי צחקה "את הילדה הכי חכמה שאני מכירה!"

גיחכתי "כנראה שזה השתנה"
קיילי הרביצה בראשי "את חכמה! את הבנת אותי?"

צחקתי "קיילי את אפילו לא מבינה למה אני מתכוונת"
היא הנהנה וצחקה "נכון, כי מבין שתינו אני המטומטמת"

עצמתי את עיניי "את יודעת קיילי?"
"אני פשוט.."

"פשוט מה?" היא שאלה בשקט.

My Angel Or My DevilWhere stories live. Discover now