❐Twenty Two❐

1.4K 209 116
                                    

Kemungkinan besar/kecil chapter ni agak sedih. Kalau ter'emo, termenangis, termeroyan... Jangan salah aku😂

-Author POV-

PANG!

Satu tamparan yang kuat kini hinggap ke pipi Taehyung

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Satu tamparan yang kuat kini hinggap ke pipi Taehyung. Kepala robot itu terteleng ke tepi. Perlahan², robot itu memandang semula wajah marah Hawon.

"AWAK FIKIR BIJAKLAH BUAT MACAMNI?!" pekik Hawon. Geram betul hatinya apabila mengetahui rancangan robot itu. Baekhyun yang berada di tepi Hawon hanya mampu kaku. Takut pula dia melihat isterinya itu.

Kenapa Hawon digelar isteri? Kerana mereka baru sahaja selesai berkahwin tadi.

"Awak ke tepi, Baek." pinta Hawon. Baekhyun akur. Inilah ciri² laki takut bini. Hawon mula merenung mata robot itu dan robot itu merenung kembali.

"Taeㅡ you know what... You're so cruel!" ujar Hawon. Suaranya berubah sayu. Seperti menahan tangisan. Taehyung yang memerhati hanya diam.

"Saya penat. Saya nak rehat dulu." ujar robot itu seperti mengelak. Namun sebaik sahaja dia melabuhkan dirinya pada sofa, Hawon mula bercekak pinggang. Wajah gadis itu betul² kelihatan marah.

 Wajah gadis itu betul² kelihatan marah

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kecut juga robot itu melihat isterinya. "Saya tengah marah, suka hati je awak buat saya macamni?" marah Hawon.

"Sayangㅡ"

Hawon mula mengangkat tangannya. Menyuruh robot itu berhenti bercakap. "Don't you dare to call me like that!" pesan Hawon. Akibat geram yang masih tersisa, gadis itu menarik Baekhyun jauh daripada tempat itu.

"Hiks.. Hikss.. Hiks.." tangis Hawon di birai katil. Wajahnya ditekup dengan tangannya. Baekhyun yang sedang membuang reben hitam rama² itu mula memandang isterinya itu.

Lepas ja dirinya ditarik menjauhi Taehyung, gadis itu terus menangis. Baekhyun datang menghampiri Hawon.

"Err.. A-wakㅡ" gugup juga lelaki itu mahu menegur Hawon. Yelaa selalunya, okey je. Hawon terus sahaja menangis. Langsung tidak menghiraukan suami dia yang sah itu.

[C + Remaked] I'm ❛ Not ❜ A Robot | kth Where stories live. Discover now