אפילוג

7K 302 22
                                    

קיילי

״אדם! שגיא!״ צעקתי מהמטבח, ״מה אמא?״ שניהם הגיעו נטולי חולצה ומכנס בריכה עליהם, ״איפה אבא ואור?״ שאלתי, ״הם יצאו לבריכה״ אדם אמר והלך גם לחצר האחורית, ״אמא את באה?״ שגיא שאל, ״כן קטנצ'יק, אני אתן אוכל ליהלי ואני באה״ אמרתי והוא רץ לחצר. אז ככה, אדם הוא הבכור והוא בן 6 בכיתה א' אחריו הגיע שגיא בן ה4 וחצי בגן חובה ואז הגיעה אור בת ה3 והיא ממש הנסיכה של אבא שלה, הוא פשוט משוגע עלייה בכל מובן המילה, אחרייה נולדה יהלי הקטנה שלנו והיא בת שנה.

שליו

״את האור שלי את יודעת את זה?״ שאלתי את אור והיא הנהנה בציחקוק, הצחוק הזה בידיוק כמו הצחוק של קיילי, ״אבאא!״ אדם צעק כששגיא התחיל להציק לו, ״שגיא, זה לא יפה להציק לאחיך הגדול״ אמרתי לשגיא שהיה עסוק בלזרוק על אדם כדורים, ״אני משחק״ שגיא אמר בחיוך חושף כמעט את כל השיניים, ״אבא!״ אור צעקה והתכוונה לקפוץ לצד העמוק של הבריכה, ״לא קטנה של אבא, אסור זה הצד של הגדולים, זוכרת?״ שאלתי אותה, ״אני גדולה״ היא אמרה ושילבה את ידייה בכעס, ״למה אדם יכול?״ היא שאלה כשראתה את אדם קופץ לבריכה, ״כי אדם גדול ממך״ אמרתי יודע שאני הולך להצטער על זה, ״לא נכון! אמא!״ היא צעקה ובכתה, ״די יפה שלי, בואי רוצה שאני אכנס איתך לצד של הגדולים?״ שאלתי וניגבתי את דמעותיה, ״אבא לא יכול לראות אותך בוכה, זוכרת? זה כואב לי בלב״ אמרתי והיא הנהנה, ״סליחה״ היא מילמלה וחיבקה אותי, ״חיבוק דוב לאבא!״ היא צעקה ואז אדם ושגיא קפצו עליי גם כן, חיבוק דוב זאת מן מילת קוד שהם אומרים לפני שקופצים עליי או על קיילי בחיבוק ענקי, ״היי! הנה אמא!״ אמרתי בכדי לסב את תשומת ליבם, הם כולם הסתובבו לכיוון קיילי שהייתה בבגד ים מחזיקה את יהלי על ידה, ״היי בייב״ אמרתי בחיוך ענקי, ״אנאל, עומר, רועי ואריאל בדרך״ היא אמרה, ״מסיבת בריכה?!״ אדם שאל בקול, ״יאיי!!״ שגיא צעק גם כן, ״יהלולו! בואי לאבא״ אמרתי ושלחתי את ידיי אלייה והיא מיד ציחקקה והושיטה את ידייה אליי, ״אל תרטיב לה את הראש״ קיילי אמרה והושיטה אותה אליי, ״את קטנטונת״ אמרתי ונשקתי לראשה מספר פעמים, ״היי אבא!״ אור מיד הגיעה לשפת הבריכה, ״מה קרה חיים שלי?״ שאלתי, ״תרים אותי״ היא אמרה, ״אני לא יכול להרים גם אותך וגם את יהלולו נכון?״ שאלתי, ״אבל אבא״ היא אמרה ודמעות החלו לזלוג שוב מעינייה הכחולות, ״בואי״ אמרתי והרמתי אותה על כפתיי נזהר על יהלי, היא קנאית כמו אמא שלה.

קיילי

״אמא תיכנסי״ שגיא אמר כשישבתי עם אריאל ואנאל על שפת הבריכה, ״אני באה חיים שלי״ אמרתי ונישקתי את ראשו, ״מה עם דור?״ שאלתי את אריאל, ״בסדר עדיין קצת חולה, בגלל זה לא הבאתי אותו שהילדים לא ידבקו״ היא אמרה, ״אורן! בוא תאכל משהו״ אנאל אמרה לאורן בנה בן ה3, ״אני לא רעב אמא״ הוא אמר והמשיך לשחות עם עומר, ״יפה שלי, סליחה״ שליו אמר וכיווצתי את גבותיי לא מבינה, ״על מ-״ התכוונתי לשאול אבל שליו קטע אותי בכך שמשך אותי לתוך הבריכה, ״שליו!״ צעקתי, ״אני מכור!״ הוא צעק ונישק את שפתיי, ״אבא הפיל את אמא!״ אדם צעק וצחק בקול גדול ואחריו הצטרפו כולם, ״תיזהר שהפרינססה שלך לא תקנא״ אמרתי בצחוק מתכוונת לאור, ״אולי את זו שמקנאה?״ הוא שאל בחיוך, ״היית מת״ אמרתי ונישקתי את שפתיו, ״איפה יהלי?״ שאלתי, ״אצל רועי״ הוא אמר ענה, ״תודה״ הוא אמר לפתע, ״על מה?״ שאלתי, ״על הכל, כל המשפחה הזו שהענקת לי, האהבה שאת מעניקה כל יום ויום, על כל רגע שאת אומרת לי שאת אוהבת אותי, תודה״ הוא אמר ודמעות זלגו מעיניי, ״אמא למה את בוכה? זה כואב לאבא בלב״ אור אמרה לפתע גורמת לי לשליו לצחוק, ״מסיבת בריכה בלי סבא וסבתא?״ אלמוג ואדיר נכנסנו ואחריהם גם און ונוגה, ״סבא!״ אור צעקה וקפצה לזרועותיו של אדיר, ״היי יפה של סבא״ הוא אמר ונישק את ראשה, אני ושליו עלינו לשפת הבריכה ואז רועי יצא מהבית כשיהלי בוכה בזרועותיו, ״אני חושב שהיא רוצה את ההורים שלה״ הוא אמר, ״בואי לאמא״ אמרתי כשקמתי משפת הבריכה מרימה את יהלי מידיו של רועי, ״אדם! בוא לפה להגיד שלום לסבתא״ אלמוג אמרה כשאדם המשיך לשחק עם עומר בכדור רשת בתוך הבריכה, ״רגע סבתא! אני מנצח״ הוא אמר, ״כמו אבא שלו״ היא מילמלה ושליו ציחקק, ״אבא שחרר לי את הילדה״ שליו אמר ולקח את אור מאדיר, ״את עייפה קטנה שלי?״ הוא שאל אותה והנהנה והניחה את ראשה על החזה שלו, מתפנקת עליו הקטנה הזאת.

שליו

״כולם במיטות! עכשיו סופית אפשר להתחיל חגוג״ אמרתי וקפצתי על המיטה, ״יום מעייף״ קיילי אמרה, ״ממ לגמרי״ אמרתי ונשקתי לצווארה, ״אתה יודע שבמילא הפרינססה שלך תבוא לישון איתנו נכון?״ היא שאלה, ״אמרתי לאור שמחר אקנה לה מתנה אם היא תישן במיטה של הנסיכות״ אמרתי בחיוך, ״אז אפשר לחגוג״ הוספתי וטרפתי את שפתייה, מפה לשם עשינו אהבה כמו איזה שני משוגעים, משוגעים מאהבה, מאושר ענקי, הבטחתי שאחלוק אותה רק עם הילדים שלנו וזה מה שקורה, אני לגמרי לא מוכן לחלוק אותה עם אף אחד חוץ מהם.

Shalev in LOVEWhere stories live. Discover now