פרק 14

6.1K 280 26
                                    

שליו

״קיילי״ אמרתי כדי לקבל את תשומת לב, ״מה?״ היא שאלה ומצמצה לעברי, ״אממ רציתי ש..״ התחלתי להגיד והפסקתי, ״נו תגיד״ היא אמרה, ״רוצה לצאת איתי?״ שאלתי, ״מעצבן! כבר חשבתי שלא תציע״ היא אמרה ואני הרמתי גבה, ״אתה איטי אדון שליו עמר״ היא אמרה וצחקה, ״סתמי לא רציתי שתגידי לי לא״ אמרתי וחיבקתי אותה, ״מתי בא לך?״ היא שאלה, ״מתי שבא לך״ אמרתי ונישקתי את הלחי שלה עשרות פעמים, ״מחר?״ היא שאלה, ״מחר בשבע״ אמרתי ונישקתי את אפה, ״כנסי ללמוד״ אמרתי, ״טוב אבא״ היא אמרה והתרוממה מהדשא וניקתה את הג'ינס שלה מהליכלוך, וסעמק לא יכלתי להתאפק והסתכלתי על התחת היפה שלה, ״מה אתה מסתכל לשם?!״ היא שאלה בהלם, ״אני עדיין גבר חיים שלי״ אמרתי וצחקתי, ״טיפש״ היא אמרה וחיבקה אותי, ״כנסי ללמוד כבר״ אמרתי והיא הלכה ולפני שנכנסה למבנה נופפה לי, ״נו הזמנת אותה?״ רועי שאל, ״כן אחי״ אמרתי בחיוך ענקי, ״אוקיי אני מבין שהיא הסכימה״ הוא אמר והתיישב לידי, ״אתה מבין נכון״ אמרתי, ״תקשיב אחי, אני צריך לדבר איתך על משהו״ הוא אמר, ״מה קרה?״ שאלתי, ״אני ו..״ הוא אמר וקטעתי אותו, ״קלוט קלוט את אריאל עם הזין הזה, מי זה בכלל?!״ שאלתי בעצבים, מולנו ישבו אריאל ועוד איזה ילד שאני חושב שהוא כיתה מעלייה, ״אריאל!״ צרחתי, ״מה אתה רוצה?״ היא שאלה בחיוך, ״בואי לכאן״ אמרתי.

רועי

״מה זה זה?״ שליו שאל אותה, ״ידיד שלי״ היא אמרה וחייכה, אני עצבני אחושרמוטה כוסעמק, ״קטנה תיזהרי״ שליו אמר, ״הוא הזמין אותי לצאת שושו״ היא אמרה, אוקיי עכשיו אני עומד להתפוצץ, ״את לא יוצאת איתו״ אמרתי, ״מה אתה מתערב רועי?״ היא שאלה, ״סתם, מה אחי היא קטנה״ אמרתי בקנאה, ״את רוצה לצאת איתו?״ שליו שאל אותה והיא עשתה את עצמה חושבת, ״נראה לי שכן״ היא אמרה, ״בלי נשיקות, ולמה את לא לומדת? לכי ללמוד״ הוא אמר והיא הלכה לכיתה שלה, אם הוא רק היה יודע שהיא כבר התנשקה איתי, ״אז מה התחלת להגיד אחי?״ הוא שאל, ״לא חשוב, אני זז לשירותים, כבר חוזר״ אמרתי והלכתי לכיתה של אריאל, ״היי אוסנת״ אמרתי כשראיתי שזו המורה שהכי אוהבת אותי, ״רועי! איזה חתיך נהיית, מה אתה צריך כפרה?״ היא שאלה, ״אני צריך את אריאל לשתי דקות״ אמרתי וחייכתי אלייה, ״אריאל צאי, שתי דקות את כאן״ היא אמרה, ״תודה אוסנת״ אמרתי ויצאתי מהכיתה עם אריאל, ״מה אתה רוצה?״ היא שאלה וגילגלה עיניים, ״את לא יוצאת איתו״ קבעתי, ״אל תתערב רועי״ היא אמרה, ״למה את עושה את זה אבל, את מתעללת בי״ אמרתי, ״מצטערת רועי, אבל אני רוצה להמשיך הלאה״ היא אמרה, ״יפה שלי, אני אוהב אותך״ אמרתי, ״גם אני אוהבת אותך, אבל איך אמרת? זה לא יכול לקרות״ היא אמרה ונכנסה לכיתה שלה.

״כמה זמן שירותים?״ שליו שאל כשהוא שוכב על הדשא, ״אחי אני צריך להגיד לך משהו, אבל לפני זה תבטיח שלא תתעצבן״ אמרתי, ״נו דבר אחי״ הוא אמר, ״אני ואריאל היינו ביחד״ אמרתי את זה מהר ובשנייה הרגשתי את האגרוף של שליו מכה בי, ״יבן זונה! היא אחותי הקטנה! היא קטנה ממך ב3 וחצי שנים!״ הוא צרח והביא לי עוד אגרוף הפעם יותר חזק, אני לא אמרתי כי ידעתי שמגיע לי, ״שליו! תפסיק!״ שמעתי צרחה מהצד וראיתי את קיילי, אריאל ואנאל, ״חבר חרא! אל תתקרב אליי או אלייה״ הוא אמר והחטיף לי אגרוף אחרון לפני שהוא קם מהדשא, קמתי מהדשא מרים את התיק ומתקדם לשער, ״רועי! חכה רגע!״ שמעתי את אריאל צועקת אך המשכתי ללכת, ״שמעת את אחיך נכון? עכשיו לא רק שאני לא יכול להיות איתך גם הפסדתי את החבר הכי טוב, תעזבי אותי, תמשיכי הלאה, תצאי עם הילד ההוא״ אמרתי בכאב והתקדמתי לרכב נוסע לבית כשדם נוטף על החולצת בית ספר הלבנה שלי.

Shalev in LOVEWhere stories live. Discover now