פרק 15

6.2K 288 23
                                    

קיילי

״לא היית צריך לעשות את זה״ אמרתי, ״אוי נו קיילי אל תטיפי לי עכשיו, זה מה שחסר לי״ הוא אמר בעצבים, ״אני רצינית שושו, אריאל עושה את הבחירות שלה לבד, וגם אם הוא גדול ממנה? אתה לא גדול ממני בשנתיים?״ שאלתי, ״אבל זה שלוש וחצי שנים״ הוא אמר, ״אין גיל לאהבה, הוא גם החבר הכי טוב שלך, אתה פשוט הרבצת לו בלי לרחם עליו אפילו״ אמרתי, ״אני לא מסוגל לחשוב על שניהם יחד״ הוא אמר ומשך בשיערו, ״שליו, אתה חייב לשלוט בכעסים שלך, אני באמת חושבת שכדאי שתבקש מרועי סליחה, אתם חברים כבר שנים! אתה בעצמך אמרת לי לפני שבוע שהוא החבר הכי שיכולת לבקש, כשההורים שלך כעסו עלייך הלכת אליו כי עליו אתה סומך״ אמרתי, ״את צודקת״ הוא אמר, ״אז תלך קודם לאריאל, תעשה לה את השיחה של ׳תשמרי על עצמך׳, ואז תלך לרועי, תבקש סליחה ותחזור אליי לספר לי איך היה, סגור?״ שאלתי, ״סגור המפקדת!״ הוא אמר ונישק את ראשי ולאחר מכן רץ לעבר אריאל.

שליו

״אריאל!״ צעקתי לפני שהיא נכנסה לבית ספר, ״מה אתה רוצה?״ היא שאלה, ״בואי רגע, שבי״ אמרתי והלכנו יחד לספסל, הסתכלתי עלייה וראיתי שהעיניים שלה אדומות, ״בכית?״ שאלתי, ״בטח שאני אבכה! הרבצת למישהו שאני אוהבת! גרמת לו לשנוא אותי כי בגללי הוא איבד את החבר הכי טוב שלו, הוא אמר לי להמשיך הלאה ולעזוב אותו! אתה מבין מה זה אומר? שאני לעולם לא אוכל להיות איתו!״ היא צעקה עליי, ״די קטנה שלי אל תבכי״ אמרתי וחיבקתי אותה, ״תספרי לי איך התחלתם להיות ביחד״ הוספתי, ״כשרועי היה אצלנו לפני חצי שנה, אתה היית במקלחת וההורים לא היו בבית, הייתי צריכה משהו מהארון למעלה ואז רועי בא ועזר לי, הוא אמר לי שאני יפה בעיניו, ושאני חמודה ושהוא מאחל לי שבעתיד יהיה לי גבר טוב, הסמקתי ממש ואז הוא צחק עליי, ואני התעצבנתי עליו, הוא חיבק אותי והרגשתי שזה לא היה סתם חיבוק, זה היה יותר מזה שושו כמו שאתה מרגיש כשאתה מחבק את קיילי, כמו שאבא ואמא מתחבקים, חיבוק כזה, ואז שבוע אחאי הוא הגיע שוב והפעם זו הייתה נשיקה קטנה על השפתיים הוא לא רצה שנספר לך כי הוא פחד שתריבו, הוא לא רצה שתריבו אף פעם״ היא אמרה, ״זה נמשך חצי שנה?״ שאלתי, ״לא, כבר לפני חודש הוא אמר לי שהוא לא יכול להמשיך, ושאני אחותך הקטנה ושקשה לו ככה לשקר לך, אז הפסקנו ואז נשברתי שליו, היה לי כלכך קשה, הוא אמר לי שאני עוד קטנה ואני אחווה עוד אהבות, אבל ידעתי שאני רוצה רק אותו״ היא אמרה ודמעות החלו לרדת מעיניה, ״אני מצטער רל״ אמרתי וחיבקתי אותו חזק, ״בבקשה אל תרביץ לו יותר״ היא אמרה והתחילה לבכות בקול, ״אני מבטיח שלא יפה שלי״ אמרתי ונישקתי את ראשה, ״עכשיו, כנסי ללמוד אני הולך לדבר עם רועי, אני מבטיח שהוא יבוא לאסוף אותך, טוב קטנה?״ שאלתי, ״באמת שושו? אתה מסכים?!״ היא אמרה וקפצה עליי בחיבוק, ״תלמדי יפה״ אמרתי כשהיא רצה לכיתה שלה.

״היי שליו!״ אמא של רועי פתחה לי את הדלת, ״היי״ אמרתי, ״ראית מה עשו לרועי? ילדים לא נורמלים! ועוד על מה? על חנייה!״ היא אמרה, ״אני עולה אליו״ אמרתי ועליתי במדרגות, ״רועי זה שליו״ אמרתי ודפקתי בדלת, ״מה אתה רוצה?״ הוא כשהוא פתח, ״תן לי להיכנס לדבר כמו בני אדם״ אמרתי, ״בני אדם? אחרי מה שעשית לי לא יודע עד כמה אתה בן אדם״ הוא אמר, ״מצטער על זה״ אמרתי ונכנסתי לחדרו והתיישבתי על אחת הכורסאות שיש לו בחדר, ״בשביל מה באת?״ הוא שאל, ״דיברתי עם אריאל, היא סיפרה לי הכל, איך זה התחיל ולמה זה נגמר, אני מצטער אחי, אני יודע כמה כיבדת אותי ואיך שהיא תיארה את האהבה שלה אלייך זכית אחי״ אמרתי והוא לא הבין, ״מה?״ הוא שאל, ״כבר אמרתי לאריאל שזה בסדר מבחינתי״ אמרתי, ״איזה גבר אתה אחי! אני לא אשכח לך את זה לעולם״ הוא אמר וחיבק אותי, ״אין יותר אחי! עכשיו זה גיסי״ אמרתי וצחקתי, הוא הצטרף אליי, ״יאלה הבטחתי לה שאתה תחזיר אותה, וישר הביתה״ אמרתי לו והוא הנהן בחיוך ענק, ״אוהב אותך״ הוא אמר ולקח את המפתחות לאוטו שלו, הגעתי למסקנה אם אחותי מאושרת וגם החבר הכי טוב שלי מאושר, אני מאושר. אפרופו מאושר אני הולך עכשיו למקור האושר שלי, קיילי.

Shalev in LOVEWhere stories live. Discover now