פרק 16

6.5K 292 22
                                    

אריאל

יצאתי מהבית ספר מחפשת בעיניי את האוטו של רועי ואז ראיתי אותו נשען על האוטו ומעשן סיגריה, רצתי אליו וקפצתי עליו, ״מאמיי״ אמרתי ונישקתי את הלחי שלו עשרות פעמים והוא ציחקק וזרק את הסיגריה שלו על הריצפה, ״יפה שלי״ הוא אמר ותפס את פניי, מנשק את שפתיי ברכות, ״אני אוהבת אותך״ אמרתי וחיבקתי אותו חזק, ״גם אני אוהב אותך קטנה שליי״ הוא אמר וחיזק את אחיזתו בי, ״עכשיו אין שום טמבלים שתצאי איתם״.

שליו

״נו איך היה?״ קיילי שאלה כשנכנסתי לביתה, ״שלום גם לך״ אמרתי בגיחוך, ״נו תגיד לי״ היא אמרה, ״רכלנית קטנה שלי״ אמרתי וחיבקתי אותה, היא שלחה לעברי מבט זעוף, ״דיברתי עם אריאל היא סיפרה לי איך הם התחילו להיות ביחד והיא בכתה לי שהיא אוהבת אותו, הלכתי לרועי ביקשתי סליחה ואז הוא הולך להחזיר את אריאל מבית ספר, עכשיו! תתארגני הולכים לדייט״ אמרתי, ״שליו! אני לא מוכנה! תיכננתי ללכת עם דורין לקניון היום״ היא זעפה את פנייה, ״את הכי יפה שיש, כל הזמן״ אמרתי וליטפתי את שיערה, ״זה לא יהיה דייט כיף כשזה ספונטני״ היא אמרה, ״זה הכי כיף שזה ספונטני״ אמרתי, ״אז תצא לסלון, אני אתארגן״ היא אמרה והעיפה אותי מהחדר שלה.

קיילי

מה אני אלבש? מה אני אלבש? אוף! איזה מעצבן שליו!
״דוריןןן״ צעקתי כשהיא ענתה, ״מה עובר עלייך?״ היא שאלה, ״שליו ואני יוצאים לדייט עוד מעט ואני לא יודעת מה ללבוש״ אמרתי בלחץ, ״תשימי הג'ינס הכחול שעושה לך תחת עם טישרט לבנה, העליונית החומה הזו שקנינו ביחד והסופרסטאר שלך״ היא אמרה את זה כאילו זה הדבר הכי פשוט בעולם ולא הייתי צריכה כלכך לחשוב, ״אין עלייך!!״ אמרתי וניתקתי במהירות ממהרת לארון.
התלבשתי,

דורין: מושלם!! תלכי ככה!דורין כתבה אחרי ששלחתי לה את התמונה של הבגדים שהיא בחרה לי

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


דורין: מושלם!! תלכי ככה!
דורין כתבה אחרי ששלחתי לה את התמונה של הבגדים שהיא בחרה לי.
אני: אין עלייך אחותי, אעדכן אותך בערב איך היה!
דורין; בטוחה שיהיה לך מושלם, מאוהבת.
״מאמי את מוכנה?״ שליו נכנס לחדר שלי עם המפתחות של הרכב בידו, ״כן, עוד שנייה״ אמרתי תוך כדי שאני מסתרקת, ״מושלמת״ הוא אמר בחיוך ענק, ״לאן הולכים?״ שאלתי, ״לאן בא לך?״ הוא החזיר בשאלה, ״איזה לא רומנטי אתה! אתה אמור לבחור ולהפתיע״ אמרתי לו, ״חיים שלי, תלמדי אותי״ הוא אמר והסתכל עליי במבט נואש, אני יודעת שהוא מנוסה בקטע הזה וזו הפעם הראשונה שהוא יוצא לדייטים, ״אל תדאג, אני סולחת״ אמרתי וחיבקתי אותו, ״נלך לסרט?״ שאלתי, ״יאלה״ הוא אמר וטפח על הגב תחתון שלי ממש קרוב לתחת, ״תירגע״ אמרתי ושלחתי אליו אצבע מזהירה, ״אוי ואבוי אני מפחד״ הוא אמר וצחק, ״טיפש״ אמרתי בחיוך.

״את קלטת את המוכר פופקורן הדבע הזה, איך הוא הסתכל עלייך!״ שליו אמר בעצבים ואני צחקתי, ״תירגע שושו, שכחת שדיגמנתי?״ שאלתי אותו, ״פאק נכון! שכחתי לגמרי, כוסעמק אבל למה לבחון ככה? בן זונה״ הוא אמר ביותר עצבים, ״אני חולה עלייך שושו״ אמרתי וחיבקתי אותו, ״מת עלייך״ הוא אמר ונישק את ראשי, ״בוא ניכנס לסרט״ אמרתי כשראיתי שהוא כבר התחיל.

שליו

״שליו! מה אתה עושה כאן?״ מישהו ניגשה אליי ואל קיילי, ״מי את?״ שאלתי בחוסר טאקט, ״איך אתה לא זוכר? נטע, נטע רוס״ היא אמרה, ״לא זוכר מצטער״ אמרתי ואני וקיילי המשכנו ללכת, ״אתה באמת לא זוכר?״ קיילי שאלה, ״כן״ אמרתי, ״היית עם כלכך הרבה בנות שאתה לא זוכר?״ היא שאלה בגיחוך, ״מאיפה לך שהייתי איתה?״ שאלתי כשאני מכווץ את גבותיי, ״ראית איך היא נראית?״ היא שאלה, ״אוקיי הבנתי, לא הייתי רק עם שרמוטות את יודעת״ אמרתי, ״לא אכפתי לי עם מי היית ועם מי לא, זה מגעיל אותי״ היא אמרה, ״תינוקת קטנה שלי״ אמרתי ומחצתי אותה בחיבוק שלי, ״איך היה הדייט הראשון?״ שאלתי בחיוך, ״מדהים״ היא אמרה, ״מגיעה לי נשיקה?״ שאלתי בחיוך חצוף, ״עוד לא״ היא אמרה וציחקקה, ״אני חושב שאני מאוהב בצחוק שלך״ אמרתי, ״תצחקי״ הוספתי, ״תצחיק אותי״ היא אמרה ודיגדגתי אותה, ״הייי! לא ככההה, די שליו! אני לא נושמת!״ היא אמרה וצחקה בקול, ״זהו אני מאוהב״ אמרתי, ״טיפש״ היא אמרה, ״שאת אוהבת״.

Shalev in LOVEWhere stories live. Discover now