פרק 6

7K 316 28
                                    

שליו

״אז מה אחי? רבת איתם שוב?״ רועי שאל, ״כן, קח אותי לדודה שלי ליאן, אני אקח ממנה כסף״ אמרתי, ״סבבה אבל זריז קבעתי עם הדר ועדי״ הוא אמר, ״וואי אתה יודע שאני לא סובל את הדר״ אמרתי בעצבים, ״בסדר אז קח את עדי״ הוא אמר, ״לא רוצה לזיין היום, ההורים שלי יחשבו שיצאתי לשתות״ אמרתי, ״שליו? זה אתה?״ הוא שאל לפתע, ״תגיד מה אתה דבע?״ שאלתי ברצינות, ״לא פשוט רציתי לוודא, ממתי אתה לא רוצה לזיין?״ הוא שאל בהלם, ״לא נמשך אלייה, היא כמו הכל בשקל, זולה מידי ואתה יודע מה אומרים על דברים זולים, מתקלקלים מהר״ אמרתי והוא צחק, אבל אני לא צחקתי הייתי רציני לגמרי, ״דקה אני פה״ אמרתי כשהגענו לבית של ליאן, ״שלוםם״ אמרתי כשנכנסתי, ״מה קורה גבר?״ אריאל בעלה של ליאן אמר, ״הכל טוב, איפה ליאן?״ שאלתי, ״היא מקלחת את רוי, תעלה״ הוא אמר, ״היי קטנה״ אמרתי וחיבקתי את אורין, ״היי שליו!״ היא אמרה וחיבקה אותי חזרה, ״שליו??״ לפתע דביר יצא מהחדר שלו בריצה וקפץ עליי, ״היי קטנצ'יק״ אמרתי ופרעתי את שיערו, ״שושו אני פה״ שמעתי את הקול של ליאן והזעפתי את פניי למשמע הכינוי הישן שלי, למרות שנוגה עדיין קוראת לי ככה, ״כמה אתה צריך?״ היא שאלה, ״לא יודע, כמה שתתני לי יהיה בסדר״ אמרתי בחיוך, ״נו שליו״ היא אמרה, ״תביאי לי כמה שאת רוצה נו״ אמרתי, ״קח ותיזהר להגיד לאבא שלך שנתתי לך הוא יהרוג אותי״ היא הושיטה לי שטר של 200 ועוד שטר של 50, ״תודהה אוהב אותך!״ אמרתי ונישקתי את ראשה, ״תשמור על עצמך!״ היא אמרה ויצאתי, ״מה אחי? התייבשתי״ רועי אמר כשהיה מחוץ לאוטו מעשן, ״יאלה נו״ אמרתי כשנכנסתי לאוטו.

קיילי

״איכ תשבעי! איזה ילד מגעיל״ דורין אמרה כשסיפרתי לה מה שקרה עם אורי, ״כן, באמת מגעיל״ אמרתי, ״בואי נלך לקנות בגדים״ היא אמרה ומשכה את ידי לאחת החנויות, ״היי משוגעת!״ צעקתי אבל דורין התקדמה ואני נתקעתי במישהו, ״סליחה״ מילמלתי והרמתי את ראשי אליו, אוי איזו פדיחה זה שליו, ״זה בסדר״ הוא אמר והסתכל עליי לכמה שניות, ״שליוי! בוא כבר!״ מישהי צעקה והסתכלתי אלייה, זו מישהי מיב' כנראה, ״מצטערת שוב״ אמרתי והמשכתי ללכת לחנות שאליה דורין נכנסה, ״איפה היית?״ היא שאלה, ״בגלל שמשכת אותי נתקעתי במישהו!״ אמרתי בעצבים, ״במי?״ היא שאל וצחקה, ״היי! זה לא מצחיק, בשליו מיב'״, ״בקטנה סיס, קלטי את החולצה הזאת!״ היא אמרה והניחה אותה על הגוף שלי, ״פצצה! תמדדי״ היא אמרה, ״מחר יש יום הולדת לדור מיא', הוא ידיד ממש טוב שלי אז את באה איתי, טוב?״ היא שאלה, ״בסדר״ אמרתי, ״אז בואי נקנה משהו למחר״ היא אמרה, ״לא משהו יותר מידי״ אמרתי, ״אל תדאגי!״.

שליו

״בואו נלך לאכול משהו!״ עדי אמרה בקול, ״וואי מתאים המבורגר עכשיו״ רועי אמר, ״כן גם לי״ אמרתי, ״בא לי סלט״ הדר ועדי אמרו ביחד, אני ורעי הסתכלנו עליהן בהלם, אנחנו מדברים על בשר והן מדברות לי על סלט? מה הקשר? ״בואו נלך למוזס, תזמינו שם סלט״ אמרתי והתקדמתי למסעדה, ״שליו! חכה לי״ עדי צעקה אחריי ובאה, ״הולכים אחר-כך אלייך?״ היא שאלה והניחה עליי יד, ״לא״ אמרתי והעפתי את היד שלה, אם זה משהו זה שאני לא סובל זה בנות שלא מכבדות את עצמן, אלה שמגישות לי את עצמן על מגש וחושבות שזה עושה לי את זה, את זה אני לא סובל.

Shalev in LOVEWhere stories live. Discover now