פרק 1

10.3K 352 40
                                    

שליו

״שליו! קום כבר 8!״ אמא צעקה מלמטה ואני שמתי את הכרית על הראש, ״אני קם אני קם״ מילמלתי וחזרתי לישון, ״קום, אתה לא שומע שאמא שלך צועקת?״ אבא בא ומשך לי את הכרית והשמיכה, ״אבל למה להרוס לבן אדם את הבוקר למה?״ שאלתי בעצבים, ״יאלה קום, יש לך לימודים״ הוא אמר, ״ואתה לוקח את התאומים לבית ספר היום״ הוא הוסיף ואני פקחתי את עיניי במהירות, ״אבל אתה יודע שאני שונא לעשות את זה״ אמרתי בעצבים, ״מה אני אעשה שהאוטו שלי במוסך?״ הוא שאל גם כן בעצבים, ״בסדר בסדר, מי לוקח את אריאל ואנאל?״ שאלתי, ״אתה״ הוא אמר ויצא סוגר מהר את הדלת, ״כוסעמק!״ צעקתי, קמתי לשירותים שיש חי בתוך החדר ושטפתי את הפנים ולאחר מכן ציחצחתי שיניים, לבשתי ג'ינס שחור, חולצה לבנה ו-ואנס שחור לבן.

״הו סוףסוף הוא נזכר לקום״ אריאל מילמלה כשהיא ישבה על האי, ״שתקי יקופה״ אמרתי והיא הוציאה לי לשון, ״איפה לולה?״ שאלתי מתכוון לאנאל, ״בחדר שלה עדיין״ אריאל ענתה, ״וואי אני עייף״ אמרתי והתמתחתי, ״שמעת שמגיעה תלמידה חדשה? היא כיתה יא׳ נראה לי״ היא אמרה, ״קטנטונת״ אמרתי, ״שמעתי שהיא דוגמנית״ היא אמרה, ״וואלה?״ שאלתי, ״וואלה וואלה, בטח עומדים אצלה בתור״ היא אמרה, ״לא אוהב תורים״ אמרתי והיא צחקה, ״בוקר טוב מכוערים״ אנאל אמרה כשהיא ירדה למטה, ״בוקר טוב קופיפה מכוערת״ אמרתי ולגמתי שלוק מהקפה ששתיתי, ״בוקר טוב לול״ אריאל אמרה לה ואנאל בתגובה שלחה לה נשיקה, ״אבל אמא! אני לא רוצה ללכת היום״ שמעתי את און צועק, ״אמא אנחנו מאחרים״ צעקתי, ״ממתי מפריע לך איחורים?״ אנאל שאלה בלגלוג, ״קבעתי עם רועי״ אמרתי, ״איזה רועי? החתיך?״ אריאל שאלה והעיניים שלה נפקחו, ״שבי בשקט יקופה״ אמרתי לה ואנאל צחקה, ״איזה כיתה אתן? ח'?״ שאלתי וצחקתי, ״שתוק כבר״ הן אמרו ביחד בעצבים, ״תיקחו רק את נוגה, אבא כבר יקח את און יותר מאוחר״ אמא אמרה ונוגה יצאה מהחדר אחריה עם התיק על הגב, ״קטנה שלי״ אמרתי והרמתי אותה עליי, ״שושו״ היא אמרה וחיבקה אותי, ״יאלה בואו נצא״ אמרתי לאריאל ואנאל.

״אה יזין אני שעה מחכה לך״ רועי אמר כשנכנסתי למחששה, ״תביא תביא סיגריה״ אמרתי, ״עדיין לא סיפרת להורים שלך?״ הוא שאל, ״לא יוצא״ אמרתי והדלקתי את הסיגריה שהוא נתן לי, ״אתה כבר בן 18״ הוא אמר, ״אני יודע, אני פשוט מכבד אותם״ אמרתי, ״ראית את התלמידה החדשה? שווה בטירוף״ הוא אמר, ״אריאל אמרה לי משהו על תלמידה חדשה״ אמרתי ושאפתי מהסיגריה שאכטה נוספת, אני מעשן מגיל 16, בהתחלה התחלתי כי רציתי לצאת גבר ליד החבר'ה אבל אז באמת לא הצלחתי להפסיק, כמה שניסיתי לא הצלחתי, ״דוגמנית״ הוא אמר, ״וואלה? שווה?״ שאלתי, ״אחי לא ראיתי דברים כאלה״ הוא אמר, ״באיזה כיתה היא?״ שאלתי, ״י׳ היא קטנה אחי״ הוא אמר, ״אריאל אמרה יא׳״ אמרתי, ״לא איזה, ראיתי אותה הולכת לשכבת י׳״ הוא אמר, ״שיהיה לה בהצלחה״ מילמלתי.

״כן שליו ורועי, למה אתה מאחרים?״ המורה שאלה כשנכנסנו, ״אל תשאלי המורה, גררו לרועי את הרכב״ אמרתי, ״כן המורה, את לא מבינה, עשו פשיטה על כל האדום לבן בחוץ״ הוא אמר והיא פתחה את עינייה במהירות, ״אני צריכה ללכת לכמה רגעים, תמשיכו בלמידה״ היא אמרה ויצאה במהירות, ״מי היה מאמין שהמורה מחנה באדום לבן״ אמרתי וצחקתי ויחד איתי כל הכיתה.

קיילי

הסתובבתי במסדרונות ושמעתי מלא לחשושים, ידעתי שלבוא באמצע שנה זה יביא הרבה דיבורים וריכולים אבל היינו חייבים לעבור בגלל החובות של אבא, אני מדגמנת לזארה ומידי פעם אני טסה לחו"ל כל הכסף כשאני עושה בדוגמנות אני נותנת להורים שלי בכדי שנוכל
להתקיים.

״היי״ מישהי מילמלה לעברי, ״היי״ חייכתי אלייה, סוףסוף מישהו ניגש לדבר איתי מתחילת היום, ״אני דורין״ היא אמרה וחייכה אליי, ״קיילי״ אמרתי וחייכתי אלייה גם, ״כולם מדברים עלייך״ היא אמרה וצחקה, ״ככה זה שבאים אליכם תלמידים חדשים?״ שאלתי, ״לא באים הרבה״ היא אמרה, ״אולי תעשי לי סיבוב?״ שאלתי, ״יאלה״ היא אמרה וקמנו, ״אני אסביר הכל על הבית ספר ועל התלמידים״ היא אמרה, ״את איתי בכיתה?״ שאלתי, ״איזו כיתה את?״ היא שאלה אותי, ״י'6״ אמרתי, ״אני י'4 אבל אנחנו ביחד באנגלית ומתמטיקה״ היא אמרה, ״לאן אנחנו הולכות עכשיו?״ שאלתי, ״למחששה, שם כל הילדים שמעשנים נמצאים, הרוב שם בכיתה יב' אבל יש שם גם כמה משלנו״ היא אמרה, ״בואי נמצא ספסל״ היא הוסיפה כשנכנסנו למחששה, גל של ריח של סיגריות עלה לאפי, ״וואי מסריח פה״ אמרתי וסתמתי את אפי, ״כן, אבל זה המקום היחיד בבית ספר שיש בו ספסלים ובגלל זה השתלטו עליו וקראו לו מחששה״ היא אמרה והתיישבה בספסל, ״מי אלה?״ שאלתי והצבעתי על חבורת ילדים, ״אלה כיתה יא', הם סתם ערסים פוזאיסטים״ היא אמרה, ״ואלה?״ שאלתי והצבעתי על עוד חבורה של ילדים רק שאיתם ישבו גם בנות בניהם, ״הם כיתה יב' את רואה אותו?״ היא שאלה והצביעה על ילד עם שיער שטני ועיניים כחולות והוא מלא בקעקועים, ״נו?״ שאלתי ונשכתי את שפתי, ״קוראים לו שליו עמר, הוא הבן של אדיר עמר העבריין לשעבר״ היא אמרה ומיד שיחררתי את שפתי, ״כן הוא חתיך״ היא הוסיפה, ״אבל הוא הכי סטוציונר בבית ספר, וזו לא הסטיגמה הזו על הבאד בוי, הוא באמת סטוציונר אף פעם אבל אף פעם לא היה לו קשר רציני״ היא אמרה ואני נדהמתי, איך אף פעם?

Shalev in LOVEWhere stories live. Discover now