פרק 5

6.7K 313 37
                                    

שליו

״אחי תראה תראה!״ רועי צעק כשיצאנו מהבית ספר אחרי שסיימנו ללמוד, ״מה?״ שאלתי, ״קלוט את החדשה עולה לרכב עם הדוגמן הזה״ הוא אמר והסתכלתי למקום שהוא הסתכל, ראיתי את קיילי עולה לרכב של אורי שמואל, הוא בן 18 מה היא עושה איתו? החרא הקטן הזה היה ילד כאפות רציני בבית ספר, ״שליו!״ לפתע הוא צעק, ״מה אתה רוצה?!״ צעקתי חזרה, ״בוא בוא רגע אחי״ הוא אמר והתקרבתי, ״נו דבר״ אמרתי וקיילי הביטה בי, ״אתה לומד איתה?״ הוא שאל ואני הנהנתי, ״שמור עלייה אחי, היא שלי״ הוא אמר והתעצבנתי מזה שהוא שייך אותה אליו איזה בן זונה.

קיילי

״למה אמרת לו את זה?!״ אמרתי בכעס אחרי שנסענו, ״נו במילא את תהיי חברה שלי אחרי הפגישה הזאת״ הוא אמר בטוח בעצמו, ״תעצור את האוטו!״ צעקתי בעצבים, ״תירגעי נשמה״ הוא אמר ועצר את האוטו ליד מדרכה, ״תמחק את המספר שלי יאפס״ אמרתי ויצאתי מהאוטו מתקדמת ברגל לכיוון הבית שלי שנמצא בקצה השני.

דורין הקופה: איך היה????
אני: לא הלכתי איתו בסוף, הוא חתיכת גועל נפש!
דורין הקופה: מה הוא עשה?
אני: בואי ניפגש, אני אספר לך.
דורין הקופה: יאללה מתאים, עוד 20 דקות בקניון?
אני: סגור.
מתאים לי קניון אתמול קיבלתי את הכסף מהצילומים האחרונים עם אורי וזה די הרבה כסף, חצי ממנו הולך לאבא והוא סוגר את כל החובות שנשארו סוףסוף.

שליו

״אמא אני צריך כסף״ אמרתי לה כשהיא הייתה במטבח, ״למה?״ היא שאלה, ״מה החקירה? אני הולך עם רועי לקניון״ אמרתי, ״קח איתך את אנאל, יש לה מחר טיול והיא לא קנתה חטיפים״ היא אמרה, ״מה הקטע אמא? לא מספיק לקחתם לי את הרכב עכשיו את רוצה להדביק לי את אחד האחים שלי ליציאות?״ צעקתי בעצבים, ״מה הצעקות?״ אבא שאל כשנכנס למטבח, ״כלום״ אמרתי ויצאתי מהמטבח, עליתי לחדר והתקשרתי למקור היחיד שאולי יתן לי כסף, ״הלו?״ היא ענתה, ״מה קורה?״ שאלתי, ״דבר שליו״ היא אמרה וצחקתי, ״איך גדלת עם אבא כל החיים?״ שאלתי והיא צחקה, ״אתה עושה בעיות?״ היא שאלה, ״הם גילו שאני מעשן והוא לקח לי את הרכב״ אמרתי, ״הוא תמיד היה קשה ככה, אבל זה בשבילך שליוי הוא דואג לך״ היא אמרה, ״ליאן אני קצר בכסף, יש מצב את מביאה לי?״ שאלתי, ״ברור חיים שלי, תבוא לפה״ היא אמרה, ״תודה, אוהב אותך״ אמרתי וניתקתי.
אני: הולכים אחי.
רועי הדבע: סבבה אני יוצא אלייך.

״אתה הולך?״ אמא שאלה, ״כן״ אמרתי, ״מאיפה יש לך כסף?״ היא שאלה, ״מה זה משנה? לא רצית לתת לי״ אמרתי, ״שליוי, אני אתן לך אבל תבטיח לי שלא תקנה בזה סיגריות״ היא אמרה, ״אמא זה שגיליתם עכשיו זה לא אומר שאני אפסיק לעשן, אני מצטער להגיד לך את זה אבל אם במשך שנתיים לא שמתם לב שאני מעשן ואני חוזר עם ריח של סיגריות לבית, משהו לא בסדר אצלכם״ אמרתי פרצופה השתנה לעצוב, ״לא אכפת לי שלא שמתם לב אבל אל תשחקו אותה עכשיו תומכים וכאילו תצליחו לגרום לי להפסיק, עם כל הדברים שאתם עושים זה רק נותן חשק להמשיך, חשבתם שאם תקחו לי את האוטו אז מה יקרה? מה חשבתם? שאני אתחרט ואפסיק לעשן פתאום?! לא מצליח להפסיק!״ אמרתי בעצבים, ״אל תצעק עלייה״ אבא הגיע, גילגלתי את עיניי, ״לך בכלל אין זכות דיבור, אתה בעצמך מעשן! איך אתה יכול להגיד לי שזה מסוכן כשאתה בעצמך עושה את זה?״ שאלתי בעצבים, הוא שתק ולא ענה כי ידע שאני צודק, ״מצטער להגיד לכם אבל אתם לא ההורים של השנה״ אמרתי ויצאתי מהדלת.

אלמוג

״הוא צודק״ אמרתי ודמעות החלו לרדת מעיניי, ״די חיים שלי, אל תבכי״ אדיר אמר וניגב את דמעותיי, ״איך אני לא אבכה? שמעת מה הוא אמר?״ שאלתי בעצבים ועליתי לחדר, ״חכי רגע אלמוג!״ הוא אמר ועלה אחריי, ״שמעת איך הילד שלנו דיבר אלינו? הוא צודק, איך לא שמנו לב? איך? שנתיים שלא שמנו לב!״ אמרתי עצבנית בעיקר על עצמי, איזו מן אמא אני?, ״אנחנו סמכנו עליו והיינו בטוחים שהוא לא התקרב לדברים כאלה, בידיוק בגלל זה לא שמנו לב״ הוא אמר וחיבק אותי, ״תחזיר לו את הרכב״ אמרתי, ״ככה הוא לא ילמד״ הוא אמר, ״מה יש לו ללמוד?! הוא מעשן כבר שנתיים אדיר! נראה לך שבגלל שאין לו אוטו הוא יפסיק?״ שאלתי, ״בסדר חיים שלי אני אחזיר לו אותו״ הוא אמר וחיבק אותי, ״וזהו די הוא בחר את זה לעצמו, הוא כבר בן 18״ אמרתי, ״בסדר יפה שלי, אני לא אגיד לו כלום על זה יותר״ הוא אמר ונישק את ראשי.

Shalev in LOVEWhere stories live. Discover now