Emma POV:
*de volgende ochtend*
Het is zondag en toch verveel ik me. Anne is op bezoek bij haar oma, Tessa en Liv gingen samen shoppen maar ik heb geen zin om mee te gaan en Naomi is werken. Ik ga douchen en aankleden en daarna borstel ik mijn haar goed door en doe ik wat make-up op. Daarna loop ik naar beneden waar mijn ouders samen zitten te ontbijten. Volgens mij gaat het nu weer beter tussen ze. "He, Emma er zijn croissantjes voor je ze liggen op het aanrecht. Ik kijk en ik zie dat er inderdaad 2 croissantjes liggen. Ik doe er jam op en ik eet ze op (logisch).
Ik loop weer naar boven en als ik net een halve minuut boven ben beginnen mijn ouders weer met ruziën. Ik hoor het geschreeuw van allebei mijn ouders, mijn vader die op de tafel slaat en het geluid van borden die kapot worden gegooid. Waarom houd dit toch nooit op? Ik trek dit niet langer, ik moet nu echt even weg, naar buiten ofzo. Ik pak nog snel een vest en ik doe mijn schoenen aan. Ik doe mijn oortjes in en ik zet muziek op. Ik begin maar rond te wandelen. Ik kijk wel waar ik uit kom.
Ik weet niet precies hoe het kan maar ik kom uit op de plek waar ik vroeger altijd met mijn ouders ging picknicken. Ik hoor de klanken van Broken Home en ik kan er niks aandoen maar ik begin te huilen. Ik ga op de oude schommel zitten die mijn vader een keer aan een tak van de boom heeft vast gemaakt.
Opeens zie ik hem weer. Stalkt hij mij ofzo? "Wat doe jij hier" "Ben jij altijd zo chagrijnig. Ik mag hier toch ook gewoon komen" en tot mijn verbazing gaat hij tegen de book aan zitten. "Wie ben je eigenlijk" vraag ik om de stilte te verbreken. Hij doet zijn capuchon en zonnebril af en mijn mond valt open van verbazing.
...................................................................................................................................................................................................
Wie zou de jongen uit de Hema zijn? Dat kom je pas in chapter 4 te weten
YOU ARE READING
Broken home ~ 5sos ~ (old)
FanfictionI'm here alone inside of this broken home ................................................ Nederlandse fanfictie met 5sos