פרק 14 - בנים

4.8K 151 30
                                    

שאלת היום: מה המקצוע הכי אהוב עליכם?

• • •

בנים בגילי לא יודעים איך לאהוב אותי כמו שצריך...

• • •

12:34

"ומכאן אפשר לראות שקולומבוס לא רק היה..." אחריי כמה זמן זה כבר היה נשמע קול עם אפקט טישטוש על דבריה של המורה. עיניי נעצמות לאט לאט וידיי מתחילות לרעוד תחת משקל ראשי וידעו הרב שטמון בו...בציניות כמובן.

אם אצא מפה עכשיו עוד אוכל להגיע לבית ספר ולפגוש את גאיה, מחשבה דיי טיפשית עלתה לראשי בעוד שאלנתן עומד לצידי ומביט בי כעוס. "את ילדה קטנה את יודעת את זה?! במקום להיתמודד עם בעיות כמו שמישהו מבוגר עושה את מתחמקת ורצה!"

"מדבר מי ששיקר לי על שהוא שכב עם האחות! אל תגיד לי שאני ילדה קטנה כי כל עוד אני לא צועקת עלייך שאני שונאת אותך, תאמין לי שהרווחת!" הצעקות עיצבנו אותי, דירבנו אותי למריבה נוספת רק בגלל שידעתי שהוא צודק. אני באמת ילדה קטנה, ולא מוכנה להודות בטעויות שלי, אבל הדפוק הזה לא יכול להפיל את רוב האשמה עליי כשהוא שיקר לי והיתנשק עם מישהי אחרת.

באותו הרגע רציתי כבר לשכוח הכל. ממנו, מההורים, מהחובות, מהלימודים והחברים ולברוח מהכל. זה לא רק הוא שגורם לי להרגיש ככה, זה תמיד היה ככה, כנראה שפשוט הייתי צריכה עוד דבר מייאש לרשימה בכדיי להודות בזאת.
עיניי התחילו לגרד וביטני היתכווצה, הייתי כל כך עייפה ומורעבת שהרגשתי כמו תינוקת ששחכו אותה בחדר. שיפשפתי את עיניי בחוזקה ושמעתי את צחוקו החלש של אלנתן שובר את הדממה.

"ממה אתה צוחק?" מילמלתי בעייפות כמו ילדה קטנה, בקושי מצליחה לבטא את המשפט כמו שצריך מהמחשבות על המיטה שלי שבחדרי, שרק מחכה שמישהו יישן עליה וימלא את יעודה.
"את ילדה קטנה. כשאת עייפה את משפשפת את העיניים שלך, בן דוד שלי הקטן עושה את זה. את מדברת מצחיק, זה מעצבן כמה שאני מוצא בזה משהו"

"אתה מוזר, אתה מוצא עיניין בילדות קטנות?"

"לא כולן...רק בהכי יפות" הוא היתקרב אליי מעט, מצמם את המרווח הקטן שהיה בינינו ומזיז קבוצת שיערות שברחו להן אל מאחוריי אוזניי. מנגב דמעה אחת שפרחה מהפיהוק הענקי שלי ולוותה בצחוקו שהדביק אותי גם. נהניתי בחברתו גם מבלי ליהיות נואשת ועצובה בגללו, הוא יודע איך לגרום לא לישנוא ולחזור למצב הזה שוב בשנייה. המחמאה הקטנה שזרק שם מילאה את ליבי ולא נתנה לפרפרים בביטני דקה של מנוחה והייתי יכולה להיתערב שעיניי נהפכו לבהירות יותר ויותר בכל דקה שעוברת.

דחף מסוכןWhere stories live. Discover now