Canım okuyucularım beni gerçekten çok şaşırttınız ! Sadece 24 saate sınırı geçiniz ! Size hayranım ! 🙏 Özellikle de yorumlarınıza. Biliyorum bayağı bir kafanızı karıştırdım 😂 ama herşeyi bu bölümde anlıyacaksınız !
Sınır : 100 vote
Unutmayın yorum + yeni bölüm 😊
👑👑👑👑👑👑❤️👑👑👑👑
"Sakin ol Ahraz ! Yeter artık dur bir yerinde !"
"Duramıyorum baba ! Görüyorsun değilmi ! Kaçıp gitti ! Benim yerlere ! Göklere sığdıramdığım kadın ! Bir piç yüzünden kaçıp gitti !"
"Eninde sonunda öğrenecekti ! Kendini önceden hazırlaman gerekiyordu !"
"Ama böyle bir günde değil !"
"Boş ver şimdi bunu. Akayı bulman lazım !" Vuslat öğrenirse dünyayı başımıza yıkar ! "
"Vuslatın haberi olmaz ! Olsa bile buraya dönecek cesareti yok !"
"Onu çok hafife alıyorsun. Unutma ki Akayı senden daha çok düşkün ve senden daha iyi tanıyor."
"Benim kadar olamaz !"
"Her neyse o zaman Akayı aramaya başla bende Vuslatın haberi varmı diye bir yoklayayım.
Sende sakinleş artık ! Elinden geldiğince Ahraz olarak kal !""Bu saatten sonra Ahrazya yer yok ! Sadece Barlasa var !"
.....
Susuz kalmış bir çiçek gibi kalbim.
Aşka ,sevgiye,özleme,en çokta şefkate aç !Tamı tamına 3 gündür aynı odanın içinde tıkalı kaldığım bu evde sadece ayna ile bakışıyordum.
Ahraz-pardon Barlas ! İse sadece öğlen saat 12:00-13:00 gibi arası yanıma gelip sadece beni izliyordu. Ne kendi konuşuyor nede benim konuşmama izin veriyordu.
Hoş gerçi konuşacak bir şeyim yoktu onla.Gözlerine baktığımda sadece 8 ay önce her bir bakışına canımı vermeye hazır olduğum adamdan eser yoktu.
Onun yerine kaba saba ,şiddete meyilli ,bir mafya babasına dönmüştü."Ahraz değil ! Barlas !"
"Ne-ne saçmalıyorsun sen !?"
"Duydun ! Bundan sonra Ahraz mahraz yok ! Sadece Barlas var !"
"Sen iyice kafayı sıyırmışsın ! Yokluğum aklını başından aldı galiba !? Hı Ahraz !?"
Sonra elindeki viski bardağını duvara fırlatıp 2-3 adımda yanıma geldi . Kolumu tutup kendine çekti.
"Bırak beni ! Canımı yakıyorsun Ahraz !"
"Eğer ! Bana ! Bir daha ! Ahraz ! Dersen ! Canını yakmak la kalmayacağım haberin olsun !"
Diyip beni bu odaya kilitlemişti.
Kapı açıldığında elinde 2 tane kutuyla Barlas girdi. Kutuları masanın üzerine bırakıp her zaman ki yerine karşımdaki koltuğa oturup beni izlemeye başladı.
Pisikopat herif !
....Tam gidecekken tekrar bana dönüp ;
"Akşama getirdiklerimi giyip hazır ol !"
"Gitmeyeceğim de ! Gelmiyeceğim de ! Seninle hiç bir yere ! Ama sen cehennemin dibine kadar gidebilirsin !"
أنت تقرأ
PATRON vs ASİSTAN
أدب نسائي"Heh! bir bu eksikti !,Bu gidişle şirketi başımıza yıkıcaksın kızım sen ! bas istifayı ! söz istediğin kadar tazminat vericem ! YETER!" "Ben....özür dilerim efendim!