פרק 39

175 21 18
                                    

באקהיון קם במהירות מלונה וכך גם צ'אניול קם מג'אהיון ולונה פתחה לו את הדלת.
"אפשר שניה את ג'אהיון?" הוא ביקש.

"בשביל מה אתה צריך אותי?" היא שאלה אותו בקרירות והוא חייך אלייה. "צריך לדבר איתך." הוא ענה לה. "טוב." היא אמרה כשהיא קמה ממקומה. "רגע." היא אמרה לפתע ונעצרה במקומה.

"מה קרה?" הוא שאל אותה. "שכחתי משהו." היא אמרה כשהיא מתקדמת אל צ'אניול ונשקה לשפתיו באגרסיביות רבה וכך גם הוא. "עכשיו אפשר ללכת." היא אמרה כשהיא מחייכת אל צ'אניול לאחר שהתנתקה ממנו וכך גם הוא וג'ינהיון החמיץ פניו.

היא יצאה מהחדר והתקדמה עם ג'ינהיון לחצר. "בואנה, היא שפיצית!" לונה אמרה בהתלהבות כשהיא קופצת במקומה וצ'אניול ובאקהיון התבוננו בה במבט מבולבל.

"תגידו שני בני אדם חכמים, לא שמתם לב מה היא עשתה?"  היא שאלה אותם.
"מה?" הם שאלו אותה. "התגרתה בו, שמה עליו פס, הוא הרי יודע שצ'אניול סיפר לה מה הוא אמר לו והיא עשתה לו בכוונה וצירפתה לצ'אניול את החיים מולו."

היא הסבירה להם. "אהההה." הם אמרו ביחד. "מה אני עושה פה עם שני מטומטמים, אני יורדת לבנות." היא אמרה ויצאה מהחדר וכשירדה ראתה בזווית של העין שלה את ג'אהיון ואביה יושבים מבלי להוציא הגה.

"זה נמשך כבר מלא זמן?" היא שאלה את הבנות. "בערך מאז שהם יצאו לשם." און בי ענתה לה והיא הנהנה בראשה כהבנה.

"על מה רצית לדבר איתי?" ג'אהיון שאלה את אביה באדישות. "על צ'אניול." הוא אמר לה והיא חייכה. "מה יש לך לדבר איתי על בעלי?" היא שאלה אותו. "ג'אהיון, אני חושב שהוא לא טוב בשבילך." הוא אמר לה.

"על סמך מה?" היא שאלה אותו עדיין רגועה.
"הוא עושה לך רק רע, הוא מדרדר אותך, את בחיים לא היית עונה לי ככה כמו שענית לי מקודם, הוא פגע בך מלא, באמת ג'אהיון תקשיבי לי, הוא לא טוב לך."

"כל מה שאמרת עכשיו, לא נכון." היא אמרה לו במבט רציני. "ג'אהיון את עוד קטנה את לא מבינה מה טוב בשבילך, אבל עכשיו אני פה, אין לך ממה לדאוג." הוא אמר לה כשהוא מלטף את פנייה והיא הזיזה את ידו בעדינות.

"זהו שאתה טועה, קודם כל אני בת 18.
אני כבר לא אותה ילדה קטנה ותמימה, אני כבר נשואה, התחתנתי! ואתה לא בעמדה של להכנס לי לחיי הזוגיות שלי, אני לא הייתי עושה משהו שיזיק לי." היא הטיחה בו את כל דבריה.

"הוא לא טוב בשבילך." הוא אמר לה עם חיוך והיא כבר הרגישה שהיא עומדת לאבד את עשתוניה. "אתה בכלל לא מכיר אותו." היא אמרה לו שהיא מנסה לשמור על קול רגוע וייציב.

"הוא אמר לך שאת פותחת רגליים לכל אחד נכון? הוא קרא לך אגואיסטית ואנוכית נכון? את בכית בגללו נכון?!" הוא אמר את הכל במהירות וצעק את הסוף.

"איך אתה..." "ג'ה היוק סיפר לי." הוא קטע את מילותיה. "ואתה מקשיב לו? תגיד אתה שומע את עצמך בכלל? הבן אדם הזה חטף אותך! הוא פאקינג חטף אותך! ואתה מקשיב לו?!" היא צעקה עליו.

חיי האומלליםWhere stories live. Discover now