Chapter 24

1.2K 118 23
                                    

---

4.16 a.m.

Berkerut-kerut wajah Yunhyeong menahan kesakitan di lengannya. Bukan hanya perit kerana tertusuk serpihan kayu nipis di bangunan penyimpanan mayat itu tadi. Bahkan , lengannya juga semakin membengkak gara-gara jangkitan kuman.

"Mari saya bersihkan luka pada lengan awak tu."

Yoojung merapati Yunhyeong bersama peti pertolongan cemas di tangannya. Kedua-dua mereka telahpun kembali ke dalam rumah agam ini. Dan mereka kini berada di dapur ㅡ hanya berdua-duaan di bawah cahaya lampu malap.

"Tak apalah. Saya boleh buat sendiri."

Yunhyeong menggeleng laju ㅡ menolak mentah-mentah pelawaan baik Yoojung pada ketika itu. Yoojung juga telah mengakui bahawa klinik di bawah tanah tadi adalah milik keluarganya.

Yunhyeong bangkit dari kerusinya lalu segera membuka langkah untuk meninggalkan dapur tersebut.

"Nantilah dulu. Biar saya yang bersihkan luka awak ni , ya?"

Kali ini , Yunhyeong terpaksa mengalah dengan pujuk rayu Yoojung. Mereka kembali duduk di bawah cahaya lampu malap dapur itu. Selesai membersihkan luka di lengan Yunhyeong , Yoojung membalut luka tersebut sebelum menempel pek ais pada kesan bengkak di tempat yang sama.

Yunhyeong tanpa sedar , terus memerhati wajah Yoojung yang begitu tekun merawat lukanya. Perasaan sukanya pada kecantikan Yoojung semakin terasa.

Pada masa yang sama , Yunhyeong juga turut merasakan jalinan yang begitu kuat apabila bersama Yoohee. Perasaannya terhadap dua beradik itu ternyata semakin merunsingkan.

Lelaki itu semakin tidak keruan apabila melihat baju tidur Yoojung yang tidak berbutang elok ㅡ menampakkan lurah dadanya yang mampu mengancam syahwat setiap lelaki apabila dilihat.

"Terima kasih."

Yunhyeong segera meninggalkan Yoojung di dapur. Melihat seluarnya yang berbukit gara-gara gadis itu , Yunhyeong mengeluh berat.

"Terpaksalah aku main seorang je malam ni."

Langkah diatur menuju ke biliknya. Pintu dikunci rapi sebelum dia menanggalkan kesemua pakaian di tubuhnya. Yunhyeong memalingkan wajahnya apabila merasakan kehadiran seseorang di kamar itu.

Alangkah terkejutnya Yunhyeong tatkala melihat Yoohee berdiri kaku di tepi pintu sambil tersenyum. Wajahnya berseri-seri walaupun tanpa mengenakan sebarang alat solek. Bibirnya yang sering dilihat pucat dan merekah kini lembut dan berwarna merah jambu.

Yoohee merapati lelaki itu. Tangannya memegang ereksi Yunhyeong di sebalik fabrik nipis yang masih dipakai. Yoohee menolak lembut tubuh Yunhyeong sehingga terbaring kedua-dua mereka di atas katil itu.

Perlahan-lahan Yoohee menarik turun seluar dalam Yunhyeong ㅡ membebaskan apa yang terselindung di sebaliknya.

Dan di saat itu jugalah , hanya kedua-dua mereka sahaja yang menghidupkan malam dengan erangan nafsu masing-masing.

---

Walking Dead [ MalayFic18+ ] ✔Where stories live. Discover now