*Part 8*

505 39 3
                                    

Y/n dikelilingi Namjoon, Jin, Hoseok, Suga dan Jungkook. Suasana sepi tanpa sebarang bunyi atau pergerakan sampailah Taehyung pulang.

"Hyungg, sorry late. So kenapa dengan Y/n?" tanya Taehyung.

"Entah la, Hyung kata Y/n tidur dengan Jimin. " kata Hoseok.

Taehyung membesarkan matanya dan memandang Y/n. Setahunya Y/n tidur dengan Jimin hanya sekali, itupun sebab Y/n takutkan guruh. *(Part 3)*

"Explain now Y/n!! " Namjoon meninggikan suaranya. Dia tidak menyangka adik kesayangannya sanggup tidur dengan lelaki yang baru kenal tak sampai sebulan, walaupun dia mengenali Jimin. Sungguh dia kecewa, tak sanggup Namjoon memikirkan Y/n sudah telanjur dengan Jimin.

Y/n tersentak, ini pertama kali Namjoon meninggikan suara padanya. Y/n memandang Namjoon dengan mata berkaca. "Apa yang Hyung nak tahu? Nak tahu yang Y/n dah terlanjur ke? " tanya Y/n.

"Jangan melampau Y/n!! " jerit Namjoon.

"Kenapa?!! " jerit Y/n. Semua tersentak dengan suara Y/n. "Kenapa Hyung sanggup fikir yang Y/n dah terlanjur dengan Jimin?!  Y/n masih waras dan Y/n tahu Hyung tak bagi Y/n tidur dengan mana2 lelaki walaupun lelaki tu Hyung! Y/n pun tak tahu kenapa setiap kali Y/n bagun Jimin orang pertama Y/n nampak. Tapi malam tadi Y/n tak pasti yang Y/n bermimpi ke apa, tapi Mina Noona peluk Y/n! Dia kata semua ni bukan salah Y/n dan jangan tarik muka dengan Hyung!! " akhirnya air mata Y/n gugur, sejak Namjoon meninggikan suara tadi Y/n menahan air matanya.

"Lepas semua yang berlaku pada Y/n, Hyung masih nak berfikir buruk pasal Y/n. " Y/n memukul dada Namjoon berkali-kali. "Y/n benci Hyunggg!! " kata Y/n teresak-esak.

Namjoon memandang Y/n dengan perasaan serba salah. Namjoon hanya mematungkan diri. Suga menarik tangan Y/n dari terus memukul Namjoon dan memeluknya hingga tenang. Y/n menangis sepuas-puasnya di bahu Suga.

"Mianhae.. Mianhae.." ulang Suga berkali-kali sambil menggosok belakang Y/n.

Setelah tenang, Y/n menolak Suga perlahan dan masuk ke dalam biliknya. Y/n mengemas semua barang2nya masuk ke dalam bagasi. Siap berkemas, Y/n membawanya turun. Sewaktu melintasi ruang tamu Namjoon menarik tangan Y/n.

"Nak pergi mana? "

"Jangan sentuh aku! " Y/n memandang Namjoon bagaikan dia tidak mengenali Namjoon.

Namjoon melepaskan tangan Y/n perlahan-lahan. Pertama kali Y/n bahasakan dirinya 'aku' pada Namjoon. Semua yang dengar turut terkejut. Y/n keluar dari Villa itu dengan perasaan bercampur baur. Dia tidak mahu melihat Namjoon lagi, dia ingin pulang ke rumah keluarganya.

********

Y/n berjalan ke penghentian bas . Y/n perasan ada dua orang mengekorinya dari tadi. Apabila Y/n berpaling ke belakang mereka berdua buat2 mahu ke tempat lain. Y/n tidak sedap hati, dia mengangkat begnya dan berlari sekuat hati tapi tiba2 ada ven didepannya dan dua orang lelaki tadi menarik Y/n masuk ke dalam ven itu.

"Bos, kami dah jumpa perempuan yang bos cari, sekarang apa yang kami kena lakukan pada perempuan ni?  Bunuh dia ke? " tanya salah seorang lelaki yang menculik Y/n dalam telefon.

"Hyunggg" panggil Y/n dalam ketakutan.

"Baiklah" lelaki itu menutup telefon bimbitnya. "Bos suruh kita bawa dia pergi pantai " beritahu lelaki itu pada pemandu. Pemandu itu mengangguk kecil.

Sampai di pantai lelaki itu menelefon bosnya kembali. "Kami dah sampai bos" . Berberapa minit kemudian ada kereta berhenti di sebelah ven tersebut. Y/n menutup matanya tiba-tiba..

"Y/n!!!! "

Y/n seakan mengenali suara itu dan membuka matanya. "J-Jimin ?" tanya Y/n tidak percaya. Jimin terus memeluk Y/n.

[C] My Everything💜Where stories live. Discover now