Bab 10

32.9K 320 9
                                    

“eishhh! Ada apa dengan hari jumaat ni? Dahlah si suami ni paksa-paksa orang mandi. Makan pun belum ni. Dah datang gila dia agaknya.”

Taysha meletakkan tuala merah jambunya itu sambil membuka ikatan rambutnya itu dengan perlahan-lahan sudah seperti iklan shampoo.

“mana pula perempuan ni? Apasal lambat sangat dia mandi ni. Dah lebih setengah jam aku tunggu dia mandi ni. Dia ni mandi ke buat bilik mandi tu? Eishh”

Daniel mendengus dengan geram kerana seseorang yang dinanti tak kunjung tiba. Daniel bangun dari katil lalu menuju ke bilik mandi yang terletak di dalam bilik mereka.

“ Taysha!!! Apa yang kau buat dalam tu lama sangat? Kau tu mandi ke buat bilik mandi dalam tu? Dah lebih setengah jam kau didalam tu dah kenapa?”

Taysha yang tadinya hampir terlelap di dalam tub mandi segera membulat-bulatkan matanya. “aduh!!! Mati aku nanti. Dahlah laki aku ni garang dan ganas tahap kritikal. Boleh mati aku dilipat-lipat nanti.” Getus hatinya.

“kejap abang. Saya dah nak siap ni.”

Daniel sempat membuat rolling eyes sebelum melangkahkan kakinya ke katil.

“ jangan lupa pakai pakaian yang aku suruh kau pakai tadi. Jangan nak lama sangat. Sekali aku buka kunci bilik mandi ni aku dengan kau sekali mandi sama-sama nanti.”

Taysha terus mengambil kotak yang dibaluti reben berwarna pink itu dengan segera. Secara tiba-tiba mulut Taysha melopong apabila melihat isi di dalam kotak tersebut.

“biar betul laki aku ni? Takkan aku nak pakai benda ni kot?” getus hatinya sambil menggeleng-gelengkan kepalanya itu.

“TAYSHA!!!”

“ Kejap bang”

Tanpa berfikir panjang Taysha segera mengenakan pakaian yang terdapat dalam kotak tersebut.


Sosok tubuh wanita yang ditunggu-tunggu telah tiba. Tatapan mata Daniel terhadap wanita yang begelar isterinya tidak beralih walau sedikitpun. Daniel yang tadinya berada di atas katil tanpa disedari kakinya terus melangkah kearah isterinya itu tanpa berkedip sehingga jarak wajahnya dengan isterinya itu tidak jauh bahkan hidung Daniel yang mancung dapat bersentuhan dengan hidung isterinya itu.

“you so amazing dear wife”

Taysha yang baru sahaja keluar dari bilik mandi hanya mampu membatukan dirinya.

“I memang tak salah pilih pakaian. Lingerie yang berwarna merah ni memang sangat sesuai untuk you.”

Daniel mula membelai-belai rambut isterinya itu dengan lembut. Sempat juga Daniel menghidu aroma rambut isterinya itu yang mampu membangkitkan nafsu setiap lelaki.

“Taysha jom”

“kemana bang? Takkan nak keluar pakai pakaian macam ni?”

“siapa pula cakap kita nak keluar?”

“bukan tadi abang cakap jom ke?”

“memang aku cakap jom tak semestinya kita keluarkan.”

Sempat juga membuat rolling eyes kepada isterinya itu.

“habistu”

“ aku nak ajar kau tentang malam jumaat”

“ajar apa bang?”

“aku ajar kau pasal ni setiap malam jumaat”

Daniel lalu memaut bibir isterinya yang merah merekah sehingga membuatkan Taysha membuntangkan matanya.

Hanya Pelacur BagimuWhere stories live. Discover now