🎭asal-usul married with secret rapper🎭

2.4K 108 9
                                    

Sebenarnya ff ni tak pernah pun ada dalam fikiran saya.. Saya sebenarnya tak nak buat ff ni sebab saya takut korang tak faham.. Karakter yeoja bertopeng.. Siapa yang nak baca... Tapi masa tu saya dah tk ada pilihan lain selain buat ff ni sebab masa tu saya langsung tak fikir nak buat ff apa selepas goodbye memory so.. Saya fikir Ah.. Lantaklah buat jelah.. So terciptalah married with secret rapper.. Sebenarnya pada mulanya sehun bukan dalam pilihan saya untuk jadi watak utama tapi hanya sehun dan chanyeol je dalam kepala.. So saya decide pilih sehun.. Sebab sehun kan rapper..

Setiap chapter yg terhasil adalah berdasarkan mood saya.. Kalau saya rasa chapter ni funny macam tulah jadinya kalau nk sad itulah jadinya.. So saya tak pernah rangka apa akan jadi untuk chapter yg seterusnya sebab tu ff ni lari dari sinopsis..

So.. Point dia dekat sini.. Jangan pelik kalau sinopsis lain ceritanya lain.. Tak payah heran..
Dan untuk ending sebenarnya terhasil ikut komen yg korag tinggalkan.. Saya just ikut apa yang korang nak untuk endingnya walaupun itu bukan apa yg saya nak.. Sebenarnya ending yg sye fikirkan adalah sehun dan ji hyo berpisah.. Tapi demi pembaca saya pusing cerita saya bagi korang puas hati.. Oklah itu je dari saya... And jangan lupa baca love me the same chapter pertama.. Kalau korang nk tahu apa jadi dengan sehun dn ji hyo... And ff kali ni juga Agak mencabar so.. Maaflah akan ada banyak kekurangan harap2 korng support ff love me the same macam mana korang support ff ni.. Anyeong..

[Love me the same ada tambahan watak]

[Love me the same ada tambahan watak]

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

SEHUN

SONG JI HYO

HYOLYN

TAO

SUGA

[COMPLETE✅]Married With Secret RapperWhere stories live. Discover now