פרק 33 ואחרון

2.9K 188 223
                                    

פרק אחרון! אני לא מאמינה שהוא כבר הגיע!

אז אני לא ארשום לכן כל מיני קטעים קצרים שיוכלו לתת לכן ספויילר להמשך, אבל אני רק אגיד תקראו, תתעצבנו, תתרגשו, תאהבו כל רגע.

אני אגיד לכן מראש תודה רבה על הכל, על כל ההצבעות, התגובות, האהבה והחום, על כל מה שעשיתן ואיך ששימחתן אותי תמיד בקריאת כל תגובה שלכן.

אני לא רוצה לחפור יותר מידי, אני רק אגיד לכן שוב תודה רבה, אני אוהבת כל אחת ואחת מכן באמת מכלב הלב. בגללכם הסיפור מקום 3 בספרות לנוער, מרגש מאוד!!!!!!!

אז תודה רבה, והנה לפרק-->

שיר: i hate you i love you -  By gnash

~~

התנתקנו מהחיבוק, ואז הסתכלתי עליה, כשדמעות זולגות מעיניה.

״סופיה, אין לך מושג כמה שלימדת אותי על החיים, ועל עצמי. את הבן אדם הכי מדהים שהכרתי בחיים שלי, הבן אדם עם הכי הרבה כוח וסבל שראיתי בחיי, את אולי עוד לא בת שמונה עשרה, אבל אני נשבעת לך שחווית דברים יותר ממה שבן ארבעים או חמישים חווה,״ עצרתי לרגע, רואה חיוך קטן שהתנוסס על פניה, גורם לליבי קצת להירגע.

״החיים שלך מעניינים, את מעניינת, את מדהימה ומרגשת, וכל בן אדם שיזכה לפתיחות ממך-יזכה. את החברה הכי טובה שלי, ללא ספק. אני יודעת שאת תצליחי בחיים, כי לכל מקום שאת נכנסת את מסובבת לכולם את העיניים. אל תשכחי שאני פה גם מרחוק תמיד בשבילך ותמיד כדי לשמוע כל מה שקורה איתך. אני באמת אוהבת אותך, תודה לך על הכל, לא לי.״ אמרתי, ושוב שתינו דומעות ללא הרף, מחבקות אחת את השניה.

״טוב, זו כל כך לא אני.״ סופיה גיחכה לה גורמת לי לצחוק בעצמי.

״את חמודה ככה!״ אמרתי מרימה לה חיוך עצוב על הפנים.

״טוב, עכשיו לעניינינו. תכננתי להגיד לך את זה במיוחד לפני שאת עוזבת, כדי לשמח אותך,״ אמרה, עוצרת לרגע משאירה אותי במתח וגורמת לי להשתגע.

החבר הכי טוב שליOnde histórias criam vida. Descubra agora