פרק 13

3.8K 230 206
                                    

סורי שלקח לי זמן בנות לעלות פרק, קצת יותר משבוע..
פשוט הייתי בצפון כמה ימים ואז ישר חזרתי לעבודה, ואני גם לומדת וגם כותבת, אז ככה שיצא קצת עומס, אבל הנה במיוחד עבורכן, פרק חדש דנדש! אני בטוחה שחיכיתן לו..

אז תהנו, אוהבת❤️

--

הגעתי אל מתחת לביתה של סופיה. באיחור של עשר דקות, ומכך הנחתי שבטוח כיילב ועזרא כבר נמצאים אצלה והיא בטח תרצח אותי על האיחור הזה. מה לעשות שעצרתי כמה וכמה פעמים משום שלא הפסקתי לחשוב אם אני עושה טעות או לא.

אבל להבריז לסופיה, בהחלט לא הייתה אופציה. ולכן, רגליי פשוט המשיכו ללכת אל עבר ביתה של סופיה בעוד המחשבות בראשי נלחמות בעצמן מהו הדבר הנכון לעשות.

דפקתי בדלתה והיא פתחה בשניות. היא הסתכלה עליי במבט רצחני והסקתי שזה בגלל האיחור שלי, לא הייתי צריכה יותר משנייה בשביל זה, אך גלגלתי את עיניי ונכנסתי לביתה.

"והנה המאחרת שלנו!" סופיה הריעה לאוויר וכיילב ועזרא הריעו יחד איתה. התחלתי לצחקק וכיניתי אותם- "מפגרים." הם באמת מפגרים.

"אז בשביל מה כינסת את המסיבה הביתית הזאת סופיה?" עזרא, בעל עצמות הלחיים המרהיבות והיפות שלא מצאתי בחיים אצל אף בן, כלומר גם לכיילב יש, אך לעזרא זה פשוט בולט. ומה אני מכניסה את כיילב לכל דבר!

"לא טוב לך?" הרגשתי בחוסר הסבלנות בקולה של סופיה, אני רואה שזה בכלל לא מה שהיא רצתה והיא מקווה ששום דבר לא יהרוס לה את תכניתה. אך אני מקווה שהיא כן תיהרס. או שלא? אוף!

״את מהאלו שעונות בשאלות?" עזרא התחכם.

״אם לא טוב לך אתה מוזמן ללכת." סופיה הקניטה.

"רק בגלל שאני מאוד רצוי אני אשאר." חייך חיוך שובבי וסופיה גלגלה את עיניה, ״השאלה שלי היא איפה האלכוהול שכיילב אמר להביא לך?"

״שם בשקית. את רוצה את זה עכשיו?" כיווץ את גבותיו.

"כן, אני מוצאת כמה וכמה דברים שאפשר לעשות עם הבקבוק הזה." חייכה בערמומיות מה שגרם לי להיאנח במקום ולהבין שהתכנית שלה מתחילה עכשיו.

"אז מה בלו"ז להיום?" כיילב שאל והתיישב מולי כאשר התיישבנו כולנו על השטיח.

״משחק ששמו נבר״ (באנגלית: never) אמרה.

החבר הכי טוב שליNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ