פרק 36

1.7K 172 9
                                    


יומני היקר!
טוב, למען האמת, אני לא יודע למה אני עושה את זה. טוב, דפני הכריחה אותי, אבל עדיין. אז אני מניח שאתה היומן שלי עכשיו. אולי נתחיל מהתחלה?
יומני היקר...
לא, זה פשוט לא אני!!!! אני צריך לתת לך שם. אבל איך?
יש לי! אני אקרא לך על שם חברי הטוב ביותר. אז...
שלום בלייק, זה אני שון, דפני הכריחה אותי לעשות את זה. אני לא רוצה לעצבן אותה זמן קצר כל כך אחרי שהסכימה להתחתן איתי, לכן הסכמתי.
חוץ מזה, אבא שלה הוא אחד הרוצחים הכי משוגעים באנדרומאה. הוא אוהב בדיוק יצור אחד בכל הגלקסיה הזאת- הבת שלו.
אני מניח שאם לוסי הייתה עדיין בחיים, הוא היה אוהב גם אותה, אבל אמא של דפני לא זכתה להיות בחתונה. או ממש להכיר אותי. היא נרצחה לפני שנתיים. טוב, זה די רגיל פה.
אנדרומאה... כוכב מלחמה. כוכב שנאה.
למה? בשביל מה? למה רוב התושבים פה יצאו פסיכים? על כל אדם טוב, תמצא כאן עשרה רעים.
אתה יכול לשמוע על אח שהרג את אחיו על כלום...
אף אחד כאן לא הגיע ממשפחה טהורה של טוב לב. טוב, רק שניים האמת. יש באנדרומאה רק שתי משפחות שלאורך כל השנים, מאז תחילת ההיסטוריה, היו באמת טובות לב.
היום נשארו רק שני אנשים. אחד מכל משפחה.
דניאל ופיטר.
לא פלא שהם יחד. הם כנראה יתחתנו רק בשביל המסורת או משהו... לא יודע ולא אכפת לי.
אני לא רע, אבל גם לא בדיוק טוב. את אבא שלי מעולם לא הכרתי, הוא נרצח לפני שנולדתי. אמא שלי בחיים, אבל גם היא לא משהו. אנחנו לא בקשר כבר שנים. עזבתי את הבית בגיל שש עשרה, אחרי הפעם השלישית שהיא ניסתה להרעיל אותי.
כאן בלייק, אמא שלי ניסתה להרעיל אותי.
אבל ככה זה כאן. יש תושבים רגילים- שהם רוצחים פסיכופטיים, סוציומטיים סוציופתים, משוגעים, שלא אכפת להם מאף אחד חוץ מעצמם, או גם משפחה קרובה שלהם. אבל כמו שכבר ציינתי, לא לכולם אכפת מהמשפחה. אני לא אתפלא לשמוע אם אמא שלי בכלל קשורה למוות של אבי.
תושבים שהם נחשבים מתחת לנורמה- נחמדים. אני ודפני נמצאים תחת ההגדרה הזאת. אנחנו לא ממש משוגעים צמאי דם, אבל להגיד שלא יצא לי פעם לגנוב, או בלי סיבה מוצדקת סתם ללכת ברחוב ולהרגיש דחף בלתי מוסבר לתקוף מישהו, יהיה שקר.
וכמובן יש את הנדירים- הטובים. הם פשוט טובים. אין איך להגדיר אותם. הם לא רבים, אבל הם נמצאים. דניאל ופיטר באו ממשפחות כאלה, שלפני כמה שנים נרצחו ב... "תאונה" שנגרמה על ידי כמה מהאנשים הרגילים בכוכב הזה. אבל יש כמה טובים שנולדו להורים נחמדים או רגילים. עד לפני עשר שנים זה היה נחשב למחלה להיות טוב. להיות נחמד נחשב למחלה עד לפני עשרים שנה.
אני רק בן עשרים אז...
בכל אופן, בלייק, הכוכב הזה מורכב מכל אלא. הגלקסיה שלנו מלאה כוכבים. רובם המוחלט מיושב, אבל הם נחותים מאיתנו בהרבה. במיוחד אלו שגרים מתחת למדבר טריקה, הדבר המפריד בינם לבינינו.
בכל מקרה, לא זאת הפואנטה בדברי. אנדרומאה החליטו לתפוס קצת שכל. תאמין או לא, אבל הם החליטו שהם רוצים שליט. ובתור הכוכב העליון, כמובן שהשליט יהיה על כל היקום. כי מי כבר ילחם איתנו? תבין, לכוכב שלנו יש יכולות... יכולות שאין לאלה המתהלכים בשאר הכוכבים. היכולות האלה עושים אותנו חכמים, חזקים ונעלים יותר. או פשוט משאירים אותם יותר נחותים.
בכל מקרה, לפני כמה זמן נמצאה נבואה. בערך נבואה. במדבר טריקה, בתוך מערה, נמצא גביע זהב וקלף עליו הוראות. בקלף היה כתוב ששני אנשים שישתו מהגביע, בן ובת, יקבלו כוחות חזקים יותר מהשאר. שהיכולות שלהם יתחזקו. כמובן שכולם רוצים לשתות מהגביע. אבל יש את עניין ההוראות. רק כשהשניים הראויים ביותר יחזיקו את הגביע, הוא יתמלא מעצמו והם יוכלו לשתות. הם יהיו הנבחרים. בגלל זה עניין השלטון. הם החליטו לחפש מלך ומלכה. ובגלל שבהוראות היה כתוב שהם צריכים להיות ישרים, אמיתיים, או במילים אחרות, טובים, החליטו באנדרומאה להכין רשימה. הרשימה תכיל רק את האנשים הראויים, לפי ההוראות בקלף, להיות השליטים. כל העונים על הקריטריונים יכנסו לרשימה לפי הסדר. הכי טובים, אחריהם אלו שקצת פחות וכן הלאה. מי שיוותר על ההזדמנות יצא מהרשימה וכך הם יבחרו. הזוג הראשון ברשימה יהיה מי שימלוך.
כמובן שבלייק התעצבן כאשר שמע על כך... לא אתה, החבר שלי. המשפחה שלו ידועה באכזריות שלה. הם אוהבים רק את מי ששייך למשפחה. משום מה, בלייק, אבא שלו ואחיו מחבבים גם אותי. לא אכפת לי. אנחנו עדיין החברים הכי טובים שלו. גם אמא שלו די חיבבה אותי, אבל גם היא מתה...
היא מתה ממש לפני כמה ימים ספורים. אני ודפני נשואים שבוע, יום אחרי החתונה היא נרצחה. לא משהו אישי נגדה, פשוט מישהו התחיל לירות בכמה אנשים אקראיים. היא ואבא של בלייק נפגעו. היא מתה ואביו התאושש ממש הבוקר.
בכל מקרה, ברור שבלייק וחברתו לא נכנסו לרשימה. אבל העניין הוא... אני ודפני ברשימה. אנחנו מקום שני. אחרי דניאל ופיטר. אבל ברור שאין לנו סיכוי. כל עוד הם חיים ונושמים, זה ברור שהם הכי ראויים. בסדר, אני מפרגן דווקא. נכון, אני לא באמת מכיר אותם, אבל יצא לי לדבר עם פיטר פעמים ספורות, הם דווקא ממש בסדר. הם... לא יודע, טובים כאלה.
טוב בלייק, אחזור כשיהיו התפתחויות משמעותיות.
שלך, שון.

למה אני?Where stories live. Discover now