Q & A !!

441 38 129
                                    

איך הגעת לכך שאת רוצה עונה שנייה?

ראיתי את הפרק הראשון של העונה השנייה אצל הכותבת המקורית, אבל לא התחברתי ממש לעונה השנייה שכתבה. הרגשתי שיש עוד חלק שהתפספס בסיפור ועלה לי רעיון; לכתוב את הסיפור האמיתי הראשון שלי בצורה שאני רוצה אותו. וכך נוצרה העונה השנייה והקסומה של 13 סיבות :)

מה המסר שאת חושבת שאת והכותבת רציתן להעביר?

אין לי מושג לאן הכותבת כיוונה את הסיפור, ומה המסרים שניסתה להעביר אבל אני יודעת מה המסר שלי. אני חושבת שאף פעם לא צריך להתייחס למילים שנזרקות לכיוונכן, ובטח שלא למצוא את זה כסיבה למוות. אתן מדהימות, יפות וחזקות ותמיד תזכרו להישאר איתנות מול בעיות. אל תתנו לדברים לשבור ולהפיל אתכן, אתן חזקות יותר מזה!

את עברת בריונות או משהו דומה למה שאבלון עברה?

חד וחלק לא, ואני לגמרי לא מאחלת לאף אחד לעבור את מה שאבלון עברה.

מה הייתה ההשראה שלך לכתיבת הספר? (זאת אומרת העונה השנייה)

אפילו שאני חושבת ששום דבר לא יצדיק את מעשיהן של הדמויות, רציתי להראות שלכל סיפור יש עוד צד, וגם אם הוא לא תמיד צודק- צריך להבין ולקבל. או לפחות להקשיב במקרה של הסיפור הזה. רציתי להראות מה עומד מאחורי מעשים, ולהסביר שמאחורי כל מעשה- מחשבה תחילה (גם אם זה לא הגיוני, והמחשבה נראת לכן מעוותת)

מקווה שהבנתי למה התכוונת (¿)

למה רצית לתרגם ספציפית את הספר הזה?

למען האמת, אפילו שזה מעט דיכאוני- אני הכי לא טיפוס דכאוני. אני אוהבת סיפורים עם הפי אנד, שהכל מסתדר, אבל הרגשתי שצריך גם סיפורים שיכולים לשקף צדדים פחות מוארים וחיוביים בחיים, שאף אחד לא יחייה באשליה שהעולם ורוד. ברגע שהתחלתי לקרוא את הסיפור ממש התחברתי אליו והחלטתי שאני חייבת לתרגם אותו.

איך הרגשת שקראת את הספר באנגלית?

emotional.

מה את חושבת על הספר הזה?

אני חושבת שזה אחד הסיפורים היותר טובים שקראתי (ואני מרשה לעצמי להגיד את זה כי זה לא אני כתבתי בעיקרון) ואני מאוד אוהבת את הסיפור הזה. מקווה שגם אתן חוח.

למה את לא רוצה לעקוב אחרי ביצה?

אני עוקבת!!!!!!!!!1!1!1

מה הייתה ההשראה שקיבלת מביצה?

ביצוש בדקה לי מידי פעם את הפרקים (לא שזה עזר).

ביצה?

ביצה.
perhaps ביצה will be our always.

הספר מבוסס על מקרה אמיתי?

13 Reasons Why // 5SOSWhere stories live. Discover now