Dari Hati Author-nim

12.6K 183 2
                                    

Assalamualaikum and good day to all my readers.

Akhirnya complete jugak cite ni. Agak mencabar jugaklah nak perah idea sebab saya karang cerita ni on the spot jer. Takde draf dulu, ada idea je taip laju2. Sebab tu kadang2 ada typo. Grammar tu kadang2 tunggang terbalik jugak lah kan tapi saya cuba jugak untuk 'speaking' dalam cerita ni. Kalau anda rasa menyesal baca cerita ni kerana tak menepati citarasa anda, saya mintak maaf lah. Saya tahu tak semua orang setuju dengan apa yang saya tulis. Faham-faham lah saya ni beginners je pun. Standard lah tu kalau ada kesilapan but practice makes perfect. Saya akan cuba, dan cuba lagi untuk cerita yang akan datang.

Next, terima kasih tak terhingga pada anda semua yang sudi membaca kisah Naufal dan Sofea. Seriously, tiap kali saya dapat notifications (vote and comment), saya jadi motivated nak complete kan cerita ini cepat2 sebab tak nak anda semua tertunggu-tunggu. Kalau ada part special, saya akan upload. Contoh nya macam AKAN AKU KEJAR JANDAKU RAYA dan etc. Selalu lah check profile saya untuk tahu cerita terkini.

Okey, itu je yang saya nak sampaikan, hehe. Sorry kalau membosankan anda. Lepasni kalau saya up cerita baru, rasa2 akan ada yang nak baca tak? Takpe, jangan jawab sebab saya saje tanya. Harap dapat jumpa anda semua pada cerita seterusnya, okey.

No pain no gain :-)

Sincerely,
Farrahynn_2234_24032016

Akan Aku Kejar JandakuWhere stories live. Discover now