part 3

After graduating from the best school for Nigeria, Kola dey step into the world with confidence and determination. Little did he know say one chance encounter go change him life forever.

Kola: (excited) The future dey bright! I fit achieve anything I set my mind to.

[He dey waka confidently through the marketplace, unaware of the destiny wey dey await am.]

**Scene 2: The Meeting**

As Kola dey navigate the marketplace, him bump into Abina, one kind-hearted nurse wey dey capture him attention instantly. Na the beginning of one love story wey go face many challenges.

Abina: (smiling) Sorry o. I hope say I no hurt you?

Kola: (charmed) No wahala. Na me suppose dey watch where I dey go. My name na Kola.

Abina: Abina. Nice to meet you, Kola.

[Dem exchange smiles, sparks dey fly between them as dem dey share one memorable moment

**Scene 1: Getting to Know Each Other**

As Kola and Abina dey spend more time together, dem dey discover common interests and shared values. Their connection dey deepen, leading to one blossoming romance.

Kola: (smiling) Abina, you get one beautiful smile. Na wetin draw me to you.

Abina: (blushing) Thank you, Kola. You be one special person.

[Dem dey share one meaningful conversation, their laughter blending with the sounds of the city around them.]

**Scene 2: Falling in Love**

*The stage show Kola and Abina as dem dey fall deeply in love : As their relationship dey progress, Kola and Abina fall deeply in love. Dem dey cherish each other's company and dey dream of one bright future together.

Kola: Abina, I never meet person wey make me feel like this before. You be the one for me.

Abina: Kola, I feel the same way. You dey make me believe in love again.

[Dem share one passionate kiss, their hearts full of hope and happiness for the journey ahead.]

Scene 1: Kola's Success**

After securing one job for one of Nigeria's biggest oil companies, Kola dey filled with pride and gratitude. Him dey ready to take care of Abina and shower her with all the love and gifts wey she deserve.

Kola: (excited) Abina go dey proud of me. I go spoil her with everything she want and more.

[He dey celebrate him success, knowing say him go fit provide for Abina in ways wey him never fit before.]

**Scene 2: Showered with Gifts**

With him new job, Kola dey eager to spoil Abina with gifts and money. Him dey show her how much she mean to am, and Abina dey overwhelmed by him generosity and love.

Kola: Abina, I want make you know say na you be the most important person for my life. Take dis, na small token of my love for you.

Abina: (grateful) Kola, you too much! I no fit thank you enough for all these gifts.

[She dey embrace him tightly, feeling loved and cherished in him arms.]

Romantic Escapes and Lavish Lifestyle**

**Scene 1: Romantic Dates**

Kola dey go all out to show Abina how much she mean to am, treating her to romantic dates at upscale restaurants. Dem dey share laughter and love as dem dey enjoy each other's company.

Kola: Abina, you dey look breathtaking tonight. I dey grateful say I get chance to spend dis time with you.

Abina: (blushing) Kola, you dey make me feel like one princess. Thank you for all dis.

[Dem dey share one tender moment, their love dey grow stronger with each passing day.]

**Scene 2: Luxury Vacations**

Kola spare no expense to whisk Abina away on one luxury vacation to Dubai. Dem dey explore the city's wonders and dey indulge in all the finer things life get to offer.

Kola: Abina, dis na just the beginning of many adventures we go share together. I dey grateful for you.

Abina: (smiling) Kola, dis na one dream come true for me. Thank you for everything.

[Dem dey walk hand in hand through the streets of Dubai, their hearts full of love and gratitude for each other.]

**Scene 3: Designer Gifts**

Kola dey spoil Abina with gifts from top luxury designers, showering her with all the finer things life get to offer. Abina dey overwhelmed by the extravagance of him gestures, feeling like one queen in him presence.

Kola: Abina, dis na small token of my love for you. I want make you feel like one goddess.

Abina: (tearful) Kola, I never imagine say I fit experience all these. You dey make all my dreams come true.

[Dem dey share one emotional embrace, their love dey deeper than any material possession.]