Resistance

679 73 14
                                    

165lbs///75kg-14.11.2015

הוא לא הפסיק לשלוח הודעות. הוא ציפה שאענה, אתקשר ואתגעגע,אך לא נתתי לעצמי לעשות את זה. התגעגעתי, אך לא נתתי לזה לעלות לראשי, נמנעתי מכל קשר. לא הייתי מוכן לפגוש בעיניו הכחולות שבחנו אותי ביסודיות כל כך גדולה.

'שמעתי שאתה חולה. תתקשר. Xxלואי'

'איפה אתה?'

הדאגה המזוייפת הזו רצחה את נפשי ורק תרמה לחיזוק הקולות שבראשי. לא ידעתי מה יקרה אם לא אענה. אני עומד להגיד לו שאני חולה בפגישה הבאה שלנו, שנערכת מחר.

לאחר כמה רטטים מציקים הרמתי את הפלאפון שלי בחוסר רצון, רותח מעצבים ועייף מכל השטויות האלה.

'ללואי טומלינסון:אני בסדר.'

אני כמעט בטוח שהייתי למטרד. אם הייתי לואי הייתי מפטר אותי במידיות. הצורה החוצפה בה סיננתי הייתה מעל ומעבר אך לא הפסקתי, הייתי כעוס ומתוסכל. והיחס בינינו היה אישי מדי.

לא לקח הרבה זמן עד שנשמע צלצול שהעיד על הודעה נכנסת. לא נתתי לעצמי להאמין שהוא חיכה לתשובה שלי.

'תוכל להתקשר?'

זה היה רעיון גרוע, כל כך גרוע. אני לא יכול לסמוך על הקול שלי ואני בטוח שהוא ישבר ברגע כלשהו. אני לא יכול לתת ללואי להיכנס לחיים האישיים שלי ולחטט בהם מכיוון שהוא היה זר, והוא היה גבוהה ממני בהרבה דרגות, והחברה הענקית שלו הייתה חשובה יותר מדוגמן חדש כמו כל דוגמן אחר שקיבל.

חוסר המענה הביע את התנגדותי אך בכל זאת הרינגטון הקופצני של אנשי הקשר נשמע. אני מקווה שהוא יודע כמה זה מכעיס אותי."הארי אדוארד סטייךס?" קולו צלצל בראשי בעמעום,הצליל של סכו''ם כלשהו שכנראה התנגש בצלחת ברקע נשמע בחוזקה בראשי. הוא נשמע כאילו חיפש את המסמכים שלי כמה רגעים לפני כדי לראות את הפרטים שלי ולדעת כיצד לדבר איתי.

לא עניתי. כלומר, לא שלא רציתי אלא פשוט לא יכולתי מבחינה פיזית וכמו כן גם מנטלית.השיחה הזו הייתה מיותרת ומכבידה.מצב רוחי לא היה מרומם מדי ורציתי להיות לבד, לגמרי.

"אני יודע שאתה שם;פשוט תסביר לי מה קרה לפני כן." הוא ביקש ללא אמפתיה.הוא התייאש מלחכות שארצה לדבר, לעשות דבר כלשהו.

"אני לא יודע מה להגיד," הודתי, מעלה את גופי ומושיב את עצמי כנגד לוח העץ שחובר למיטה וחצי שהייתה בחדרי.

"זה תמיד קשה בהתחלה. ראיתי עוד אנשים מתנהגים ככה, זה לגיטימי." הוא הבטיח לאחר שקט ממושך משני הקווים.הוא התנהג כאילו הכיר אותי שנים, כאילו היה אחד מחבריי ולא המנהל של החברה שבה רציתי לעבוד כל כך פאקינג הרבה זמן. זה היה נחמד מצד אחד, אך הצד השני לא היה זוהר במיוחד. כמובן שרציתי שהיחסים איתו יעבדו בגרסה נחמדה ולא רצינית וקפדנית מדי, אך כל העניין הזה החל להוציא אותי מדעתי.

Scale.[L.S]-HebrewWhere stories live. Discover now