Flashes

735 69 56
                                    

163lbs///74kg-12.10.15

לואי נתן לי את המספר שלו אחרי שהבטחות הוחלפו. אני הבטחתי שאגיע למשקל הדרוש והוא הבטיח שאני הולך להיות האחד שהם חיפשו במשך זמן רב. אני נפלתי לזה כל כך חזק.

הבית שלי היה משעמם, כך יכולתי לקרוא לו לאחר יומיים של חוסר מעש. שנאתי את העובדה שהפרתי הרבה דברים בכך שלא באמת עשיתי כושר ובכך שאכלתי שתי ארוחות עשירות בפחמימות ביום. הייתי צריך לקחת את עצמי בידיים ולעשות משהו.

הייתי עולה על המשקל בכל בוקר, יודע שדבר לא ישתנה מלבד המשקל שאני אצבור. רק לאחר יומיים של מחשבות התחלתי להפעיל את המוח שלי. הייתי עושה 50 כפיפות בטן אחרי כל ארוחה, רציתי להתחיל מרמה נמוכה ולצבור כוח.

אולם, דבר לא השתנה והייתי מתוסכל. הייתי מודע לכך שזה לא עניין של יום ולא של יומיים אך רציתי כל כך לרדת במשקל ולרצות את מר טומלינסון ,הייתי חייב לרצות אותו. הייתי זקוק לחיוך המקבל שלו כאשר הוא יראה שהגוף שלי מספיק טוב, אני לא רוצה שהוא יחשוב שאני שמן. לעולם לא.

הייתי עושה כושר ומחטב את ידיי ובטני, מחליף את הוופלים מלאי הקלוריות בדברים כמו ירקות ופירות. מה רע באורח חיים בריא?

מצב רוחי עלה מעט כאשר ראיתי שלאחר שבוע ירדתי ל75 ק"ג. זה היה כלום אבל ההתחלה תמיד קשה, הלא כך?

בכל שבעת הימים שעברו מאז פגישתי עם המנהל חשבתי על לסמס לו,אך המחשבה על הסמכות, הרשמיות שלו ועל כך שהוא אמור להיות הבוס שלי ולא מן חבר מטופש עצרו אותי בכל פעם מחדש.

ובכן, לעולם לא היו לי באמת חברים. הייתי מסתובב במשך תקופה ארוכה עם ניק, שנעלם לאחר כשנה למקום לא נודע. לא פעם ולא פעמיים עברה בראשי השאלה לגבי היעלמותו. האם הוא ברח ממני?

הצילומים הראשונים בהם אשתתף יתקיימו מחר והכנתי את עצמי בהתרגשות. העלתי את כפיפות הבטן ל65 והורדתי את הקלוריות במעט.

לעולם לא הייתי בוחר בהרעבה כדרך להרזיה, אך קראתי שזו דרך מהירה מאוד ואני מניח שאולי למישהו זה עזר. אני אוותר על הממתקים והפחמימות ודבר לא יקרה. אני רק צריך לעשות זאת בצורה הנכונה. רק עוד כמה קילוגרמים.

הבטן שלי רק הייתה צריכה להיות שטוחה יותר והייתי שמח שגם צידי גופי יהיו צרים מעט יותר.

אני יכול להגיד שחיבבתי את הבוס, גם אם נפגשנו פעם אחת בלבד, אני ראיתי כיצד הוא דאג לי והיה לו חשוב שאני אהיה הטוב ביותר. בגלל זה הציע לי להקטין את היקפיי.

לא נתתי לזה לעלות לי לראש משום שידעתי שהמשקל שלי לא היה קיצוני.

באותו לילה הלכתי לישון מלא במחשבות, פחדתי מהמחשבות האלה. דיברתי בהיגיון אבל משום מה המחשבה על גופי רזה מדי שימחה אותי וקירבה אותי למטרה.

Scale.[L.S]-HebrewWhere stories live. Discover now