Impulsiveness

315 31 6
                                    

'אנכרוניזם הוא כשל כרונולוגי, דהיינו כשל בתיארוך. מקור המילה ביוונית: ana פירושו "כנגד" ו- chronos פירושו "זמן", כלומר משהו שאיננו בזמנו הנכון.'

×××

אופרה. חליפות מהודרות בסך מאות וכיסאות מעור. מבנה שדמה את המאה ה19 עם נברשות עצומות המקושטות בקריסטלים קטנים.

מאוד אהדתי מוזיקה קלאסית, אך אופרות פשוט לא היו לטעמי. ראיתי את זה כאירוע מלא בצרחות בשפה לא מובנת ודרמות שרק המשתתפים מודעים אליהן. ובכל מקרה, צפיתי באדיקות ואפילו שכרתי משקפת קטנה ומגוחכת.

מרחק קטן היה בין רגלינו, והן היו מתחכחות מדי פעם ללא כל תגובה לגביהן.
הייתי לבוש בג'קט חליפה לבן ומכנס ג'ינס שחור (אחת מהתלבושות המדהודרות ביותר שנהגתי ללבוש לחתונות, אך כשעליך להיראות רשמי, זהו הפתרון היחיד הנראה בהישג יד) בעוד לואי לבש חליפה שנראתה כאילו יצאה לפני רגע מחנות תפירה- ג'קט ומכנסי משי אפורים, מצוידים בפפיון שחור ואלגנטי. הבגדים הלמו את קימורי גופו בשלמות יתרה וישבו עליו בצורה כה טובה שלא ניתן היה לחשוב שנקנו בחנות רגילה ומותאמת לציבור הרחב.

על אפו נחו משקפיים עם מסגרת עגלגלה בטענה שמעט קשה לו לראות מרחוק.

נראינו כמו שני טיפוסים מנוגדים; האחד- לא יודע להתלבש בהתאם למקומות הומי עשירים ואנשים בעלי שם למרות שלעולם לא הרשה לעצמו להתקרב לאנשים כאלה בפחד שידחו אותו, והשני- מותאם במיוחד,טבעי, לבוש מדהים ומחזיק לטיפוס הראשון במרפק, כנראה בשביל שלא יקראו לאבטחה ויוציאו אותו על כך שנראה כאילו התבלבל ונכנס במקרה לבניין.

"זה לא המקום בשבילי. אני מצטער, כנראה לא הייתי צריך לבוא. ותראה איך אני לבוש כשכולם-", ניסיתי לטעון בעקשנות.

"בוא נלך לשתות משהו. כן, אנחנו צריכים לקחת משהו לשתות," הוא משך את ידי, מתעלם מההערות שלי ופונה לבר המשקאות הקטן שנכח בפינת החדר, מלא גם במנות גורמה זעירות. עיניו לעולם לא פגשו את שלי בעוד הוא טייל מקיר לקיר ומאיש לאישה.

כך נהג מאז התקרית האלימה. הייתי צמח אדיש ודומם, כנראה אפילו קקטוס, כזה שלא דורש השקייה ומתקיים למרות התנאים הקשים של יובש וחום מדברי. הייתי קקטוס שהמשיך לדקור ולדקור במקום הרגיש ההוא שלא היה אמור להיחשף וזה שבסופו של דבר לבעליו יימאס ממנו מכיוון שהמראה הבודד שלו פשוט לא התאים לאלגנטיות של שאר הבית,הוא היה רוצה להיפטר ממנו, אך זו מתנה מחבר קרוב ולכן רגשות האשמה מדמות לו הרגשה שהוא אינו מסוגל.

Scale.[L.S]-Hebrewحيث تعيش القصص. اكتشف الآن