~14~

844 51 2
                                    

לבשתי את הגינס הקצר שקניתי עם הגופייה והנעלי בובה ויצאתי לבר הקרוב לפי מה שהפקידה המשועממת בקבלה אמרה, נכנסתי לבר וראיתי הרבה אנשים שיכורים שרוקדים או שותים או מתמזמזים.

״טקילה״ אמרתי לברמן והתיישבתי על הכיסאות ״בבקשה״ לקחתי את השוט ומהר שתיתי אותו ושמתי לימון בפה, זה צרב לי בגרון אבל ההרגשה כל כך טובה.
אחרי 10 שוטים של טקילה הרגשתי כל כך מסוחררת ולא ידעתי איפה אני ״היי בייב״ מישהו לא מוכר אמר לי ״היי״ אמרתי לו ונישענתי עליו בזמן שהוא הוביל אותי לרחבת ריקודים ״אז מה בחורה יפה כמוך עושה בבר״ ״שותה״ המשפט שלו לא הרשים אבל הוא יותר שיכור מימני וכנראה אין לו כוח להיות שנון, לפחות הוא מהמם, הוא היה שזוף טיפה עם עור בהיר, שיער בלונדיני כהה עם עיינים ירוקות והיו לו שרירים, הוא נישק אותי ואני זרמתי עם זה ״נו כיף לך״ ״כן״ אמרתי נואשת שימשיך לנשק אותי.
ההוא עזב ואני עברתי כמה בנים, נישקתי אותם, לקחתי את המשקאות שהם הציעו לי ורקדתי ואז שאני כבר די מטושטשת ראיתי עוד מישהו מתקרב אלי ״היי״ הוא אמר ונשמע יותר פיקח מימני ״היי, בוא״ לקחתי אותו לרחבה והתחלנו לרקוד ״את בסדר״ הוא שאל ״כן בטח״ ״אוקי״ הוא אמר ורקד איתי.
הרגשתי כבר ממש מסוחררת אחרי שהקאתי ואז ראיתי את אותו בחור ממיקודם, זה שהיה פיקח ״את בסדר״ הוא שאל שוב והינהנתי לשלילה הוא הרים אותי, רציתי להתנגד אך ראיתי מטושטש ונראה לי שהתעלפתי.

התעוררתי במקום לא מוכר, היה לי ההינגאווור קשה, הראש שלי מסוחרר והיה לי ריח של אלכוהול, איפה אני לעזאזל.
ניסיתי לקום מהמיטה ללא הצלחה רבה, למזלי ראיתי שאני לובשת את הבגדים שלי ״התעוררת״ שמעתי קול לא ממש מוכר אבל נזכרתי ששמעתי אותו אתמול ״מי זה״ הוא נכנס והתיישב לידי אבל במרחק בטוח ״ראיתי אותך אתמול במועדון, שתית מלא והתעלפת אז לקחתי אותך לפה״ וואו, נחמד מצידו ״זהו? רק הבאתה אותי״ ״כן רק הבאתי אותך, רציתי לשים לך חולצה שלי או משהו אבל לא היה לי נעים, את רוצה אוכל או משהו״ ״זה בסדר, יש לי חדר במלון אבל די שכחתי איך מגיעים אליו, אני מרגישה רע״ הוצאתי מהתיק הקטן שהיה לי איתי את הכרטיס של המלון ״אני יודע איפה זה אני יקח אותך״ ״תודה״ נו מלודי יש לך יותר מזל משכל או שהוא סתם לא רצה לישון עם בובה כי זה מה שהייתי אתמול, גם זונה וגם התעלפתי.

הלכתי איתו לאוטו ובחניון של הביניין שלו שאני כבר מבינה שהיה יוקרתי למרות שכבר ראיתי את זה בעיצוב של הבית, בחניון היה אוטו שמי שהיה בתוכו הסתכל עלי מוזר ועצר את האוטו אבל החלונות היו כהים ולא ראיתי אותו ממש, נכנסתי לאוטו של, לא שאלתי איך קוראים לו, לא משנה והתחלנו לנסוע ״איך קוראים לך״ ״ליאם״ ״מלודי״ אמרתי לו ואז ראיתי את הביניין שיצאנו מימנו, זה הביניין של ג׳ייק, רק לי זה יכול לקראות, לא משנה.

הגענו למלון, האמת לא ממש דיברנו בדרך כי הייתי גם ישנה, גם מפחדת שזה ג׳ייק באוטו וגם מפחדת שזה לא ג׳ייק באוטו כי מי שהיה שם הסתכל טיפה מוזר לפי מה שראיתי כי החלון היה כהה וגם עצר את האוטו פתאום, זה מוזר ״תודה״ אמרתי לליאם ויצאתי ״את תיהיה בסדר״ ״כן״ התקדמתי לכיוון הקבלה ואז שוב ראיתי את האוטו השחור אבל הוא פנה לכיוון השני, די אני סתם פרנואידית.

אחרי שינה ארוכה ומקלחת ממש טובה ירדתי למטה לאכול ארוחת צהרים כי בוקר כבר הייתה, לקחתי מאפינסים, פסטה רוזה, בייקון ולימונדה והתיישבתי באחת השולחנות שהיו בקצה החדר, המלון הזה באמת טוב, אולי אני יבוא לפה שוב אבל מה שבטוח זה שבעוד שלושה ימים אני חוזרת, זה אחרי המבחן שלי אבל הייתי רעה ואמרתי לפרופסור שמישהו מהמשפחה שלי לא מרגיש טוב ואני בניו יורק והוא הסכים לדחות אותו לעוד שבוע.

אחרי שסיימתי לאכול החלטתי לחזור לקניון ולקנות בגדים נוספים כי אין לי פה כלום.

הלכתי ברחובות ניו יורק, ואז לא למזלי הרב ראיתי את ג׳ייק באיזשהו בית קפה יוקרתי, הבן אדם הזה לא עובד, הלכתי מישם אבל יש לי הרגשה שהוא ראה אותי, עזבתי את הנושא והמשכתי להתקדם לכיוון הקניון, לשבת ולתהות עם הוא ראה אותי רק יגרום לו לראות אותי שוב.

אחרי קנייה די גדולה בקניון לימים הבאים, נכון שיש לי עבודה אידיוטית אבל אני ממש נואשת, הייתי שהתחלתי אבל לאט לאט חסכתי הרבה כסף וזה היה בשביל לא לחיות כמו ענייה אז הינה אני נהנת טיפה, ויש את מליסה שמנסה לעזור מבלי רצוני, הלכתי בחזרה למלון, אני שוב רעבה וגם אני רוצה לנוח וללכת שוב למועדון די כיף שם ואתמול לא נהנתי מספיק.

לבשתי מכנס לבן קצר וגופייה שחורה צמודה עם גקט ג׳ינס בהיר קצר ובלי שרוולים ונעלי עקב שחורות, לקחתי את התיק שלי עם מפתחות למלון, כסף ונייד ויצאתי לרחובות ניו יורק.

היום המועדון היה אפילו יותר עמוס, יותר בלגן ויותר אנשים ״טקילה״ אמרתי לברמן והוא הביא לי שוט, שתיתי אותם אחד אחרי השני בלי הפסקה, צרב לי בגרון אבל לא התייחסתי לזה, לקחתי לימון אחרי כל שוט ואז הלכתי לרחבה ״וואו בייב״ קבוצה של כמה בנים שרקה ואמרה לי, התקדמתי אליהם ״רוצה לשתות״ האמת זה אולי מסוכן כי הם כמה בנים אבל היו שם גם כמה בנות שנראו די בסדר בחברתם אז נשארתי ״לא תודה״ אמרתי ויכלו לשמוע שאני שיכורה ״ולרקוד״ זה שאמר לי בייב מקודם הביא לי את ידו והלכתי איתו לרקוד ״אני חושב שראיתי אותך פה אתמול״ ״יכול להיות״ נשענתי עליו ורקדתי ואז הוא נשק אותי, לא נשיקה רומנטית אלה נשיקה רעבתנית ונואשת ״בואי״ הוא הוביל אותי איתו ואני הלכתי.

הגענו למין חדר כזה ״מה דעתך, את יכולה ללכת עם את רוצה״ רציתי, אבל נמאס לי להיות בתולה ״לא״ הוא נישק אותי והתחיל להוריד את החולצה שלי ״את מהממת״ הוא אמר בזמן שנישק את פי ופתח את המכנס שלי, גנחתי טיפה, המכנס שלי היה למטה והייתי רק בחזייה ותחתונים, שיכורה לחלוטין, ואז התחתי לבכות ״את בסדר״ הוא שאל, למה כולם שואלים עם אני בסדר, הבנתי למה בכיתי, אני שיכורה ולא רוצה את זה, נראה לי שהוא הבין כי הוא נתן לי את החולצה והמכנס, לבשתי אותם, שמתי נעלים, לקחתי את התיק ויצאתי משם ואחר כך הלכתי מהמועדון.

הלכתי ברחובות ניו יורק, הכל אורות ורעש, אנשים מטיילים, רציתי ללכת למלון אבל לא חשבתי בצלילות וכל האלכוהול כבר זרם בגופי.

נכנסתי לביניין הגדול, הלכתי לכיוון הפקידה שכרגע גם הייתה שומרת ״כן״ היא שאלה בנימוס ״אני צריכה להגיע לדירתו של ג׳ייק הייל״ ״מצטערת גבירתי זה לפנטהאוז וצריך סיסמה אני לא יכולה סתם לתת לך״ היא ראתה שאני שיכורה ולכן לא ממש לקחה אותי ברצינות ״בבקשה״ התחלתי לבכות, לא זייפתי פשוט לא ידעתי מה לעשות ״אוקי״ אני לא בטוחה עם היא האמינה או שהיא רצתה שאני ילך, היא הלכה למעלית והקישה סיסמה ואז יצאה.
המעלית נפתחה במבואה של הבית של ג׳ייק, דפקתי בדלת כמה פעמים ואז היא נפתחה ״מה לעזאזל את עושה פה״

just an escort girlWhere stories live. Discover now