~9~

1K 62 0
                                    

ישבתי בפארק נידח שלא ממש באים אליו אנשים וחשבתי, על ההזמנה של ג׳ייק שאני יבוא איתו לניו יורק, על זה שאני בקושי מכירה אותו וכבר הוא משגע אותי, על הסוד האפל שיש לו לספר לי, ועל המבחן האידיוטי שיש לי עוד מעט.
אני כבר לא יודעת מה לעשות, לפני 4 שבועות בחיים לא חשבתי שאני יחשוב על דברים כאלה ואכשיו, זה מה שקורה.
אני צריכה להחליט עד הערב מה שאומר שיש לי זמן, החלטתי לנסוע הביתה, אני מעדיפה שלא להתייעץ עם אחת מהחברות שלי, יש לי הרגשה שאני צריכה לשמור את זה לעצמי.

ישבתי במיטה שלי, כבר הברזתי מחלק מהיום אז כבר אין טעם לבוא אכשיו, חיפשתי על ג׳ייק בגוגל ומצאתי כמה דברים עליו אין לו תמונות עם בנות לצידו והוא לא גיי אני בטוחה בכך, מה הוא מסתיר למה הוא לא מצולם עם מישהי, לא נראה לי שהוא מתנזר ממין או משהו אולי הוא פשוט סטוציונר, כל פעם מישהי אחרת.
ראיתי גם שהוא עשיר מאוד, למה אני מכניסה את עצמי, לא מצאתי הרבה על העבר שלו ועל החיים הפרטיים שלו אבל מצאתי הרבה תמונות וכתבות ודברים על העסק המצליח שלו.

אחרי הרבה זמן שפשוט שכבתי וראיתי טלוויזיה החלטתי ללכת להליכה קצרה, זה תמיד מנקה לי את הראש ונותן לי ספייס עם עצמי.

התהלכתי בפארק ואז ג׳ייק שלח לי הודעה

ל:מלודי
מ:ג׳ייק
היי מלו רק רציתי להגיד לך שאני אוסף אותך בתשע

ל:ג׳ייק
מ:מלודי
אוקי, אני עדיין חושבת על ההצעה שלך

המשכתי בהליכה שלי וראיתי שהוא לא עונה לי, אולי הוא מסנן ואולי הוא רוצה לתת לי ספייס לחשוב, העדפתי את האפשרות השנייה אבל זה רק ההעדפה שלי.

התיישבתי בפארק ושתיתי לימונדה, הפארק זה אחד המקומות האהובים עלי, תמיד הייתי הולכת לפארק או להליכה שהייתי צריכה ספייס מהחיים, ואכשיו אני לא צריכה ספייס אני צריכה אותו לידי, שיגיד לי שאני מקסימה, אני רוצה להרגיש אותו, אוף איך הגעתי למצב שאני חושבת עליו כל היום.

הלכתי לקניון, אם מבריזים אז עד הסוף, נכנסתי לחנות נעליים יוקרתית וראיתי שם נעלים בצבע זהב, הן יכלו להתאים לשימלה מאוד אבל המחיר שלהן לא נורמלי ״את רוצה לנסות את הנעלים״ המוכרת שהייתה לבושה בקפידה שאלה אותי ״לא תודה״ אמרתי והלכתי משם, זה שיש לי שימלה יקרה לא אומר שאני קניתי אותה, המשכתי להסתובב בקניון ובשלב מסויים ראיתי שכבר שש אז הלכתי הביתה כדי להתארגן לפגישה איתו, אני מתרגשת וזה מעצבן אותי, ההשפעה של הבן אדם הזה חזקה מידי.

הגעתי הביתה והתכוונתי לעבור קצת על החומר של הקורסים אבל הייתי כל כך עייפה שפשוט נירדמתי ושמתי שעון מעורר לשבע.

סיימתי להתארגן, לבשתי את השימלה שהוא קנה לי עם נעלי עקב לבנות ושרשרת זהב דקה עם צמיד ועגילים תואמים, התאפרתי קצת כדי להיות יפה יותר ואז בדיוק בתשע הוא שלח לי הודעה שהוא למטה, אני שמחה שהוא למד להיות מדוייק.
יצאתי מהדלת האחורית ובמזל גדול לא ראו אותי.

״היי״ אמרתי לגייק כאשר נכנסתי למכונית ״מיס טייט, את יפיפייה״ ״בלי רשמיות, ותודה, אתה זה שקנית לי אותה״ ״אני שמח שאהבת אותה מלודי, זה פחות רשמי בעיינך״ הוא קצת שאל וקצת אמר ואני ציחקקתי והינהנתי ״מה כל כך מצחיק״ איזה כיף זה להחזיר לו ״אתה״ ״הבנתי אותך מלודי, ורק שתדעי את באמת מצחיקה״ ״לא אני לא״ ״כן את כן ואל תתווכחי״ לפעמים הוא מוזר, הוא נהיה עצבני ממשהו בדקה, כאילו עשיתי משהו לא בסדר, החלטתי להניח לזה כי נימת קולו הייתה שתלטנית ״אז לאיזה סרט אנחנו הולכים״ ״אמרת שאת אוהבת קומדיה אז חשבתי על תקועים בחופשה, זה חדש״ יש לו טעם טוב, חברות שלי הלכו ואמרו שזה קורע, פלוס זה עם אדם סנדלר ״אוקי, דווקא רציתי ללכת לסרט הזה״ ״אני שמח, מפעם לפעם אני מכיר אותך יותר״ ״מה הכרתה אכשיו״ ״את אוהבת קומדיות עם אדם סנדלר״ למה לפעמים שהוא אומר דברים אין לי מה לענות, הוא פשוט טוב בפינג פונג מילים, הוא תמיד יודע איך להחזיר על כל מה שאני אומרת, ואני נשארת ללא מילים.
הוא נגעה בירך שלי, העיינים שלו כאילו שאלו עם זה בסדר ואני ההינהנתי, ונגעתי ביד שלו, המגע שלו מדהים ״את בסדר״ הוא שאל עם חיוך ״הרבה יותר מבסדר״ ואז ראיתי שהפנים שלו מתקדרות ״מה קרה״ שאלתי ״את נראת שמחה, אני מקווה שזה בזכותי, אבל אני גם יודע שאחרי שאני יספר לך מחר את תעזבי״ מה זה הסוד הזה, זה כאילו מפריע לו כל כך, הוא נראה כמו ילד קטן ועצוב ״אז תספר לי״ ״מחר, אני צריך שתהיה בבית שלי איתי״ החלטתי לעזוב את הנושא גם כי הגענו לקולנוע וגם כי אני רק עושה לו ולי רע.

״בואי״ הוא לקח אותי איתו ביד, אני אוהבת את המגע שלו על היד שלי, הגענו לכניסה והוא הראה את הכרטיסים ונכנסנו, הכל היה פה מדהים ויוקרתי, זה לא וי.אי.פי רגיל ״מה״ הוא פנה אלי ״מה זה האולם הזה״ ״אולם לאנשים שמבחינתם סרט זה לא רק ההקרנה״ לקח לי דקה להבין ואז הבנתי שזה אולם לאנשים פלצנים, כמוהו, אבל כמו שאמרתי הוא מיליארדר והוא השיג הכל לבד, זה בא איתו, הכסף והעושר.

אחרי שאכלנו הרבה בחוץ, לפני הסרט ושתיתי קצת שמפניה נכנסנו לסרט, היד שלו הייתה ליד שלי ואני פשוט ניסיתי לחשוב האם לגעת בה בטעות או לא.

הסרט נגמר וג׳ייק לקח אותי לבר, ישבנו שם ושתיתי מרטיני ״אהבת את הסרט״ ״כן, ג׳ייק כיף לי איתך, אני יודעת שאמרתה שתספר לי מחר ואין לי בעייה עם זה, אני רק רוצה להגיד שאני באמת מחבבת אותך ואני מבטיחה שצריך הרבה כדי שאני יעזוב אותך״ הוא הביט בי במבט מודאג ואמר ״אני באמת מקווה שזה ככה כי אף פעם לא הרגשתי ככה, את מצחיקה ושונה מהבנות שאני מכיר״ ״אז כנראה שאתה לא מכיר את הבנות הנכונות״ ״או מלודי, את לא רוצה לדעת איזה בנות אני מכיר״ שוב, הוא מסתורי ומסובך, אי אפשר להבין למה הוא מתכוון ״תביא לפה עוד מרטיני״ ג׳ייק אמר לברמן ואני המשכתי לשתות.
התחלתי להרגיש טיפה מסוחררת ואני מניחה שג׳ייק ראה את זה ״הכל בסדר מלודי״ ״כן אני פשוט מסוחררת״ ״בואי אני יקח אותך״ ״באמת שזה בסדר אני רוצה להישאר״ ג׳ייק לא הקשיב לי ולקח אותי מישם ואיך שיצאנו הקאתי, הוא אסף את שיערי לאחור ונגע בגבי ״את בסדר״ ״כן״ הוא הלך רגע ואז חזר עם כוס מים ״קחי״ שתיתי את המים וכבר הרגשתי יותר טוב ״בואי״ הוא הרים אותי כאילו לא שקלתי כלום והניח אותי באוטו ״את רוצה שאני יקח אותך הביתה״ שמעתי אותו אבל בקושי יכולתי לענות לו אז פשוט נירדמתי, אני ממש מקווה שהוא יקח אותי הביתה, לפחות אני בטוחה שהוא יודע את הדרך אבל אף אחד לא אמר שהוא יחליט לקחת אותי הביתה.

just an escort girlWhere stories live. Discover now