~5~

1.4K 82 1
                                    

החלטתי להעלות פרק למרות שלא הגעתם למטרה, אני גם לא עושה יותר מטרה כי אני כותבת מהר ותמיד יש לי פרקים להעלות, אז לכול מי שקורא תודה רבה ומקווה שתהנו מהפרק.
רמז להמשך זה הולך להיות ממש לא צפוי ולא כל כך רומנטי, אבל הסיפור בסך הכל יהיה רומנטי מבטיחה.

קמתי בבוקר, היה לי טיפה כאב ראש אבל למזלי לא שתיתי לכן זה בטח סתם ״מלו״ שמעתי את קירה אומרת לי, כנראה היא התעוררה וראתה שהיא לא בחדר שלה ״יש לי הינגאוור רציני״ קירה אמרה עם טיפה דמעות, היא תמיד שותה אבל כנראה הפעם היא שתתה הרבה ״היי״ ״היי סטייסי״ ״היי, קירה קחי״ קירה לקחה את הכדור והמים ושתתה הכל ״מה את עושה פה?״ שאלתי את סטייסי ״אני לא הרגשתי טוב אתמול אז לא שתתי ואני יודעת שכולן כן אז באתי להביא לכולן מים וכדור״ ״ממש תורנות שתייה״ ״חחח כן, טוב אני יודעת שטריפ שתה אז אני הולכת לראות מה קורה איתו, אני מניחה שהוא הלך הביתה״ היא אמרה ויצאה מהחדר ״קירה את בסדר״ ״כן תודה, אני חושבת שאני ילך לנוח״ היא אמרה ואני יצאתי מהחדר שלה והלכתי לשלי.

ראיתי שיש לי הודעה בטלפון
מ:ג׳ייק
ל:מלודי
היי לגבי אתמול אני ממש מצטער ורציתי לפצות אותך על זה מה את אומרת שנקבע ללכת לאכול

מ:מלודי
ל:ג׳ייק
אני לא בטוחה אתה ממש הפכפך מר הייל

מ:ג׳ייק
ל:מלודי
אני מבקש, אל תדאגי את תבלי בנעימים מבטיח

מ:מלודי
ל:ג׳ייק
איך אני יכולה לסרב להצעה שכזו, בסדר אבל איפה אתה רוצה להיפגש

מ:ג׳ייק
ל:מלודי
יש מסעדה איטלקית בשדרה החמישית את רוצה ללכת לשם, אפשר להיפגש באחת

מ:מלודי
ל:ג׳ייק
אני יודעת על איזה מסעדה אתה מדבר, קבענו

סיימי לדבר איתו וראיתי שכבר שתיים עשרה, היום עובר ממש מהר כשאתה עייף, שיכור ואחרי מסיבה או לפחות חלק מהם במקרה שלי, החלטתי כבר להיכנס להתקלח אחרת לא יהיה לי הרבה זמן להתארגן.

יצאתי מהמקלחת ולבשתי ג׳ינס בהיר ארוך וגופיית סטן לבנה עם נעלי עקב שחורות ותכשיטים כסופים ויצאתי מהחדר לכיוון הכניסה ואז לאוטו.

הגעתי למסעדה וניגשתי למארחת ״הזמנה על שם ג׳ייק הייל״ ״אין הזמנה כזו״ ״בטוחה״ ״כן״ מוזר, אולי הוא עדיין לא הגיעה למרות שהוא לא נראה כמו מישהו שיאחר ״יש שולחן לשניים?״ ״כן בטח״ הלכתי אחרי המארחת והתיישבתי בשולחן שהראתה לי.
עברו עשר דקות והוא עדיין לא הגיע אז שלחתי לו הודעה

ל:ג׳ייק
מ:מלודי
ג׳ייק אני מחכה לך במסעדה איפה אתה ?

ל:מלודי
מ:ג׳ייק
מלודי אני לא אוכל לבוא יש לי משהו חשוב לטפל בו, אני חושב שעדיף שלא ניפגש אני חוזר לניו יורק בכל מקרה, עדיף שתמשיכי בחייך, ג׳ייק

just an escort girlWhere stories live. Discover now