~3~

1.7K 102 4
                                    

אני לא מבינה איך קירה הספיקה להשתכר, מתי בכלל היא הלכה למועדון, החנתי את המכונית ונכנסתי דוחפת את כל האנשים.
״קירה״ צעקתי לאוויר, המוזיקה כל כך חזקה היא לא תשמע אותי ״קירה, איפה את״ הלכתי לשירותים אולי היא שם ואז ראיתי אותה רוכנת על האסלה ״קירה את בסדר״ ״כן, אני רק רוצה הביתה״ היא אמרה וראיתי את הדמעות בעיניה, לקחתי אותה משם ונסענו הביתה.

החנתי את האוטו בכניסה ואז ראיתי את גסטין שהוא סוג של חבר של קירה אבל יש להם יחסים פתוחים ״היי מלו מה קרה לה״ גסטין אמר ולקח את קירה מידי ״היא פשוט שתתה אתה יכול לדאוג לה״ ״כן״ הוא אמר וניכנס לבית שלי ושל קירה.

ישבתי בחוץ על המדרגות, הקור של בוסטון חדר אלי אך התעלמתי מכך, הסתכלתי על הטלפון, קיוויתי לראות הודעה מגייק אך זה אידיוטי למה שהוא ירשום לי הודעה, התייאשתי מהמחשבות ופשוט נכנסתי פנימה ועליתי לחדרי.

״היי מלודי הגיעה מכתב בישבילך״ שארלוט אמרה והאמת שרציתי לזרוק עליה כרית ואז היא הוציא מהמעטפה כסף ״לא פותחים דברים של אחרים״ אמרתי טיפה כועסת ״נכון אבל ביקשו לחתום על זה אז פשוט הבנתי שזה חשוב ואת מכירה אותי אני לא עומדת בפיתוי״ מה שנכון נכון ״יש פה 3500 דולר למה שמישהו ישלח לך סכום כזה ועוד בלי שם״ ג׳ייק, למה הוא שלוח לי כסף שלא רציתי ״את יודעת ממי זה״ יואו היא פשוט מעצבנת ״כן עכשיו אפשר להישאר לבד״ אמרתי והיא יצאה מהחדר.
רציתי לשלוח לגייק הודעה אך אין טעם כי היום הוא חוזר לניו יורק, פשוט אשמור את הכסף אני באמת צריכה אותו.

״מייק״ הלכתי בקמפוס ונתקלתי במייק, האמת חיפשתי אותו אבל זה לא היה דחוף ״היי יפה״ ״כן מאוד, אכשיו אתה ואני היום הולכים לשתות״ ״מי אמר שאני יכול״ ״ואם אני יתחנן״ ״אז אני בטוח שאני ימצא זמן״ ״אתה רע זה לא יפה לגרום לבחורות יפות להתחנן״ ״מי אמר שאת יפה״ ״אתה״ ״יפה טייט, נקודה לך, אין בעייה היום בערב נלך לשתות, אין לך איזה פגישה היום״ ״למזלך אין״ ״כן כן, אני חייב לרוץ נדבר״ הוא אמר והלך לכיוון מגרש הפוטבול.

חזרתי לחדר שלי וראיתי הודעה במייל
ל:מלודי
מ:סטפני
מלו יש לי מישהו מדהים בשבילך, הוא סופר מתחיל ואיש הייטק והוא באה לבוסטון בעיניין הספר שלו.
את רוצה מחר בשמונה יש לו מסיבה והוא רוצה לקחת אותך.
מה דעתך ?

סטפני היא אחת הבנות שאליהן מתקשרים, והיא ממש נהנת מזה וגם היא יוצאת לפגישה כמעט כל יום, לא משעמם לה

מ:מלודי
ל:סטפני
כן

״מייק בוא״ לקחתי את ידו של מייק ונכנסנו למועדון, כולם התנשקו או רקדו, אני פה רק בשביל השתייה אבל מייק כבר מחפש מישהי ללילה ״מייק״ אמרתי נוזפת בו ״מה את רוצה מימני זה לא שמה שאת עושה יותר טוב, ואני רק מסתכל״ ״יש פה בנות תמימות ושיכרות ואתה רוצה לנצל אותן״ ״דבר ראשון תמימות הן לא ודבר שני הלכתי למצוא מישהי ביי״ הוא אמר והלך לכיוון איזו בלונדינית שנופפה לו, אידיוט.

just an escort girlWhere stories live. Discover now