פרק 20

3.1K 174 14
                                    

הרגשתי את הארץ נפרדת מרגלי ואת גופי באוויר, אני לא יכולה להגיד שההרגשה הייתה מרגיעה, היא הייתה מלחיצה. הרגשתי את עיני נפקחות לאט לאט, מצאתי את עצמי על כריס כשהוא נושא אותי לחדרי. כרחתי את ידי סביב עורפו וקברתי את פני בצווארו ונשמתי את ריחו. התגעגעתי לריח שלו, הוא כולו זעק גבריות ואהבתי את זה.
הרגשתי את המזרון שוקע תחת כובד משקלי כשכריס הניח אותי וקם. בלי לחשוב על זה פעמיים משכתי אותו אלי גורמת לגופו ליפול עלי ולצחקק חלושות, "אני יכול להישאר" הוא אמר לאוזני ונפל לצידי. הסתובבתי על צדי כך שפניי אליו. ככה שכבנו כל אחד על הצד, מביט בפניו של השני ומחייך.
הרמתי את ידי וליטפתי את לחיו, הוא עצם את עניו ושחרר נשימה עצורה. "למה זה צריך להיות כזה מסובך?" הוא אמר גורם לי להפסיק את מעשה ידי. הוא הרגיש בזה ופקח את עיניו "אתה עושה את זה מסובך" עניתי לו ומביטה בעיניו, שעברו בהן אלף ואחת רגשות.
"תשמעי, אני לא רגיל לדברים כאלה, הייתה לי מערכת יחסים רצינית אבל לא עם סיפור חיים גדול כלכך" הוא אמר בקולו נימה מתנצלת טיפה ואיפשהו יכולתי להבין אותו, לא כולם רוצים ומוכנים להתמודד עם עבר מסובך.
"תקשיב זאת מי שאני ויהיו עוד הרבה הפתעות, אני לא אומרת לך שאתה חייב להישאר אבל אם אתה בוחר שכן תתמודד ביחד איתי" סיימתי את דברי לא בטוחה מה אני רוצה לשמוע בתור תשובתו, חשבתי שיהיה עדיף שיגיד שלא יכול וככה אני אתמודד לבד בלי הסחות דעת.
"אוקיי" זאת המילה היחידה שהוא אמר "אוקיי?" חוזרת אחריו "כן, אני אתמודד" ברגע שאמר את שלושת המילים הללו הבטן שלי התהפכה משמחה ולא יכולתי להסתיר את החיוך אשר פשט על פני. קפצתי עליו וטרפתי אותו בפי, הוא הצמיד את ידיו למותני וקירב אותי אליו. עליתי על גופו מעבירה את ידי במעלה גופו מותניו לכיוון צווארו. הוא התחיל להתנשף וליבו הגביר את דפיקותיו. 'אז אני כן משפיעה עליו' חשבתי לעצמי ממשיכה במעשי. התחלתי להניע את מותני על זקפתו שנבנת מרגע לרגע, לא הספקתי למצמץ וכריס הפך אותנו כך שהוא נמצא מעלי וידיי מעל ראשי מוחזקות בעזרת ידיו השריריות.
הוא נשק לפי ברעבתנות, משדל את שפתי להיפתח ללשונו המגרה. ידיו הרימו לאט לאט את חולצתי מה שגרם לכמה שניות יקרות ערך בשבילי לשפתינו להיפרד. שנינו התנשפנו כבר עכשיו אף שלא עשינו עוד כלום. ידיו עברו ממותני לשדיי ומחץ אותן קלות, מה שגרם לראשי להישמט לאחור ולגניחה חלושה לצאת מבין שפתי.
"פאק את אמיתית?!" כריס נהם מה שגרם לי להחזיר את ראשי לכיוונו ולהביט בפניו היפות. מעיניו יצאו גיצי תשוקה ותאווה.
ידיו עברו ברכושנות על גופי עד שהגיעו לכיוון מכנסי, הוא עצר את ידיו והביט בפני. הבטתי בשפתיו "תוריד את החולצה שלך קודם" היא לא חשב פעמיים והוריד את חולצתו חושף את שריריו המפותחים ובטן מוצקה, הוא היה אלוהי.
כעת ידיו חזרו למכנסי והוא שאל במבטו האם הוא יכול, החלטתי למתוח אותו קצת ולחשוב על כך כמה דקות, למרות שהתשובה הייתה ברורה.
ראית איך סבלנותו הולכת ונעלמת לבסוף הנהנתי והוא פשוט פשוט קרע את מכנסי, תרתי משמע. הוא קרע את כל הסוגר והכפתור אשר מחזיק את מכנסי עף הצידה. לפני שהצלחתי להבין מה קורה כריס היה מעלי עירום בלי מכנסיו והבוקסר. הג'ינס הקרוע שלי זרוק על הריצפה. "איך את אוהבת את זה?" כריס שאל בעודו נוגע לא נוגע עם זקפתו בכניסתי, זה עירפל את חושי "חזק" בקושי עניתי קולי היה חנוק. כרחתי את רגלי סביב מותניו דוחקת אותו להיכנס, הוא רק גיחך למעשי ועצר אותי "עושים את זה בדרך שלי" הוא אמר בקול צרוד ונשך את תנוכי גורם לי להירטב יותר ממה שאני עכשיו. הייתי מעורפלת מידי בשביל לחשוב מה דעתי על דבריו לכן רק הנהנתי וניסיתי לזרז אותו בדחיפות אגני לכיוון זקפתו אך מעשי היו לשווא. הוא התחיל עם פיו, ירד לכיוון צווארי משאיר נשיקות קטנות ונע לכיוון שדיי תופס אחת בידו ומוצץ את פטמתי במרץ. התחלתי להתנשף, הדופק שלי עלה יותר ויותר גבוה. אני יכולה לגמור ככה, פיו על שדיי. כשהוא הרגיש שאני קרובה הוא עצר וחזר על אותו התהליך עם השד השני. כשהוא הרגיש שאני מגורה מספיק מה שעלה לי בגניחות רמות וחרמנות ללא שליטה. הוא החליק את ידו לכיוון הדגדגן ונגע בו "את כלכך רטובה בשבילי" הוא לחש מצמרר את גופי ובלי שום הודעה נחבט בתוכי "פאק! את כלכך צרה!" הוא נהם וגונח את שמי. לקח לו כמה רגעים להתרגל והוא התחיל לנוע בקצב רצחני "אל תפסיק" גנחתי, שורטת את גבו בציפורני משאירה סימנים אדומים על גבו.
"לעולם לא"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Why don't you lock me up with joy and kisses?
Lock me up with love?
Chain me to your heart's desire
I don't want you to stop
Lock me in and hold this moment, never get enough
Ain't no way I'm ever breaking free
Lock me up
השיר הזה הזכיר לי את ניקול וכריס מי שרוצה לשמוע אותו קוראים לו lock me up של The cab
מקווה שנהנתם מהפרק ; )

אטומהWhere stories live. Discover now