פרק 3

3.4K 204 3
                                    

" מי פה?" הם שאלו ביותר קשיחות, הרצתי בראשי את האפשרויות העומדות לפני, אפשרות מספר 1:
לעשות חיקוי עלוב של גבר ולצפות שהם יאמינו לי
אפשרות מספר 2: שממנה הכי פחדתי, לצאת מהתא בשירותים כמו גדולה עם חיוך על השפתיים, לגשת לשטוף את הידיים ולצאת בשלווה משירותי הגברים.
האפשרות הראשונה קסמה לי באמת, דמיינתי את זה בראש שלי, אני עושה חיקוי של גבר בעצירות הם מאחלים שאני ארגיש טוב ויוצאים מהשירותים.
"מי פה?!" נשמע דפיקה על הדלת הסמוכה לי ובאחת העירה אותי מהחלום על האפשרות הראשונה.
טוב, נעמדתי והחלטתי לבלוע את הבושה ולצאת.
שלושת הגברים שתקו והביטו בי לכל אורך הדרך שעשיתי לכיוון הכיור, מרחתי על עצמי את החיוך הכי גדולה ומזוייף שיש לי, "סליחה" נגעתי בכתף של אחד הבחורים שחסם את דרכי לכיור, הוא זז ישר כאילו היה רובוט. בזמן ששטפתי את ידי הרגשתי 3 מבטים קודחים חור בגבי וסוקרים אותי מכף רגל עד ראש.
"סליחה על ההפרעה, תמשיכו בשיחתכם" אמרתי בחיוך מתנצל ויצאתי בשלווה מחדר השירותים. האמת? הייתי גאה בעצמי, יצאתי מחדר שירותי הגברים בזמן שיש 3 גברים שבוהים בי בפה פעור. חייכתי אליהם והתנהגתי בצורה כאילו דברים כאלה קורים לי כל הזמן.
הרגשתי מרוצה מעצמי והחלטתי לצ'פר את עצמי במשקה, ניגשתי לבר והזמנתי עוד וודקה וחיכיתי שהברמן יחזור עם המשקה שלי.
"היי" שמעתי מישהו אומר מאחוריי, לפני שהסתובבו ידעתי שאני צריכה לברוח רק הקול שלו שלח צמרמורת במורד גבי.
"היי" הוא התקרב יותר כך שהבל פיו החמים היה מורגש על צווארי, הוא היה יותר מידי צמוד אלי יותר מידי.
הסתובבתי לכיוון הקול המשכר ומצאתי את עצמי צמודה בגבי לבר בזמן שהבחור מקיף אותי בידיו משני צדדי, בוחן את תגובתי אליו.
הוא היה גבוה, 1.85 ככה היה לו שיער חום כמו של שוקולד שעמד בסתירה מוחלטת מצבע שיערי שהיה שטני עם גוונים בלונדיניים. עיניו אפורות כמו העננים ביום גשום לעומת שלי שהיו בצבע ירוק, חום זהוב, אפו היה כאף שאומן פיסל ושפתיו היו האיבר שהכי משך את תשומת ליבי, הן היו טיפ טיפה עבות, לא הייתי מתנגדת לנשק אותם 24/7 ומי יודע מה עוד לעשות.
"היי" עניתי כשנזכרתי שהוא בירך אותי לשלום, הוא חייך חיוך איטי כיודע דבר ובחן אותי במבטו. הוא לא ניסה להסתיר את העובדה שהוא בודק את כולי.
האמת שאין הרבה מה להסתכל, אני 1.65, צבע עורי הוא טיפה לבן ושזוף זה נראה כאילו הרגע יצאתי ממכון שיזוף, חזה יש לי ותחת יש לי אני ממוצעת למרות שמאיה עושה ממני עניין יותר מידי גדול.
אבל הוא אלוהים! הוא לבש חליפה בת 2 חלקים בלבד, חולצתו הלבנה הייתה מכופתרת חוץ מ2 הכפתורים למעלה, השרוולים היו מקופלים בקפידה למעלה וחשפו את אמות ידיו שהיו מרשימות בהחלט, מכנסיו השחורים ישבו עליו בצורה פלילית וכולו נטף סקס אפיל, ראו שהבחור עושה כושר ולא מעט.

אטומהWhere stories live. Discover now