KAWAN SEKELAS AKU IS PYSCHO!?

KAWAN SEKELAS AKU IS PYSCHO!?

17.9K Reads 567 Votes 12 Part Story
peterpan98 By kyuketsuki98 Completed

Psycho.
Seorang yang pelik
Seorang yang bertindak luar kawal.

Selalunye budak macam Ni kurang kasih sayang.

Kekadang die terdengar something bercakap..
Padahal orang lain take dengar pon..
ERM selalunye kalau camtu..gangguan mental..

Yup.
Danish,airil,paan,ash,L,zafri Dan zahin

Kene hadap dengan sorang saiko


..
Pfttt

Kalau nak tau cerita die..mehh lah kite membaca..


Jangan Lupe voteee..!!!






Citer Ni datangnye Dari imaginasi aku sendiri..ERM jadi mohon jgn kopipasta..

MissAizawa MissAizawa Dec 18, 2016
Sakainya haha tak mcm lelaki pulak aku tengok gaya dia hahaha membebel je macam mak nenek. Saletip kang mulut tu tahu lah haha. Nice starting wuuu *tepuk tangan*
MissAizawa MissAizawa Dec 18, 2016
Huwaaaaa creepy nya ayat diaaa hahaha knp nak kawan sorg sorg je tuuuu hahahaha
MissAizawa MissAizawa Dec 18, 2016
Jadi dia suka Zaquan hah gayboy detected ! Hahahahahahaha XD
SweetSyazaSmile SweetSyazaSmile Sep 24, 2016
Si zaquan tu X bagi Sape Sape kawan Danish? Dia sorang jer??? Sambungannye???
adieba_hadirah adieba_hadirah May 28, 2016
Saye ada syorkan cerita saya ni!!baru buat tadi.Title dia lawak korea
eyka_aqua eyka_aqua Jul 09, 2016
dalam akhlak baik sempat mengutul.. aduhh.. senak perut aq dgn si danish ni