HOSTEL LIFE

HOSTEL LIFE

53.2K Reads 2K Votes 11 Part Story
Suga's By xnxxfxxxxnzx Completed

Korang yang tak pernah duduk hostel tu mesti tak penah rase en kene kacau ngan bende tu ? Meh nak share skit pengalaman aku

  • horror
  • melayu
  • misteri
  • sekolah
  • seram
kamikan ade satu harini kami pegi kejohanan merentas desa..pastu lepas je kojahanan tu ade penyampaian hadiah ..memang ingat sangat haritu hari jumaat ..kite excited nak tengok orang nyampai hadiah ..adelak orang mengilai ..patu beralih ke orang lain alhamdulillah saya tak kena
LAmigoNizz LAmigoNizz Dec 16, 2017
Jap-jap, korg makan tu minta izin ke tak? Hahaha, terlebih seram pulak
adlynnnyuszz adlynnnyuszz Dec 16, 2017
Salam sis, cover die tuh ann. Arghh seram gilaaaa. Kecut lah sis nak bace memalam. Hahaha
farid8895 farid8895 May 27, 2016
untuk pengetahuan korang kad merah (pink kaler) itu untuk aspuri (asrama perempuan), kalau aspura (asrama lelaki) kalernya biru (biru turquoise)
                              hehe saya pun dahulunya pernah menetap dia sekolah asrama, sedikit sebanyak tahu jugak la.
Call_me_mrs_nobody Call_me_mrs_nobody Sep 16, 2016
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 hantu tu sayang KT Alam sekitar
Ai_masita Ai_masita Mar 03, 2017
Ohh kte knal ea?hehe nama aimi tu nama sye n nama izzah tu kwan baik sye...kteorg duduk asrama...kebetulan...