[C] SIXTH SENSE | 박지민

By iamfathiah_

20.5K 3.7K 665

"Boleh tak kalau satu hari kau tak kacau aku?! Rimaslah!" -Park Jimin- ---------- "Ada satu cara yang paling... More

CAST🧝
1🌟
2🌟
3🌟
4🌟
5🌟
6🌟
7🌟
8🌟
9🌟
10🌟
11🌟
12🌟
13🌟
14🌟
15🌟
16🌟
17🌟
18🌟
19🌟
20🌟
21🌟
22🌟
23🌟
24🌟
25🌟
26🌟
27🌟
28🌟
29🌟
30🌟
31🌟
32🌟
33🌟
34🌟
35🌟
36🌟
37🌟
38🌟
39🌟
40🌟
41🌟
42🌟
43🌟
44🌟
45🌟
46🌟
47🌟
49🌟
50🌟
51🌟
52🌟
53🌟
🌟-THE END-🌟
πŸ’– SPECIAL CHAPTER πŸ’–

48🌟

270 44 6
By iamfathiah_

-----

"A—Angela..t—tadi tu..kenapa kau buat dia macamtu?" Soal Naura tergagap-gagap. Jujur dia sangat takut tika ini apabila melihat Angela yang ketawa terbahak-bahak selepas melakukan kejahatan terhadap Yoongi. Angela yang masih tergelak cuba untuk meredakan tawanya kerana dia merasakan Yoongi menjerit meminta pertolongan amat comel dimatanya.

"Ish kau ni..aku main-main je dengan dia tadi. Alah kau ni nanti elok lah dia tu. Tak payah risaulah." Pujuk Angela seraya menepuk belakang Naura seperti mendodoikan anak kecil. Naura terpana. Main-main je? Adakah itu perkara sebegitu boleh dibawa main?

"Itu bukan main-main tapi itu kejam, Angela. Apa yang kau buat tu sangat kejam!" Bidas Naura menyebabkan tawa Angela semata-mata berhenti. Dia mencerlung tajam ke arah gadis itu sambil mengeram geram.

"Oh kejam? Jadi, apa yang dia buat pada aku, kau, Taehyung dan mak bapak kau tak kejamlah? Hei Naura, can you open your eyes this time? Waktu-waktu macam ni kau boleh fikir kejam atau tidak? Kalau dia boleh buat kekejaman ke atas kita, kita pun boleh balas balik apa yang mereka lakukan. Darah dibalas darah. Faham?!" Naura terdiam apabila ditengking sebegitu. Angela mengeram marah. Dia berpaling ke arah lain apabila sekali lagi Naura mula mengalirkan air matanya.

"Naura..aku tahu kau perempuan yang baik, cantik dan sopan. Berbeza sekali dengan aku yang hodoh, selalu dibuli, diejek sewaktu aku masih hidup dulu. Tapi, aku buat semua ni untuk balas dendam kepada sesiapa yang berani buat kekejaman ke atas sahabat-sahabat aku terutamanya Park Jimin—"

Serta-merta Naura mendongak dan menatap wajah pucat Angela yang mula bertakung air mata. Mereka bertatapan mata buat beberapa saat sebelum Angela mencapai telapak tangan Naura. Naura menunduk memandang ke arah telapak tangannya yang digenggam oleh tangan dingin milik Angela. Sejuk. Dia kembali mendongak memandang ke arah gadis itu.

"Biarlah aku protect Jimin dan kau kalini sebelum aku lenyap selama-lamanya dari dunia ni. Jimin sudah menjadi sahabat aku dari dia kecil lagi. Akulah yang tengok dia membesar. Dan kau...kau sangat memahami perasaan aku walaupun kita hidup di zaman yang berbeza. Dan personaliti kau tak lari seperti aku. Ada deria keenam. Dikelilingi dengan budak-budak nakal yang suka membuli dan mengejek kita. Tapi, kau beruntung sebab ada abang seperti Taehyung yang sanggup protect adik dia yang comel ni. Kau juga ada Jimin yang mencintai kau lebih dari diri dia sendiri.

Aku? Pennywise tulah satu-satunya kawan dan sahabat pertama dan terakhir aku. Walaupun dia sebenarnya seram dan suka memenggal kepala budak-budak yang membuli aku, tapi aku tetap sayangkan dia. Selama ni, aku tak pernah rasa ada kawan yang protect aku macam mana Penny protect aku. Sebabtulah aku butakan mata aku bila tengok dia melakukan kejahatan. But now, aku betul-betul kecewa dengan dia bila dia sanggup gunakan badan abang kau untuk lunaskan nafsu dia, sama macam Leon yang berhati iblis dan gila tu!"

Kalini Angela pula yang menangis. Segera Naura menarik hantu itu ke dalam dakapan dan cuba untuk menenangkannya. Dia memohon maaf kerana menyalahkan Angela dan membela orang yang jahat.

"MIN YOONGI! KAU KAT MANA!! TUAN LEON DAH TUNGGU KAU LAMA TAHU TAK?!" Laung Namjoon memanggil rakan sekerjanya. Dia berjalan perlahan-lahan di lorong gelap sambil tangannya meraba-raba dinding untuk mencari suis lampu. Lantas Angela menekup mulutnya dan sebelah tangannya lagi naik menekup mulut Naura. Mereka bersembunyi di sebalik dinding berdekatan dengan Yoongi.

Tik!

Tik!

Kerutan di dahi Namjoon terbentuk. Dia menekan suis lampu berkali-kali namun ia tetap sama. Suasana di lorong bawah tanah tersebut gelap-gelita tanpa sebarang cahaya yang menembusi dinding. Dia meraba-raba suit-nya lalu mengeluarkan telefon canggih miliknya. Lampu dari telefon dibukanya dan menyuluh ke segenap kawasan.

"Oh..patutlah lampu tak boleh terbuka, terbakar rupanya. Tapi..peliklah kenapa semua lampu terbakar serentak?" Namjoon berteka-teki. Sambil fikirannya melayang tentang lampu di dinding yang terbakar, dia melangkah maju ke depan sambil menyuluh setiap lampu yang berada di dinding batu tersebut.

Tiba-tiba dia merasakan kakinya seperti memijak air. Ada kebocoran ke? Segera dia menyuluh lampu ke arah lantai. Dia melutut satu kaki sambil mengamati cecair yang berada di lantai. Jari telunjuk kanan dan jari hantu dirapatkan lalu dia menyeret sedikit cecair di atas lantai yang  tersebut seraya naik semula dan diletakkan di bawah hidung.

"Ini bukan air paip yang bocor, ni darah..mana datang darah ni?" Soal Namjoon pada dirinya sendiri. Dia mahu mencari jawapan yang sebenar. Lampu suluh dari telefon canggihnya digerakkan ke depan lalu dia bangun dan mengikuti darah tersebut sehinggalah tiba ke hujung lorong.

Perlahan-lahan lampu dari telefonnya digerakkan ke atas dan dia terjerit kecil lalu melangkah ke belakang beberapa tapak. Kelihatan biji mata Yoongi sudah jatuh ke lantai manakala tubuhnya melekat pada dinding dengan darah yang berlumuran jatuh membasahi lantai tingkat bawah tanah.

Namjoon terpempan dengan apa yang dilihatnya. Dia perasan, Yoongi masih lagi bernafas tapi kadar denyutan jantungnya sangat lemah. Mesti sakit apa yang dialami lelaki itu. Mahu saja dia bertanya keadaan Yoongi namun dia terdiam sekali lagi apabila melihat mulut Yoongi yang telah dijahit dengan dawai. Sungguh kejam orang yang menganaiyai lelaki tersebut.

"Y—Yoongi..m..macam mana kau boleh jadi macam ni?—"

"Aku yang buat. Kenapa? Kau nak jadi macam dia juga?" Celah Angela keluar dari tempat persembunyiannya manakala Naura masih lagi diam tanpa rasa ingin mengikuti langkah hantu itu. Namjoon terkejut dan terkebelakang. Dadanya diurut kerana debaran kuat terasa. Dia tahu Angela sangat bahaya jika hantu itu menjadi kuat.

"Kenapa kau buat dia macamtu ha?!" Marah Namjoon. Tubuhnya menggigil-gigil apabila Angela menapak ke depan menghampirinya. Lantas dia melangkah satu kaki kebelakang. Angela juga maju selangkah ke depan.

"Berhenti! Aku cakap berhenti!" Arah Namjoon tegas. Dia mahu mengeluarkan kuasanya namun dia terus terlupa tentang hal tersebut lagi-lagi dalam keadaan macam ni membuatkan dia hampir terkucil.

"Kalau aku taknak?" Soal Angela bermain kata. Namjoon melangkah lagi kebelakang dan kebelakang sehingga tubuhnya bersentuhan dengan dinding batu. Dia meneguk liurnya kelat. Waktu-waktu macam nilah ada dinding dekat belakang..

Angela menghampiri Namjoon dan berdiri tepat di depan lelaki itu. Ketinggiannya hanya separas dada Namjoon saja. Angela menarik senyuman manis namun bagi Namjoon ia amat mengerikan.

Jika Yoongi dia lakukan dengan kejam dan tidak berhati perut, Namjoon pula akan dilakukan dengan cara paling halus dan menggoda. Angela dan Namjoon bertatapan antara satu sama lain. Jantung lelaki itu berdegup dengan laju apabila Angela menarik telefonnya lalu dicampak ke lantai.

Sepasang mata mereka masih lagi bertaut walaupun dalam keadaan yang gelap. Nafas Namjoon semakin tidak teratur apabila Angela sekali lagi bertindak memeluk lehernya dan menghapuskan jarak antara mereka.

"Let's enjoy these moments together without anyone else knowing?" Pinta Angela dengan nada meleret dan manja. Namjoon terkedu. Angela mengusap-usap dadanya sambil bergumam kecil menghasilkan lagu yang lembut dan romantik.

Tanpa sedar, Namjoon melingkarkan kedua lengannya ke pinggang ramping Angela membuat jarak mereka semakin terhapus. Angela tergelak kecil. Dia bergerak kecil ke kanan dan ke kiri sambil menggumam sebuah lagu. Namjoon mula terpukau. Leher jinjang Angela dicari lalu dia membenamkan wajahnya ke leher tersebut. Dia menghidu dan mengucup leher Angela serta meninggalkan lovebite di akhir perbuatannya.

Tidak pernah lagi dia merasa berbuat sedemikian kepada mana-mana gadis dan dia langsung tidak tahu apa yang dia sedang lakukan. Ia berlaku secara tiba-tiba membuatkan Namjoon mahukannya lagi dan lagi.

"Daddy ni...nakal tahu tak..gerraam Angela. Nak lagi nak lagi?" Pinta Angela manja. Helaian rambut Namjoon yang berwarna kelabu dan serabai diraupnya ke belakang. Namjoon sudah berpeluh kerana suhu di lorong bawah tanah yang semakin membahang. Namun, dia menolak semuanya ke tepi dan lebih memilih untuk bersama Angela.

Namjoon tersenyum nakal. Bibir Angela dipagut dan melumatnya dalam. Angela membalasnya sambil melepaskan butang-butang kemeja putih milik Namjoon. Suit lelaki itu ditanggalkan bersama kemeja putih yang dipakai. Kemudian, tangannya naik mengusap bahagian abdomen lelaki itu. Namjoon mengeratkan pelukannya pada pinggang Angela.

Namjoon masih terbuai dalam godaan si hantu membuatkan Angela menjerit girang apabila Namjoon sudah jatuh ke dalam perangkapnya.

"Daddy...asyik cium je..sekarang turn Angela pulak ok?" Namjoon melepaskan tautannya pada bibir Angela. Angela menjilat bibirnya seraya menanggalkan tali pinggang lelaki itu. Nafas Namjoon kedengaran tidak teratur.

Dalam diam kuku Angela keluar dengan begitu panjang dan tajam sekali. Tangan sebelahnya pula turun menanggalkan butang seluar Namjoon. Angela menarik senyuman sinis apabila mata mereka bertentangan antara satu sama lain. Namjoon mengerutkan dahi sebelum riak wajahnya bertukar kesakitan yang teramat.

"ARGHHHH!!!" Angela menikam bahagian bawah Namjoon dengan kukunya yang panjang dan tajam itu. Tajam hujung kukunya sama seperti tajamnya mata keris milik Pakcik Callon. Darah merembes keluar dari bahagian bawah Namjoon. Dia jatuh ke lantai.

"HAHAHHHAHAHAH!!" Angela mengilai panjang apabila Namjoon meraung kesakitan. Kukunya yang tajam itu menyentuh bawah dagu Namjoon lalu ditarik mendongak memandangnya. Namjoon cuba menahan kesakitan yang dialami.

"Daddy kenapa nangis ni? Kata nak main dengan Angela tapi daddy dah tersungkur dulu..tak bestlah daddy ni.." Angela mencebikkan bibir sebelum kembali tergelak besar. Kuku jari telunjuk dan kuku jari hantunya naik dan berada tepat di depan mata Namjoon seraya menarik senyuman mengerikan.

"Angela nak main dengan daddy tapi malu kalau daddy tengok. Jadi, Angela tolong tutupkan mata daddy tau? Tapi daddy kena janji yang daddy akan diam barulah suasana kita jadi romantik.." ujar Angela namun mendapat gelengan dari Namjoon. Air mata lelaki itu sudah berjuraian jatuh ke lantai.

Angela tergelak besar sebelum membenamkan kukunya pada bebola mata Namjoon. Ditolak dalam kukunya itu sebelum terus menarik keluar. Namjoon menjerit kesakitan yang tidak terperi apabila dia tidak nampak apa-apa. Semuanya menjadi gelap-gelita.

Angela tersenyum sinis setelah berjaya menarik bebola mata Namjoon keluar. Dia mengangakan mulut lalu bebola mata tersebut dimasukkan ke dalam mulut. Dia mengunyahnya seperti mengunyah bebola daging yang sudah direbus. Sedap!

"Daddy..Angela masih laparlah..Angela nak makan yang kenyal-kenyal tu boleh tak?" Pinta Angela terus membenamkan kukunya ke arah jantung Namjoon. Jantung Namjoon yang lemah ditarik keluar secara paksa lalu dimakan Angela seperti memakan buah tembikai.

Serta-merta Namjoon rebah ke lantai dengan mata yang terlopong. Angela tergelak besar sebelum menghabiskan sisa jantung yang terbaki. Setelah habis dijilatnya pula telapak tangannya yang dipenuhi darah sehingga bersih tanpa sebarang kekotoran—

TBC
☄️

Maybe 2 atau 3 chap lagi story ni akan tamat. Shaf nk ucapkan terima kasih kepada readers yang sudi membaca kisah seram ni..act shaf taknak buat cerita seram pun sampai ada kes bunuh yang mengerikan. Dan shaf pernah cakap cerita ni x de storyline dan shaf buat berdasarkan imaginasi yang terlintas di fikiran. So shaf mintak maaf banyak-banyak kalau buat BTS mati teruk macam ni..huhuhuhu

Shaf janji story ni genre story pertama dan terakhir shaf buat. Shad tak mampu nak taip babak mengerikan ni lagi..hiks😭🤧

Continue Reading

You'll Also Like

49.2K 239 24
Shownu merupakan Seorang usahawan yg terkenal dan berjaya. Walaupun di usia yg masih muda dia berjaya membangunkan sebuah syarikat yg mempunyai banya...
2.4K 315 34
" If they were meant to be in your life, nothing could ever make them leave. If they weren't nothing in the world could make them stay " Β©beomji- 20...
1.1M 87.2K 50
Arash Zayden, salah seorang anggota unit pasukan khas Polis Diraja Malaysia. Pulangnya ke tanah air tanpa sebarang niat untuk menaruh rasa pada sesia...
39.7K 2.3K 45
Selepas kejadian Galaxy Cosmos, Bbb dan kawan2 nya diberi misi baru. Tetapi, semasa menjalankan misi Bbb tiba2 hilang selepas suatu kejadian tak didu...